Het wordt allemaal wel ietsje anders, maar ik zal dit topic blijven updaten. Ontdekte ook een onbeveiligde WiFi, dus ook vanaf locatie zou het kunnenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:29 schreef The_Dean het volgende:
Ben benieuwd wat je er van maakt dude, ziet er wel erg gezellig uit
Nee maar de keuken wordt sowieso vervangen. Ik wil ook de wasmachine naar de keuken verplaatsen en dan moet de boel toch verbouwd worden. Dan kan ik net zo goed een nieuwe keuken erin zetten.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
Top man! ik ben benieuwd van de vervolg foto's!
Het ziet er iig naar uit dat t een leuk huisje is en als ik je zo belees (nieuw Nederlands) zalt erg gezellie worden.
mbt je keuken. Voor weinig geld kan je ook nieuwe deurtjes kopen he. Dat veranderd ook de look heel erg. Alles wat dan niet bij passend is kan je of een ander paneel voor plaatsen, plastic over heen plakken of idd verven. Keukens zijn over t algemeen wel heel erg een eigen smaak maar dat betekend niet det meteen heel de keuken er uit ge sloopt hoeft te worden.
Voor tips weet je me te vinden. Ik heb net mn eigen appartement betrokken.
Aan de Slotlaan, op zo'n 2 minuten lopen van de metrohalte Slotlaanquote:
Ook al wil je een vaatwasser hoef je niet meteen heel je keuken te slopen. Met weinig geld kan je je huidige keuken om bouwen tot de keuken die je wil. Je hoeft niet meteen een nieuwe keuken. Maar goed het is jou huis en jou keuken.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:55 schreef nicomart het volgende:
Nee maar de keuken wordt sowieso vervangen. Ik wil ook de wasmachine naar de keuken verplaatsen en dan moet de boel toch verbouwd worden. Dan kan ik net zo goed een nieuwe keuken erin zetten.
Dus nog even volhouden met de looks.. ga er nu niet teveel geld in stoppen.
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:31 schreef nicomart het volgende:
Als je sterretjes ziet liggen in een bouwmarkt waar ook pvc buizen verkocht worden... Dan moet je toch een rookbom maken?
[ afbeelding ]
Geen probleem. Ik heb er 122.500 voor betaald.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:14 schreef ozzyat105 het volgende:
Leuke appartementje! wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
Dat idee kreeg ik ook toen ik gister bezig was. Zat eerst te denken om dan met tegelverf de boel op te frissen enzo. Maar ik denk dat ik er gewoon nog ff mee wacht.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:36 schreef ROG het volgende:
Gefeliciteerd met de aankoop.
Qua keuken zou ik er even geen geld tegenaangooien, de eerste tijd ben je toch nog bezig met klussen en tegen de tijd dat het laatste klusje geklaard is heb je wellicht genoeg inzicht/wensen én budget voor je nieuwe keuken.
What's with Capelle?quote:
Ik denk het. Het is wel een beetje een trend geloof ik. Ik ben zelf dan wel echt de allerlaatste van mijn vriendengroep, dus het werd wel een keer tijd denk ik.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:44 schreef eer-ik het volgende:
wtf is iedeeen opeens aan het op zichzelf wonen
ik ookquote:
Haha, daar lijkt het inderdaad een beetje op.quote:Op donderdag 25 december 2008 09:55 schreef nicomart het volgende:
Ik denk het. Het is wel een beetje een trend geloof ik. Ik ben zelf dan wel echt de allerlaatste van mijn vriendengroep, dus het werd wel een keer tijd denk ik.
Zoonlief is daar geboren.quote:
Ik zal wel ff photoshoppenquote:Op donderdag 25 december 2008 10:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, daar lijkt het inderdaad een beetje op.
Maar tof man.
Heb je iets van een plattegrondje ofzo?
eensch en dankuquote:Op donderdag 25 december 2008 10:50 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik zou het kapitaalvernietiging vinden als je nu nog in de keuken investeerd, terwijl je toch van plan bent om op termijn een andere te plaatsen. Ik had het gewoon een paar maandjes aangekeken![]()
Leuk ruim appartementje![]()
Zeker voor die prijs !
Veel suc6 met klussen
Ah.. pijnlijke herinneringen dus?quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 11:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Vooral het feit dat ik naar Rotterdam was verhuisd om het kind een Rotterdammer te laten worden...
Krijg je dus te horen na het baren dat het ziekenhuis bij Capelle hoort...![]()
Ga je vandaag ook klussen? Of kerst vieren?
Hoe kom je aan zoveel geldquote:Op donderdag 25 december 2008 09:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik heb er 122.500 voor betaald.
[..]
[......]
Ja ik vind het wel wat hebben.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:14 schreef Oblivion het volgende:
Oh ja, andere mensen vieren het natuurlijk ook!![]()
Nee, je kan het dan niet maken even flink te klussen...
Vind het leuk dat je het doorgeefluik (jij noemt het een bar...) er in laat zitten!
hypotheekquote:
Prima.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik zal wel ff photoshoppen
[..]
Jup lekker zitten rommelen. Maar ga toch zoals gezegd voor witte muren en wit plafond met een grijstint aan de houtdetails zoals de deuren, plinten enzo..quote:Op donderdag 25 december 2008 12:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Prima.
Al bekend wat je met de kleuren gaat doen?
Of; heb je nog gekloot met dat PSDtje wat ik stuurde?
Denk dat dat ook wel mooi is idd.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jup lekker zitten rommelen. Maar ga toch zoals gezegd voor witte muren en wit plafond met een grijstint aan de houtdetails zoals de deuren, plinten enzo..
plattegrondje. Maten kloppen niet helemaal volgens mij. Ik dacht alle maten te weten, maar op een of andere manier wordt de ene kamer dan heel groot of de gang ontzettend lang
[ afbeelding ]
Hier en daar wat dingen ingezet, radiators bijvoorbeeld niet allemaal ingevuld. De badkamer en het toilet moeten niet zo breed zijn, maar anders wordt de grote slaapkamer zo klein
ziet er leuk uit hoor! Jammer dat je badkamer niet in verhouding is. Zo kan je er met heel wat chickies tegelijk badderen en zo.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jup lekker zitten rommelen. Maar ga toch zoals gezegd voor witte muren en wit plafond met een grijstint aan de houtdetails zoals de deuren, plinten enzo..
plattegrondje. Maten kloppen niet helemaal volgens mij. Ik dacht alle maten te weten, maar op een of andere manier wordt de ene kamer dan heel groot of de gang ontzettend lang
[ afbeelding ]
Hier en daar wat dingen ingezet, radiators bijvoorbeeld niet allemaal ingevuld. De badkamer en het toilet moeten niet zo breed zijn, maar anders wordt de grote slaapkamer zo klein
De brochure van de makelaar zei 75 vierkante meter, de taxateur schatte het op 70. Laten we het op 73 vierkante meter houdenquote:Op donderdag 25 december 2008 12:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Denk dat dat ook wel mooi is idd.
Ik zit er ook erg aan te twijfelen om wat te gaan kopen eerdaags.
Heb echt zin om een huis te fixen
Prima ruimte zo al met al, hoeveel M2 is het?
Ja de badkamer is in werkelijkheid heel klein. Er staat zelfs nog een kleine wasmachine in de badkamer. Tis wel een goeie om in 1 rit de sex onder de douche en op de wasmachine weg te strepen ;')quote:Op donderdag 25 december 2008 13:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ziet er leuk uit hoor! Jammer dat je badkamer niet in verhouding is. Zo kan je er met heel wat chickies tegelijk badderen en zo.
Aan de schoolkant. Ze zijn ook maar 4 hoog. Die aan de andere kant zijn van een stuk hoger.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Zijn het die flats aan de kant van het politiebureau of die aan de kant van de scholen?
Nee ik bedoelde die flats in die groentinten, niet de flats net naast het politiebureau. Maar ik weet nu welke het is.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:57 schreef nicomart het volgende:
Aan de schoolkant. Ze zijn ook maar 4 hoog. Die aan de andere kant zijn van een stuk hoger.
kom je helpen met klussen dan?quote:Op donderdag 25 december 2008 14:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde die flats in die groentinten, niet de flats net naast het politiebureau. Maar ik weet nu welke het is.
quote:Op donderdag 25 december 2008 15:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
kom je helpen met klussen dan?
Gewoon een goeie jeugdpull verkocht natuurlijk.quote:
Die hebben we al een paar jaar, oh, blijkbaar werd jij gewoon niet uitgenodigdquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gewoon een goeie jeugdpull verkocht natuurlijk..
Nico, ziet er goed uit man. En ik herken wel wat je zegt van als laatste van je vriendengroep op jezelf gaan. Precies hetzelfde hiero..
Wanneer is de eerste vergadering van de fokfed?.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die hebben we al een paar jaar, oh, blijkbaar werd jij gewoon niet uitgenodigd
Magk vragen hoe je van die mooie plattegronden maakt?quote:Op donderdag 25 december 2008 12:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |