ja shit.. ik wist dat ik nog iets moest opruimen. Maar gister was het al zo laat toen ik helemaal klaar was, dat ik geen tijd en zin meer had om te kokenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:59 schreef automatic_ het volgende:
Ik zie Mac Donalds!
Maaar leuk hoor!
Mooie lamp trouwens
Enne; wat vervelend dat iemand je niet liet slapen!
Was jij niet naar de stad trouwens?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:06 schreef automatic_ het volgende:
Jezus! Wat een kreng is dat zeg!![]()
Hmm oke... Ik heb geen verstand van dimmers etc. Alleen van stomme klote telefoons
haha ok.. dan weet ik datquote:Op maandag 5 januari 2009 13:12 schreef automatic_ het volgende:
Ik moest even mijn papieren zoeken
Nou, neem nooit een SE G900. Hij is leuk met WiFi, maar dat was het wel
Ik ga er nu vandoor!
Ik deel dat graag met mensenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha ok.. dan weet ik dat
succes!
ik drink zelf alleen bijna nooit uit krat. Ik ben meer van de flessen sterke drank, maar tochquote:Op maandag 5 januari 2009 14:34 schreef Outpost76 het volgende:
Het ziet er allemaal goed uit man! Toch allemaal redelijk snel gegaan. Top hoor. Veel plezier in je nieuwe onderkomen ik zag al een kratje staan van een erg lekker merk. Dus dat komt wel goed lijkt me zo.
delen is goedquote:
Ik ook niet dat drinkt zo lastig.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik drink zelf alleen bijna nooit uit krat. Ik ben meer van de flessen sterke drank, maar toch
Het komt sowieso wel goed..
whehehe...quote:Op maandag 5 januari 2009 14:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook niet dat drinkt zo lastig.
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook niet dat drinkt zo lastig.
true..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:35 schreef automatic_ het volgende:
Leuk idee, maar ik denk ook dat het dan te laag is en je zo last krijgt van je nek
Ja, zo'n openhaard is leuk!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
true..
Heb nog wel wat lege plekjes langs de muur, want zo'n open haard lijkt me wel sexy
Moet alleen nog kijken waar ik mijn computer ga neerzetten..
ooh.. dat is ook wel kinky..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, zo'n openhaard is leuk!
Wij hebben er één met gelpotten
Maar je hebt ook al van die nep openhaarden die je op kan hangen, misschien is dat iets in dat gat?
zijn tijgervellen niet uit?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ooh.. dat is ook wel kinky..
is alleen niet echt een plek om een tijgervel neer te leggen voor romantische nachten natuurlijk
tijgervel.. lekker warm kleed.. you get the picturequote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
zijn tijgervellen niet uit?
Maar dat is idd ook wel leuk
Geen idee wat die dingen kosten hoor... Dacht dat er bij ons één stond bij de Karwei in de koopjeshoek
In zo'n staande open haard kan je ook zo'n 'echte' kachel hangen, maar op zich heb jij met die bar al een leuke ombouw
Ja, maar dat is toch per karwei anders?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tijgervel.. lekker warm kleed.. you get the picture
Ik zal eens rondkijken, maar misschien kan jij eens kijken als je 'toevallig' bij de karwei bent?
ja ok.. maar als het echt een koopie is, dan wil ik er wel even voor langs rijden daar!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch per karwei anders?
Ik zal wel ff kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |