Jup.. that's it. Het is lichtgrijs, maar het heeft (net als het donkere blauw) een soort van blauwig overkomen af en toe. Ik vind het mooiquote:Op maandag 29 december 2008 19:47 schreef automatic_ het volgende:
Dit is de uiteindelijke kleur?
kaartje is gekocht!
Leuk! Ben benieuwd als je het ingericht hebt etc.quote:Op maandag 29 december 2008 19:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jup.. that's it. Het is lichtgrijs, maar het heeft (net als het donkere blauw) een soort van blauwig overkomen af en toe. Ik vind het mooiIk zal morgen mee foto's plaatsen. Ben bijna weg
oh en..voor het kaartje
Ik kreeg trouwens een bos bloemen binnen vandaag van de rabobank, omdat ik daar een hypotheek heb afgesloten
Ik ook eigenlijkquote:Op maandag 29 december 2008 20:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leuk! Ben benieuwd als je het ingericht hebt etc.
quote:Op zondag 28 december 2008 21:45 schreef AndreaW het volgende:
Je bent een foto van de badkamer en het kleine kamertje vergeten![]()
Ziet er gaaf uit, ben benieuwd naar het eindresultaat:)
quote:Op zondag 28 december 2008 21:47 schreef nicomart het volgende:
Die zijn ook niet echt interessant, maar ik zal ze morgen voor je regelen
Mijn excusesquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:01 schreef nicomart het volgende:
jaja.. geduldhet kleine kamertje had ik nog niet. De badkamer zit bij de update van vandaag
Ja daar ben ik ook echt tevreden over. Als ik morgen weer een eind kom met de slaapkamer, dan gaat het allemaal best goedkomen. Ik moet alleen nog een lamp uitzoeken voor de slaapkamer en voor het zitgedeelte van de huiskamer. Wordt nog lastig zat...quote:
vind ik ook.. Ze liggen ter breedte van mijn bed. (10 cm binnen de breedte van mijn bed en 1 in het midden) Als het bed er staat moet dat vast een mooi beeld gevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |