En spelen we alweer tegen Praagquote:Op woensdag 24 december 2008 17:15 schreef kevin6188 het volgende:
Inkoppertje:
Huh, is Cvitanich nu nog steeds of alweer geblesseerd?
En die vraag maar standaard terugkomen.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:15 schreef kevin6188 het volgende:
Inkoppertje:
Kan die vraag niet gewoon in de OPquote:Op woensdag 24 december 2008 17:20 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En die vraag maar standaard terugkomen.
Volgens Angstgegner niet, en hij zit dicht bij het vuur.quote:
Ja hij zal wel gelijk hebben.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:31 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Volgens Angstgegner niet, en hij zit dicht bij het vuur.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:35 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja hij zal wel gelijk hebben.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:31 schreef BB-boy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Angstgegner heeft het nu echt uit de hand laten escalerenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:31 schreef BB-boy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:35 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Neem aan dat je het over Freek hebt?quote:
[..]
[ afbeelding ]
Ja. Eerst Klaas-Jan uitzwaaienquote:Op woensdag 24 december 2008 18:13 schreef versteegrob het volgende:
Ze gingen toch pas praten met Elia na Ajax - Den Haag
Wat doe je. Mijn standaard tvpquote:Op woensdag 24 december 2008 17:15 schreef kevin6188 het volgende:
Inkoppertje:
Da's Harry Slinger zonder petje.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:09 schreef DurQ het volgende:
Ik had deze al in het vorige topic gepost, maar een quizvraagje ff:
Kent iemand deze speler, die hier speelt voor lucky Ajax?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Iedereen fijne feestdagen!
Nopequote:Op woensdag 24 december 2008 19:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Da's Harry Slinger zonder petje.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:09 schreef DurQ het volgende:
Ik had deze al in het vorige topic gepost, maar een quizvraagje ff:
Kent iemand deze speler, die hier speelt voor lucky Ajax?
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeehehehehe.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:31 schreef BB-boy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sinds de zomer al.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:10 schreef DurQ het volgende:
Sinds wanneer wil Newcastle Emanuelson eigenlijk hebben?
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:16 schreef DurQ het volgende:
Ik hou m nog ff open hoor, maar hij is wel heeeel moeiijk
Je moet eh....Dicht bij het vuur zitten...om het te weten:P
Je probeert niet eensquote:Op woensdag 24 december 2008 20:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik lees het vanzelf wel wie het is.
Sinds het vorige topic ben ik met terugwerkende kracht voor de komst van Charisteas.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoewel ik trouwens tegen de komst van Elia was, sinds het vorige topic ben ik voor.
.
Dat doe ik met grolsch.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:41 schreef DurQ het volgende:
Nou ik ga ff kerst indrinken met een kouwe Warsteiner...veel plezier allemaal:)
Charisteas is God.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:29 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Sinds het vorige topic ben ik met terugwerkende kracht voor de komst van Charisteas.
En ik met Heinekenquote:Op woensdag 24 december 2008 20:45 schreef Silaz het volgende:
[..]
Dat doe ik met grolsch.
Maar elia mag van mij oook wel komen. maar prioriteit is een verdediger. Douglas bijv.
Ik ga voor de Hertog Jan. En doe mij eerst maar een verdedigerquote:Op woensdag 24 december 2008 21:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En ik met Heineken
Van mij mag Elia nu trouwens ook wel komen, mits hij niet al te veel gaat kosten. En inderdaad heeft het aantrekken van een verdediger meer prioriteit.
Noujah.. dan mag je dus wel heel lang wachten voordat die spelers terugkomen denk ik:p Elia als back-up voor suarez etc.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:56 schreef Voltreffer het volgende:
Eerst V/d Vaart, Sneijder, Ibrahimovic, Maxwell en Chivu terug en dan mag Elia aansluiten. Moet nog even wachten met de Heineken, eerst nog even naar de misses rijden. Fijne dagen!
Zal wel aan de temperatuur in de kleedkamer liggen.quote:De Mul denkt aan vertrek bij Sevilla
Tom de Mul denkt serieus na over een tijdelijk vertrek uit Sevilla. De oud-Ajacied komt in Spanje weinig aan spelen toe en hoopt elders aan speelminuten toe te komen.
Tegenover Het Laatste Nieuws zegt de Belg dat hij wil spelen, en denkt aan een vertrek. "Ik hou van de club, en van de stad, maar misschien is het verstandig dat ik verhuis om meer te kunnen spelen. Ik ben nu 22, dan wordt het zo langzamerhand tijd om meer speelminuten te krijgen. Ik wil niet stagneren."
Een terugkeer naar zijn vaderland is volgens De Mul niet aan de orde. De international speelde dit seizoen slechts vier keer in de Primera Division. De voormalig speler van Ajax en Vitesse scoorde één keer.
quote:Je haat hem of je houdt van hem. Ik placht mijzelf een Ajacied te noemen, dus is de laatste optie voor mij van toepassing.
In het Nederlandsche voetballandschap is echter de haat dat als primair gevoel ge-uit wordt. In elk stadion, minus de eigen ArenA natuurlijk, wordt de aanvaller uitgefloten en -gescholden door de plaatselijke aanhang.
Op zich is dat nog enigszins te begrijpen. (Blinde) Clubliefde autoriseert om alles en iedereen wat niet dezelfde kleuren verdedigt aan te vallen. Maar dat overkomt in principe elke voetballer.
Er is echter bij mijn weten geen enkele speler in Nederland waar zo massaal, door zowel publiek, tegenstanders alswel de (sport-)media op afgegeven wordt als bij Luis Suarez.
De hetze was een tijdje geluwd maar nu lijkt het weer wat op te laaien. Zomaar wat voorbeelden: Voetbalcommentatoren beginnen steevast bij aanvang van de wedstrijd met het benoemen van het kwaad dat mogelijk gaat geschieden met een vanzelfsprekendheid alsof het het op en weer ondergaan van de zon betreft.
Of laatst, bij de wedstrijd tegen Slavia Praag; Commentator van dienst, Jan Roelfs, kon na de gelijkmaker -versierd en benut door Suarez- over niets ander meer praten dan die misselijke duikeling, dat Ajax zich eigenlijk moest schamen dat het een onverdiende punt pakte en dat het toch wel een grote schande was.
Dan, in het kerstnummer van VI, Bennie Wijnstekers (inderdaad: Wie???) mijmert in de rubriek 'Anno' over de confrontatie met "de irritante" Frank Vercauteren - u weet wel, van de vuistslag van Wim Kieft- tijdens de WK '86 play-offs tegen België. En passant meldt hij; "...zo'n Luis Suarez van Ajax bijvoorbeeld, ja, ik zou hem wel een beetje opzoeken". En tot slot Henk van Stee, die in aanloop naar de wedstrijd van zijn De Graafschap tegen Ajax het vuurtje nog wat op stookte door te stellen bang te zijn voor de schwalbes van Luis en de heren arbiters oproept meer en beter op te letten zodra Suarez de bal heeft, want hij zou zomaar eens kunnen gaan liggen.
Waarom moet Suarez zo nadrukkelijk gezocht worden? Waarom wordt Luis voor alles wat mooi en lelijk is uitgemaakt en verkettert en wordt als een rasduikelaar als bijvoorbeeld Michael Mols een penalty of vrije trap plus de bijbehorende gele kaart voor zijn tegenstander bij elkaar acteert, deze geprezen voor zijn sluwheid?
Is het jaloezie en angst wellicht? Jaloezie omdat stiekem iedereen wel een type-Suarez in zijn ploeg wil hebben (een kwestie van "we hurt the hardest what we love the most") en angst voor het wapen van de schwalbe. Want een wapen is het, dat vallen van Suarez. Het is een kwaliteitswapen dat tot perfectie is geslepen door de meester zelf.
Het mag dan wel een pak gele kaarten gekost hebben, hij pakte ze wel in het belang van de club. Want elke versierde én benutte penalty of vrije trap is zeker in het belang van Ajax op jacht naar de titel.
Het is misschien niet chic of des Ajax', maar de wil om te allen tijde te willen winnen is dat wél. En dat is wat Luis in overvloede heeft: De wil om te winnen. Ten koste van alles. Kan het niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.
De schwalbe is een kwaliteit van Luis die gekoesterd zou moeten worden en niet verfoeid. Je moet dat ook niet al te veel willen veranderen. Het hoort bij hem zoals een aanvallend systeem met vleugelaanvallers bij Ajax hoort.
Luis Suarez. Je haat hem of je houdt van hem. Ik hou van hem en zolang het kan, geniet ik nog van al zijn strapatsen. Want voor je het weet is ook hij van de Nederlandse velden verdwenen...
Zou best kunnen hoor. Heb mijn Oranje shirt hier ook voor de geniale prijs van 8 pond gekocht.quote:
noujah goed. 30¤ is geen geld.. kan het altijd proberen..quote:Op woensdag 24 december 2008 22:19 schreef Houniet het volgende:
Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen.
Ik ben vandaag ook naar de kerk geweest.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:20 schreef koningdavid het volgende:
Alvast gezegende kerstdagen allemaal!
Held.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook naar de kerk geweest.
zal vast wel spuit11 zijn.. en de bron niet echt helemaal zuiver.. maargoed. áls het waar zou zijn.. weten we iig dat het niet aan elia zelf ligtquote:'Elia wil dolgraag naar Ajax toe'
24-12 17:57 | Reacties: 42 | Younes el Abdouni
Bij de nieuwe zender Eredivisie Live was maandagavond de vader van Eljero Elia te gast bij het programma Sport aan Tafel.
In dat programma laat de vader van Elia weten dat zijn zoon niets liever wil dan voor zijn oude liefde Ajax te gaan voetballen.
Elia liet onlangs weten dat er snel duidelijkheid zal komen over zijn toekomst. Marco van Basten, coach van de Amsterdammers, heeft de vleugelspits hoog op het verlanglijstje staan en bracht ook al een bod uit bij Elia's club, FC Twente. De club uit Enschede vond het bod echter veel te laag en ging er verder niet op in.
De 21-jarige jongeling speelde in zijn jeugd al bij Ajax en volgens Vader Elia is het destijds een grote fout geweest om de dribbelaar weg te sturen. Ook verteld Elia dat het geen grote vooruitgang voor zijn zoon zal zijn. Zoonlief denkt daar echter anders over en wil met alle geweld naar de hoofdstedelingen.
Sikora op je shirtquote:Op woensdag 24 december 2008 22:29 schreef Silaz het volgende:
Bedankt voor de tip. ben er even mee naar het Voetbalshirts topic geweest. denk dat er daar vast wel wat mensen zijn die er ervaringen mee hebben gehad.![]()
Mijn ajax shirtje dateert nog uit de tijd van mido. Ik had me shirtje gekregen, en wilde een naam achter op. nja ik dus mido doen. ging die een paar weken later weg. Die man van de adidas shop (waar ik hem destijds heb gekocht) spoorde me nog aan om sikora op me shirt te zetten
Zou een beste aankoop zijn geweest..
Er is toch ook een Fokker met Urzaiz op zijn shirt?quote:
noujaah heb het ook niet gedaan... mido is het dus geworden... had beter me eigen naam of gewoon geen naam er op kunnen zettenquote:
Klopt, dat is wel mooi als aandenken aan die Urzaiz-hype hier op het forumquote:Op woensdag 24 december 2008 23:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Er is toch ook een Fokker met Urzaiz op zijn shirt?![]()
Blight ofzo?
En dan laten we taalfouten achterwege.. Elia verteldquote:Op woensdag 24 december 2008 22:55 schreef Silaz het volgende:
[..]
zal vast wel spuit11 zijn.. en de bron niet echt helemaal zuiver.. maargoed. áls het waar zou zijn.. weten we iig dat het niet aan elia zelf ligt
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Blight ofzo?
Ik kan me daar ook nog een foto van herinneren ja. Respect voor diegenequote:Op woensdag 24 december 2008 23:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Blight ofzo?
Smaakten de kersen wel?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:05 schreef Silaz het volgende:
maaakt niet uit. kersborrel net gehad. nooit een ster geweest in nederlands. sssssssst
Maar voor het zingen er weer uit?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook naar de kerk geweest.
hahaha ja het smaakte goed.:p jij ook, en voor alle anderen, zie de quote.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Smaakten de kersen wel?
Ik wil ook alle Ajacieden een fijne kerst wensen en een gezond en succesvol 2009, zowel voor jullie persoonlijk als voor ons aller Ajax.
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik wil ook alle Ajacieden een fijne kerst wensen en een gezond en succesvol 2009, zowel voor jullie persoonlijk als voor ons aller Ajax.
Zijn vader vind dat Ajax en Twente geen verschil is. Terwijl zijn moeder aangeeft dat Elia altijd voor Ajax wil spelen ook vanwege zijn jeugd bij Ajax. Ze gaf ook aan dat Elia precies weet wat hij wil en dat hij gewoon graag naar Ajax wil.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:55 schreef Silaz het volgende:
[..]
zal vast wel spuit11 zijn.. en de bron niet echt helemaal zuiver.. maargoed. áls het waar zou zijn.. weten we iig dat het niet aan elia zelf ligt
Ik heb op jou gestemd als modquote:Op woensdag 24 december 2008 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Fijne feestdagen en de beste wensen voor 2009 mensen!
Dat Douglas en Elia op 1 januari gepresenteerd mogen worden.
Nee, die eer was niet aan mij. Volgens mij was het De_Brandweer of iemand uit die categorie. Ik was van een andere beruchte actie met een Ajax shirt nadat we er uit vlogen tegen Zagreb.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Blight ofzo?
Waar en op wie kun je stemmen dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemd als modKunnen wel een Ajax mod gebruiken volgens mij
Ik ben ook geweestquote:Op woensdag 24 december 2008 22:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Held.
Ik niet though, ik ga alleen op Eerste Kerstdag (protestants enzo).
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemd als modKunnen wel een Ajax mod gebruiken volgens mij
[Speculatietopic#2] Wie wordt de nieuwe mod? Met ADO op 10:1quote:Op woensdag 24 december 2008 23:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waar en op wie kun je stemmen dan?
Heldquote:Op woensdag 24 december 2008 23:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemd in de mod-poll
Ik ga meer omdat ik mijn ma er een plezier mee doe, heb er verder niets meequote:Op woensdag 24 december 2008 23:57 schreef F1Bas het volgende:
Best hypocriet als je met Kerst opeens wél naar de kerk gaat.
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik had hem ondertussen al gevonden Cyberia, maar toch bedankt
Werd er "Daar hoorden zij engelen zingen" gezongen?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ga meer omdat ik mijn ma er een plezier mee doe, heb er verder niets mee
Bas was niet serieusquote:Op donderdag 25 december 2008 00:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ga meer omdat ik mijn ma er een plezier mee doe, heb er verder niets mee
Het geldt voor mij ook hoor(al ben ik niet katholiek), alleen de laatste 2 jaar is het er niet echt van gekomen.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bas was niet serieus
Maar om ook maar even te antwoorden, ik ga omdat het traditie is. Elk jaar gaan we op kerstavond met het hele gezin naar de kerk. Hypocriet of niet, ik ben katholiek (gedoopt, H. Communie, gevormd) dus om dan één keertje per jaar naar de kerk te gaan, vind ik geen probleem. Kan ik meteen even stilstaan bij wat er het afgelopen jaar allemaal fout is gegaan.
Ik ga elk jaar op eerste kerstdag. En dan wordt dit nummer altijd gezongen. Hoevaak ik de verleiding al heb gehad om dan AJAX AJAX te roepenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:08 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Werd er "Daar hoorden zij engelen zingen" gezongen?
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik ga elk jaar op eerste kerstdag. En dan wordt dit nummer altijd gezongen. Hoevaak ik de verleiding al heb gehad om dan AJAX AJAX te roepenLijkt me zo cool om te doen.
Liep op Kamp Westerbork een gast in Ajax-shirt tegen het lijf, maar vond het zo ongepast om heel hard 'JODEN! JODEN!' te roepenquote:Op donderdag 25 december 2008 02:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik ga elk jaar op eerste kerstdag. En dan wordt dit nummer altijd gezongen. Hoevaak ik de verleiding al heb gehad om dan AJAX AJAX te roepenLijkt me zo cool om te doen.
Doen doen! En het filmen!!quote:Op donderdag 25 december 2008 02:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:59 schreef ub40_bboy het volgende:
Met alle geweld naar ajax. Dat klinkt goed, dan zal die nerd van een Munsterman ook wat moeten inbinden.
Volgens de laatste berichten? of verstelt je vuurtje datquote:Op donderdag 25 december 2008 10:39 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Het woord inbinden komt niet in het woordenboek van Joop Munsterman voor. Elia wil met alle geweld naar Ajax, ha, ha dat is de beste grap die ik de laatste jaren heb gehoord. Elia wil helemaal niet naar Ajax. Het is een verstandige jongen, die als geen ander begrijpt dat hij na twee slechte duels bij Ajax op de bank zal belanden, terwijl hij bij Twente gedijt in een aanvallend systeem. Geld interesseert hem niets. Ik hoop dat hij die arrogante Amsterdammers in de laatste wedstrijd van de titel kan afhouden met zijn weergaloze solo's. Jullie zullen hem nooit krijgen, moet ik dat nu elke dag herhalen? Hij gaat zaterdag met Twente in gesprek en zal volgens de laatste berichten gewoon bijtekenen. Als hij dan aan het eind vertrekt, zal dat niet naar Amsterdam zijn.
Amen.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:14 schreef Silenus het volgende:
Sevilla niet warm genoeg ofzo?quote:Tom De Mul: 'De kans bestaat dat ik Sevilla verlaat'
quote:'Ajax dichtbij aantrekken Elia'
De geruchten worden luider, Eljero Elia wordt Ajacied en zal in januari naar Amsterdam verkassen. Naar verluidt heeft Ajax zo'n 12 miljoen euro over voor de buitenspeler. De deal zou
zelfs al op een haar na gevild zijn.
Let wel, het zijn nog steeds geruchten, maar ze komen nu uit meerdere hoeken....
Wordt vervolgd!
Bron: geruchten Ajaxshowtime.com
Weer een voorbeeld van een speler die zichzelf zwaar overschatquote:Op donderdag 25 december 2008 11:42 schreef J.Herrer het volgende:
Toch een beetje ontopic, omdat het een oud-Ajacied betreft
[..]
Sevilla niet warm genoeg ofzo?
Goed stukkie - met name het voor de TV commentarierend volkje vind ik treurig als het over Suarez gaat.quote:
Dat is 3 miljoen meer dan we voor Huntelaar betaaldenquote:
Ook al vind ik het teveel, Elia kan op de langere termijn voor minimaal 20 miljoen doorverkocht worden. Als er nog een verdediger bij komt zal het mij een worst zijn of hij 12 miljoen kost of niet. In de toekomst moet er wel beter gescout gaan worden zodat dit geld in ervaren routiniers gestoken kan worden.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Rot nou snel op.. 12 miljoen helemaal gek geworden..
quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 12:15 schreef ub40_bboy het volgende:
En Kennedy moet in de deal betrokken worden die willen ze bij twente wel hebben
Jaa graag.quote:
Jullie hebben Perez voor een prikkie gekregen dus jullie moeten niet stoer doen over Elia.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jaa graag.
spelersruil ? Perez <-> Kennedy ?![]()
nee.
Broertje van Suarez zat er ook weerquote:
Dat was dom van Ajax.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:49 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Jullie hebben Perez voor een prikkie gekregen dus jullie moeten niet stoer doen over Elia.
Echt sprekend Luis. Zou hij ook een beetje kunnen voetballen?quote:Op donderdag 25 december 2008 12:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Broertje van Suarez zat er ook weer
Het ondermijnt daarmee ook de eigen positie . Je maakt die clubs steeds minder afhankelijk van transfers. Ze kunnen daarmee ook steeds betere contracten bieden aan hun spelers die wij eigenlijk willen.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik ben toch echt benieuw wat Ajax betaald voor Elia. Ajax sponsord heel de suptop op deze manier.
Ja ik zou toch willen weten hoe hij nou tegen een eventuele overgang van Elia naar ajax aankijkt.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:27 schreef sjimz het volgende:
Ik mis de degelijkheid van een Angstgegner in dit topic
Als wij Ten Cate niet hadden gehad had Elia nooit bij Twente gespeeld dus hij mag nog blij zijn.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:30 schreef Chadi het volgende:
Ik begrijp zijn frustraties wel. Als Twente supporter kom je natuurlijk niet voor niets naar het stadion.. je wil wat schaartjes zien wat bewegingen .. technische hoogstandjes.. En als Ajax die jongen opeens van je af wil pakken kan je tekeer gaan
Zo kan ik er nog meer.. alleen daar wordt hij niet vrolijker van en wij ook nietquote:Op donderdag 25 december 2008 13:35 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als wij Ten Cate niet hadden gehad had Elia nooit bij Twente gespeeld dus hij mag nog blij zijn.
Gek waren ze al met 16mil voor Sulej. 12 miljoen voor Elia zou Ajax achterlijk maken.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat was dom van Ajax.
Maar 12 voor Elia .. die zijn echt gek geworden! En als Ajax dat betaalt zijn ze hier ook helemaal gek geworden.
Voor bedragen van minder dan 10 miljoen krijg je die spelers gewoon niet, je moet dus of zelf beter scouten of veel geld op tafel leggen.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:16 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Gek waren ze al met 16mil voor Sulej. 12 miljoen voor Elia zou Ajax achterlijk maken.
Zijn contract loopt nog maar anderhalf jaar. Het is niet alsof we met het nieuwste wereldwonder te maken hebben, en hij scoort ook niet aan de lopende band. 5 goals en 3 assists, we gaan ons nog vaak ergeren aan zijn rendement, vooral als hij ons echt 12 miljoen gaat kosten.
Elia vindt ik in potentie beter dan Babel alleen 12 miljoen is veel te veel. Maar ajaxshowtime is ook niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:42 schreef Cheiron het volgende:
Elia is gewoon een 2e Babel, alleen dan imo minder goed. Die moet je niet voor 12 kopen.
Jij denkt echt dat Twente veel minder gaat vragen? Denk het niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Elia vindt ik in potentie beter dan Babel alleen 12 miljoen is veel te veel. Maar ajaxshowtime is ook niet serieus te nemen.
Misschien niet maar dan wachten we wel 1,5 jaar tot zijn contract is afgelopen.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat Twente veel minder gaat vragen? Denk het niet.
Dan is ie wel naar Engeland vertrokken in de zomer...quote:Op donderdag 25 december 2008 15:04 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Misschien niet maar dan wachten we wel 1,5 jaar tot zijn contract is afgelopen.
Liever dat dan 6miljoen te veel op tafel leggen.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:11 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Dan is ie wel naar Engeland vertrokken in de zomer...
dat dusquote:Op donderdag 25 december 2008 14:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar ajaxshowtime is ook niet serieus te nemen.
Die is op de green te vinden.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:15 schreef Blight het volgende:
Liever een paar miljoen betalen voor een bikkelharde verdediger. Wat doet Ferdi Vierklau tegenwoordig?
Wattan?quote:Op donderdag 25 december 2008 17:27 schreef Jasza het volgende:
De kerst is hier goed begonnen, onder de wonden
Lekker gek doen als je teveel op hebt, je kent het welquote:
Dit bericht is gebaseerd op bronnen waarvan niet kan worden bepaald of ze betrouwbaar zijn.quote:'Ajax en Elia bijna akkoord over transfer'
Volgens bronnen zouden Ajax en Eljero Elia bijna akkoord zijn over een meerjarig contract. FC Twente zou twaalf miljoen krijgen voor de buitenspeler.
Coach van Ajax, Marco van Basten, is al langer geïnteresseerd in de 21-jarige aanvaller. Er heeft zelfs een gesprek plaatsgevonden tussen Elia en Van Basten. Ook zei Elia tegenover de camera's van Eredivisie Live dat hij nog niet wist waar zijn toekomst lag.
Elia speelt sinds 2007 voor FC Twente. Hij speelde daar 61 wedstrijden en scoorde elf keer. Tussen 2004 en 2007 droeg hij het shirt van ADO Den Haag. Voor die club kwam hij 64 keer in actie en scoorde twaalf maal. Tussen 2000 en 2002 speelde de man uit Voorburg voor de jeugd van Ajax.
als ajaxshowtime de bron is is het dus niksquote:Op donderdag 25 december 2008 19:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dit bericht is gebaseerd op bronnen waarvan niet kan worden bepaald of ze betrouwbaar zijn.
Je moet ook niet met TerroRobbie gooien hequote:Op donderdag 25 december 2008 18:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lekker gek doen als je teveel op hebt, je kent het wel![]()
Wilde iets gooien wat kennelijk iets te zwaar was, en toen lag ik gestrekt op de grond
Wat zit je haar mooiquote:Op donderdag 25 december 2008 19:44 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou Suarez tegen Bergkamp hebben gezegd?
Ik ben geen muts, jij hebt er geen op. Of heb jij het niet koud? Bergkamp: Nee. Suárez: Lekker voor je haar dan of is ie nog niet bevroren? Ik weet het, niet grappig.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:44 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Als jij ooit de Oudejaarsconference op tv mag doen krijg je 1000 euro van me.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik ben geen muts, jij hebt er geen op. Of heb jij het niet koud? Bergkamp: Nee. Suárez: Lekker voor je haar dan of is ie nog niet bevroren? Ik weet het, niet grappig.
Hou het maar bij jequote:Op donderdag 25 december 2008 20:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als jij ooit de Oudejaarsconference op tv mag doen krijg je 1000 euro van me.
Wat kan ik winnen?quote:Op donderdag 25 december 2008 21:45 schreef Reddiablo het volgende:
weet iemand of Soren Busk in 1987-88 competitie duels heeft gespeeld voor Ajax? ZO ja, hoeveel wedstrijden en doelpunten?
Ik ken de beste man eerlijk gezegd niet...
Gast ik snap er geen kerstboom van.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik ben geen muts, jij hebt er geen op. Of heb jij het niet koud? Bergkamp: Nee. Suárez: Lekker voor je haar dan of is ie nog niet bevroren? Ik weet het, niet grappig.
Heeft 'ie niet, en ik heb ook nog nooit van die naam gehoord.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:45 schreef Reddiablo het volgende:
weet iemand of Soren Busk in 1987-88 competitie duels heeft gespeeld voor Ajax? ZO ja, hoeveel wedstrijden en doelpunten?
http://nl.wikipedia.org/wiki/S%C3%B8ren_Buskquote:Op donderdag 25 december 2008 22:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heeft 'ie niet, en ik heb ook nog nooit van die naam gehoord.
De Jong en Sarpong zou ik niet verhuren, er zitten al zo weinig aanvallende middenvelders in de selectie.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:05 schreef RayMania het volgende:
Het wordt tijd dat Ajax weer eens wat spelers gaat uitlenen. Vertonghen, Vermaelen en toentertijd Van der Meyde zijn er niet slechter op geworden.
Je kan makkelijk spelers als De Jong, Sarpong, Donald, etc verhuren in plaats van op de bank laten verpieteren.
Mooi! Dat was eigenlijk de bedoelingquote:Op donderdag 25 december 2008 21:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast ik snap er geen kerstboom van.
En Donald zal vrij lastig zijn op het momentquote:Op donderdag 25 december 2008 22:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
De Jong en Sarpong zou ik niet verhuren, er zitten al zo weinig aanvallende middenvelders in de selectie.
87-88 bijna zeker van niet. Niet dat ik nog weet... Als ie gespeeld heeft toen kan je de minuten op 1 hand tellenquote:Op donderdag 25 december 2008 21:45 schreef Reddiablo het volgende:
Bodul naar RKC.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:05 schreef RayMania het volgende:
Het wordt tijd dat Ajax weer eens wat spelers gaat uitlenen. Vertonghen, Vermaelen en toentertijd Van der Meyde zijn er niet slechter op geworden.
Je kan makkelijk spelers als De Jong, Sarpong, Donald, etc verhuren in plaats van op de bank laten verpieteren.
Bosz heeft kijk op goede voetballers, hij wil em vast huren.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:22 schreef toma het volgende:
[..]
En Donald zal vrij lastig zijn op het moment
Hij past wel in het Feyenoord beleid.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:27 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Bosz heeft kijk op goede voetballers, hij wil em vast huren.
als angstgegner zijn schoen opeet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:29 schreef Robinhoo het volgende:
Ik weet een deal jullie kopen Elia maar huren hem nog een half jaar aan Twente![]()
pleaseee ??![]()
![]()
damn, dan gaat het niet doorquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
als angstgegner zijn schoen opeet.
Ik zou hem wel graag bij Ajax zien, maar hij heeft net verlengd bij Twentequote:Op vrijdag 26 december 2008 11:02 schreef MaxC het volgende:
Gaan we Wielaert nog halen met die lage afkoopsom?
Die zou ik houden. Die gaat zijn kans nog wel krijgen dit seizoen vermoed ik.quote:
Is daar ook een echte bron van, want volgens mij was dat maar een vaag gerucht.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:02 schreef MaxC het volgende:
Gaan we Wielaert nog halen met die lage afkoopsom?
Stond op teletekst geloof ik.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is daar ook een echte bron van, want volgens mij was dat maar een vaag gerucht.
Dat is jammer.quote:'Aissati kiest definitief voor Marokko'
Ismail Aissati heeft besloten om voor het Marokko te gaan voetballen in plaats van Nederland. Een vertegenwoordiger van de Marokkaanse bond heeft de keuze van Aissati bevestigd.
De revaliderende middenvelder van Ajax heeft lang getwijfeld of hij voor Nederlandof Marokko wil gaan uitkomen in de toekomst. Omdat hij alleen nog speelde voor Jong Oranje en over twee nationaliteiten beschikt, mag hij nog kiezen.
'De familie van Aissati heeft een grote rol gespeeld in zijn keuze', beweert iemand dichtbij Aissati.
Verhuurd?quote:
Suarez: "¡Hola, señor Dennis!"quote:Op donderdag 25 december 2008 19:44 schreef Houniet het volgende:
Hij heeft ook aardig wat concurrentie voor zijn positie voor Oranje nu en in de toekomst.quote:
Lijkt echt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:03 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Suarez: "¡Hola, señor Dennis!"
Bergkamp: "Hey Luis, het vallen gaat weer goed hoor."
Suarez: "Wacht maar... Ik ga beter dan u worden. U gaat zien!"
Bergkamp: "Heb je dat gehoord, René?"
Wormhoudt: "Whehehe!"
Zo direct maar even kijken wat F'noord gaat doen.
Heldquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:03 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Suarez: "¡Hola, señor Dennis!"
Bergkamp: "Hey Luis, het vallen gaat weer goed hoor."
Suarez: "Wacht maar... Ik ga beter dan u worden. U gaat zien!"
Bergkamp: "Heb je dat gehoord, René?"
Wormhoudt: "Whehehe!"
Zo direct maar even kijken wat F'noord gaat doen.
Owh nee was meer een reactie op de quote. Maar heb ook een seizoenskaart van RKC dus zou mij wel leuk lijken. En voor Bodul zou het mij wel goed lijken als hij een tijdje verhuurd wordt. En RKC heeft een probleem voorin dus zou mooie oplossing zijn.quote:
Hopelijk morgen gelijkspel tussen PSV en Twente. Als wij dan winnen van Ado kunnen we redelijk tevreden zijn over de eerste seizoenshelft.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:11 schreef Dvm86 het volgende:
Laat Feyenoord maar winnen, dan hebben we alle concurrenten op 9 punten afstand (op PSV, Twente en uiteraard AZ na).
quote:Gabri vergezelt Lindgren in ziekenboeg
Geschreven op vrijdag, 26 december om 14:46
Het is nog onduidelijk of Gabri zondag inzetbaar is in de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag. De middenvelder van Ajax is ziek en ontbrak vrijdag op de training. Zaterdag wordt beslist of de Spanjaard tegen de Hofstedelingen inzetbaar is. Naast de langdurig geblesseerden Maarten Stekelenburg, Ismaïl Aissati, Mitchell Donald en Jan-Arie van der Heijden is ook Rasmus Lindgren zondag niet inzetbaar tegen ADO. De blessure aan zijn rechterenkel is nog onvoldoende genezen.
Marco van Basten heeft de komende tegenstander de afgelopen weken bestudeerd en verwacht dat de ploeg 'inzakt en vervolgens countert'. "Dat doen ze met succes, getuige de resultaten van de laatste tijd", doceerde de trainer vrijdagmiddag op de persconfentie. "Ze hebben al een tijdje niet meer verloren en onder andere ruim van NAC Breda gewonnen. Dat zegt wel iets over de kracht van de ploeg."
"We willen de lijn doortrekken. Er is vorige week goed gevoetbald in Doetinchem. Maar vergeet niet dat we een uur lang met een man meer speelden. En vóór de rode kaart van Joost Volmer kreeg ook De Graafschap scoringskansen. Ik was tevreden over hoe wij zijn blijven voetballen, nadat we met een man meer kwamen te staan.”
"Het zou raar zijn als ik nu de boel om zou gooien. Het is niet nodig. Al moeten we de komende dagen wel afwachten hoe het met Gabri gaat", aldus Van Basten, die hoopt dat iedereen na afloop blijft zitten in verband met het afscheid van Klaas-Jan Huntelaar. "Hij verdient het om waardig afscheid te kunnen nemen van Ajax en van het publiek, maar niks is belangrijker dan de wedstrijd. Als wij die wedstrijd goed spelen en weten te winnen, dan draagt dat bij aan de sfeer rondom zijn afscheid."
quote:Zieke Gabri mist training
Amsterdam, 26 dec 2008
Na de vrijdagtraining keek trainer Marco van Basten vooruit naar de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag, het laatste duel van het kalenderjaar 2008. Gabri ontbrak op de training. De Spanjaard is ziek. Zaterdag wordt beslist of hij tegen ADO inzetbaar is.
Naast de langdurig geblesseerden Maarten Stekelenburg, Ismaïl Aissati, Mitchell Donald en Jan-Arie van der Heijden is ook Rasmus Lindgren zondag niet inzetbaar tegen ADO Den Haag. De blessure aan zijn rechterenkel is nog onvoldoende genezen.
Hoe belangrijk is de wedstrijd tegen ADO Den Haag?
Marco van Basten: ,,Heel belangrijk. Zoals elke wedstrijd belangrijk is. Ook tegen ADO zijn drie punten te verdienen. Die punten hebben we nodig om ons doel te bereiken. Als je kampioen wilt worden dan moet je elke wedstrijd serieus benaderen.”
Wat verwacht je van ADO Den Haag?
,,Wat ze de afgelopen weken hebben gedaan, namelijk inzakken en vervolgens counteren. Dat doen ze met succes, getuige de resultaten van de laatste tijd. Ze hebben al een tijdje niet meer verloren en onder andere ruim van NAC Breda gewonnen. Dat zegt wel iets over de kracht van de ploeg.”
Je was erg tevreden over de 0-6 overwinning van Ajax op De Graafschap, vorig weekeinde. Kan het publiek een vergelijkbare wedstrijd verwachten als afgelopen week in Doetinchem?
,,Nee, want geen wedstrijd is hetzelfde. En verwachtingen zijn ook geen zekerheden. We willen de lijn doortrekken, dat wel. Want er is goed gevoetbald in Doetinchem. Maar vergeet niet dat we een uur lang met een man meer speelden. En voor de rode kaart van Joost Volmer kreeg ook De Graafschap scoringskansen. Ik was tevreden over hoe wij zijn blijven voetballen, nadat we met een man meer kwamen te staan.”
Never change a winning team?
,,Het zou raar zijn als ik nu de boel om zou gooien. Het is niet nodig. Al moeten we de komende dagen wel afwachten hoe het met Gabri gaat.”
Ajax verspeelde de afgelopen jaren veel punten in de decembermaand en vooral in de laatste wedstrijden van het kalenderjaar. Dit jaar lijkt sprake van een betere afsluiting. Hoe zorg jij daar als trainer voor?
,,Ongeacht of het maart, november of augustus is, we moeten de wedstrijden winnen. Wat deze laatste weken anders maakt dan voorgaande periode, is dat we na Ajax - Slavia Praag geen midweekse wedstrijden meer hebben gespeeld. Dus hebben we een ‘zondag-zondag ritme’. Dat maakt het makkelijker om het allemaal beter voor te bereiden. Ik heb dan weliswaar een paar keer gezegd dat we de laatste vier wedstrijden moeten zien te winnen, maar zo makkelijk is het niet. Anders zou ik het elke maand zeggen. Het is prettig als we allemaal met een goed gevoel op vakantie kunnen gaan, dus in dat opzicht is deze laatste wedstrijd in december wel iets anders.”
Zondag wordt er in de Amsterdam ArenA afscheid genomen van Klaas Jan Huntelaar. Wordt het een feestelijke middag?
,,Ik wil me nu alleen maar bezighouden met de wedstrijd Ajax – ADO Den Haag. Daarom wordt er pas na afloop afscheid genomen van Klaas. Hij verdient het om waardig afscheid te kunnen nemen van Ajax en van het publiek, maar niks is belangrijker dan de wedstrijd. Als wij die wedstrijd goed spelen en weten te winnen, dan draagt dat bij aan de sfeer rondom zijn afscheid. Dat spreekt voor zich. Ik hoop dat iedereen na de wedstrijd lekker blijft zitten, zodat het een mooi einde van 2008 wordt.”
Het leven is hard.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:31 schreef jna het volgende:
Kan Huntelaar misschien niet eens CL spelen voor Madrid
quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:33 schreef Jasza het volgende:
Gabri kunnen we wel gebruiken.
En anders Blind maar gewoon in de basis ofzo.quote:
Ik helemaal lezen en had het gevoel dat ik het al eerder gelezen had. En ja hoor...quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Leuk artikel over Sulejmani
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=68384
quote:Dit interview verscheen eerder in Ajax Kick Off
En dan volgend jaar UEFA Cup. Speelt hij pas weer CL op z'n 27e.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:31 schreef jna het volgende:
Kan Huntelaar misschien niet eens CL spelen voor Madrid
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:08 schreef Vidacz het volgende:
[..]
En dan volgend jaar UEFA Cup. Speelt hij pas weer CL op z'n 27e.
Ik heb gister wel rummikub gespeeld. En uiteraard gewonnenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:32 schreef Silenus het volgende:
Iedereen zit te travianten met de familie denk ik.
ik duik m'n bed in. Morgen weer werkenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:32 schreef Silenus het volgende:
Iedereen zit te travianten met de familie denk ik.
ik Risk met m'n familie. Ik had Afrika, Europa en Azië veroverdquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb gister wel rummikub gespeeld. En uiteraard gewonnen
Je kan niet eens normaal ajax kijken zondag er zit een schaafwond in de wegquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:51 schreef Jasza het volgende:
Ik had de stoep veroverd, niemand kan me verslaan.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:03 schreef RayMania het volgende:
Iemand die voor mij het oude Ajax-logo in goede kwaliteit en grootte heeft?
http://www.brandsoftheworld.com/search/75836879/126393.html
De Jong of Blind zal het zijn zeker?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:48 schreef toma het volgende:
[..]
ik duik m'n bed in. Morgen weer werkenCheck nog even of er nog nieuws is. Klote dat Gabri nu geblesseerd is. Zondag Enoh en Emanuelson op het middenveld samen met Siem?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:26 schreef DurQ het volgende:
[..]
Oh jah. Ik kom net terug van een avondje stappen enzoMaar ik kom dr morgen ff op trug hoor;)
Kala Nichta, Kalisperra, jwz griekse gektequote:Op zaterdag 27 december 2008 03:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kala xristouyenna enzo. Al is het een beetje laat.
Was het maar weer zomerquote:Op zaterdag 27 december 2008 03:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kala Nichta, Kalisperra, jwz griekse gekte
Kan in Amsterdam toch ook.quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was het maar weer zomer.
Lekker je leuter in nietsvermoedende toeristes hangen.
Ja maar, in Griekenland ben ik een "summer love".. In Amsterdam is dat veel minderquote:Op zaterdag 27 december 2008 03:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kan in Amsterdam toch ook.
Daar was toch iets ingestort ofzo? Stond Verhoeven daar te dansen?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De Tuyp-grappen komen later zeker?
Daarom ga ik altijd nog braaf naar de sigarenboer, gewoon weer 4 kaartjes eruit gehaald.quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:04 schreef Breach het volgende:
Kutinternetverkoop, zit je om 10:00.00 te drukken op die knoppen: Er zijn geen kaarten meer beschikbaar voor de gekozen wedstrijd.
Het was dan ook om 9 uur en precies om die tijd zat ik ook te drukken.. Dit was het resultaat:quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:04 schreef Breach het volgende:
Kutinternetverkoop, zit je om 10:00.00 te drukken op die knoppen: Er zijn geen kaarten meer beschikbaar voor de gekozen wedstrijd.
Ja, dat is dus het lelijke van alles. Als ik bij de Primera sta dan heb ik niks en dan hebben een aantal maten wel kaarten via internet. Blijf je thuis dan lees en hoor je aan alle kanten dat mensen weer kaarten hebben bij Primera.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:22 schreef Oente het volgende:
[..]
Daarom ga ik altijd nog braaf naar de sigarenboer, gewoon weer 4 kaartjes eruit gehaald.
Ik weet niet over welke wedstrijd jij t heb. Maar ik over NEC uitquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:28 schreef GieJay het volgende:
[..]
Het was dan ook om 9 uur en precies om die tijd zat ik ook te drukken.. Dit was het resultaat:
Dus allemaal kaarten met verschillende rijen, nee das gezellig
Ik heb tot nu toe alleen geen kaarten voor AZ uit kunnen krijgen, de rest allemaal wel, en dat was allemaal via Primera.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het lelijke van alles. Als ik bij de Primera sta dan heb ik niks en dan hebben een aantal maten wel kaarten via internet. Blijf je thuis dan lees en hoor je aan alle kanten dat mensen weer kaarten hebben bij Primera.
Bij AZ stond ik dus bij Primeraquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:42 schreef Oente het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen geen kaarten voor AZ uit kunnen krijgen, de rest allemaal wel, en dat was allemaal via Primera.Sinds dat gedoe met Feyenoord uit, doe ik het niet meer via internet, want er is altijd wel wat, en dan maakt het niet uit of het voor Feyenoord uit is, of voor NEC uit.
Voor welke wedstrijd proberen jullie kaarten te halen? Je hebt toch seizoenskaart?quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:04 schreef Breach het volgende:
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:01 schreef denthemen het volgende:
Zin in morgen, nog steeds balen dat ado geen fans mee mag nemen naar Amsterdam. Zullen mooie doeken komen voor KJH als ik een beetje goed heb opgelet
Zal niet veel uitmaken voor de einduitslag. Ik verwacht een plichtmatige overwinning.quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:59 schreef Reddiablo het volgende:
Ajax mist Lindgren tegen ADO, Gabri onzeker
Vrijdag 26 december 19:35 - Robert Vonderbank
Ajax mist Lindgren tegen ADO, Gabri onzeker
Foto: ANP
Eredivisie - Ajax moet het in de laatste competitiewedstrijd voor de winterstop tegen ADO Den Haag opnieuw doen zonder Rasmus Lindgren. De Zweedse middenvelder is nog niet hersteld van de enkelblessure die hem de afgelopen drie duels al langs de kant hield. Achter de naam van Gabri staat nog een vraagteken. De Spanjaard is ziek en ontbrak daardoor vrijdag op de training.
Gabri verving Lindgren zondag tegen De Graafschap. Ajax won in Doetinchem met grote cijfers (6-0), maar dat biedt volgens Van Basten geen garanties voor het duel zondag tegen ADO Den Haag, de nummer veertien van de eredivisie. ''Geen wedstrijd is hetzelfde. We willen de lijn doortrekken, dat wel. Maar vergeet niet dat we een uur lang met een man meer speelden'', wees Van Basten op de rode kaart voor De Graafschap-verdediger Joost Volmer.
Van Basten mist in de Amsterdam ArenA ook de langdurig geblesseerden Maarten Stekelenburg, Ismaïl Aissati, Mitchell Donald en Jan-Arie van der Heijden. Na het duel tegen ADO nemen de Amsterdammers afscheid van spits Klaas-Jan Huntelaar, die aan Real Madrid is verkocht.
© ANP
Ik hoop dat Ajax nog één keer in het jaar 2008 wilt knallen. Het kan aan het einde van de rit zomaar op doelsaldo aan komen en dan zijn dit de wedstrijden waarin je het verschil moet maken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:25 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Zal niet veel uitmaken voor de einduitslag. Ik verwacht een plichtmatige overwinning.
Tegen Ado weet je het niet hé, ze hebben wel goeie resultaten geboekt uit bij NAC en NECquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:25 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Zal niet veel uitmaken voor de einduitslag. Ik verwacht een plichtmatige overwinning.
En het is mooi om ze te vernederenquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ajax nog één keer in het jaar 2008 wilt knallen. Het kan aan het einde van de rit zomaar op doelsaldo aan komen en dan zijn dit de wedstrijden waarin je het verschil moet maken.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:59 schreef Reddiablo het volgende:
0-1 blessuretijd, Lexie Immers die z'n rug even laat zien aan Vakkie 410, voor later als die ook tato's mogen
oh wat zou dat heerlijk zijn
hoewel, 2-2 teken ik ook weer voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |