Het weekend van 3/4 januari wil ik eigenlijk daar slapenquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:49 schreef automatic_ het volgende:
Wanneer hoop je klaar te zijn of is dat nog een beeétje te vroeg om te vragen?
www.floorplanner.nlquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:56 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Magk vragen hoe je van die mooie plattegronden maakt?
Je adres?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
Precies.. kaartjes mogen alvast geschreven worden
Stuur maar naar Nico de oprichter van de Fok!fed in Capelle aan den IJssel.. Dan komt het wel goedquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
Stuur maar naar Nico de oprichter van de Fok!fed in Capelle aan den IJssel.. Dan komt het wel goed
Waarschijnlijk heeft dat te maken met de resolutie van je beeldscherm, die kan nog wel eens wat veranderen aan hoe afmetingen eruit zien.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jup lekker zitten rommelen. Maar ga toch zoals gezegd voor witte muren en wit plafond met een grijstint aan de houtdetails zoals de deuren, plinten enzo..
plattegrondje. Maten kloppen niet helemaal volgens mij. Ik dacht alle maten te weten, maar op een of andere manier wordt de ene kamer dan heel groot of de gang ontzettend lang
[ afbeelding ]
Hier en daar wat dingen ingezet, radiators bijvoorbeeld niet allemaal ingevuld. De badkamer en het toilet moeten niet zo breed zijn, maar anders wordt de grote slaapkamer zo klein
thuis pas!quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:22 schreef Piles het volgende:
Heel dit topic gemist, thuis eens ff bekijken![]()
5 januariquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
thuis pas!
Wanneer kom je thuis?
Geen probleemquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:27 schreef Piles het volgende:
[..]
5 januari![]()
Nou, ok, misschien kijk ik wel eerder, als internet iets sneller is
Ja we zijn de hele dag met z'n zessen bezig geweest, dus dat gaat wel lekkerquote:
Ja, aan die gasten heb ik wel wat!quote:Op zondag 28 december 2008 21:02 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, wat een klusteam!
Ik moet morgen maar eens een kaartje gaan kopen!
Dat barretje is trouwens leuk
ja, het is zo fijn dat je gewoon de hele dag door kan werken. Als ik geen vakantie had, dan had ik elke keer pas om een uur of 7 kunnen beginnen en dan had het allemaal erg lang gaan duren.quote:
Ik kan niet zingenquote:Op zondag 28 december 2008 21:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja, aan die gasten heb ik wel wat!
Je mag ook je gelukswens wel komen zingen op de bar
das altijd leukquote:Op zondag 28 december 2008 21:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan niet zingen
Pm je adres maar, dan krijg je écht een kaartje
Die zijn ook niet echt interessant, maar ik zal ze morgen voor je regelenquote:Op zondag 28 december 2008 21:45 schreef AndreaW het volgende:
Je bent een foto van de badkamer en het kleine kamertje vergeten![]()
Ziet er gaaf uit, ben benieuwd naar het eindresultaat:)
Ik beloof hetquote:Op zondag 28 december 2008 21:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
das altijd leuk
Als je beloofd dat je mijn huis dan niet leegrooft als er een keer wat in staat, dan komt mijn adres er zo aan
[..]
Ja uithuilen of gewoon een kopje koffie doen mag altijd hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 21:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik beloof het
Tenzij ik ooit in de buurt ben & ik ben zielig of ziek of beroofd of wat dan ook; dan kom ik even uithuilen!
Post 64.444.444quote:Op zondag 28 december 2008 21:49 schreef nicomart het volgende:
Ja uithuilen of gewoon een kopje koffie doen mag altijd hoor.
Jeujquote:Op zondag 28 december 2008 21:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2008 21:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
wat een eer!!quote:
Ja hoor.. als jij die comfortabel genoeg vindt, is dat geen probleemquote:Op zondag 28 december 2008 21:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jeuj![]()
Dat moet ik even onthouden
Of als mijn auto opeens besluit niet meer verder te willen, dan kan ik wel po je bank overnachten he?
Dan dump ik jou op de bankquote:Op zondag 28 december 2008 21:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
wat een eer!!
[..]
Ja hoor.. als jij die comfortabel genoeg vindt, is dat geen probleem
haha.. dat zal dan nog wel een aardig gevecht worden, maar daar komen we vast wel uit... denk ikquote:
Ik win, want ik stuur een kaartjequote:Op zondag 28 december 2008 22:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
haha.. dat zal dan nog wel een aardig gevecht worden, maar daar komen we vast wel uit... denk ik
shit.. van pure chantage ga ik natuurlijk niet winnenquote:Op zondag 28 december 2008 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik win, want ik stuur een kaartje
Inderdaadquote:Op zondag 28 december 2008 22:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
shit.. van pure chantage ga ik natuurlijk niet winnen
Pas op, want ik heb een paardenzweep!quote:Op zondag 28 december 2008 22:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
haha.. oh, maar dat is ook niet gek
ah.. dat is misschien wat te gek jaquote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Pas op, want ik heb een paardenzweep!
Nee hoor, we genieten rustig meequote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef automatic_ het volgende:
Hehe
Ik ben nu wel je topic aan het verkrachten
Fieuwquote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Nee hoor, we genieten rustig mee
mja.. laten we verder ouwehoeren via de andere kanalenquote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef automatic_ het volgende:
Hehe
Ik ben nu wel je topic aan het verkrachten
het was ook alleen voor jouw vermaakquote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
quote:
Morgen wordt het al weer redelijk druk met handen, maar bedankt voor het aanbodquote:Op maandag 29 december 2008 00:29 schreef Bot13 het volgende:
Leuk project
Als je nog een paar handen nodig hebt, ik heb vakantie en kan in een kwartier naar je appartementje fietsen. Hahaha.
Succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |