abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64337258
quote:
Op woensdag 24 december 2008 20:16 schreef DurQ het volgende:
Ik hou m nog ff open hoor, maar hij is wel heeeel moeiijk

Je moet eh....Dicht bij het vuur zitten...om het te weten:P

Ik lees het vanzelf wel wie het is .
-
pi_64337328
Hoewel ik trouwens tegen de komst van Elia was, sinds het vorige topic ben ik voor . .
-
  woensdag 24 december 2008 @ 20:20:37 #53
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_64337428
quote:
Op woensdag 24 december 2008 20:18 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik lees het vanzelf wel wie het is .
Je probeert niet eens
pi_64337455
quote:
Op woensdag 24 december 2008 20:20 schreef DurQ het volgende:

[..]

Je probeert niet eens
Waarom moeite doen? .
-
  woensdag 24 december 2008 @ 20:24:51 #55
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_64337649
quote:
Op woensdag 24 december 2008 20:20 schreef DurQ het volgende:

[..]

Je probeert niet eens
Boeiend wie het is
Jawel, je keek.
  woensdag 24 december 2008 @ 20:29:04 #56
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_64337814
quote:
Op woensdag 24 december 2008 20:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoewel ik trouwens tegen de komst van Elia was, sinds het vorige topic ben ik voor . .
Sinds het vorige topic ben ik met terugwerkende kracht voor de komst van Charisteas.
  woensdag 24 december 2008 @ 20:41:14 #57
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_64338158
Nou ik ga ff kerst indrinken met een kouwe Warsteiner...veel plezier allemaal:)
pi_64338281
quote:
Op woensdag 24 december 2008 20:41 schreef DurQ het volgende:
Nou ik ga ff kerst indrinken met een kouwe Warsteiner...veel plezier allemaal:)
Dat doe ik met grolsch.
Maar elia mag van mij oook wel komen. maar prioriteit is een verdediger. Douglas bijv.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_64339131
quote:
Op woensdag 24 december 2008 20:29 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Sinds het vorige topic ben ik met terugwerkende kracht voor de komst van Charisteas.
Charisteas is God. .
En in mijn geval niet eens sarcastisch of cynisch bedoeld. Maar gemeend .

(Wat een goal dit . )

Voor altijd God .

[ Bericht 5% gewijzigd door Dr.Daggla op 24-12-2008 21:45:37 ]
-
pi_64339305
quote:
Op woensdag 24 december 2008 20:45 schreef Silaz het volgende:

[..]

Dat doe ik met grolsch.
Maar elia mag van mij oook wel komen. maar prioriteit is een verdediger. Douglas bijv.
En ik met Heineken

Van mij mag Elia nu trouwens ook wel komen, mits hij niet al te veel gaat kosten. En inderdaad heeft het aantrekken van een verdediger meer prioriteit.
pi_64339375
quote:
Op woensdag 24 december 2008 21:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

En ik met Heineken

Van mij mag Elia nu trouwens ook wel komen, mits hij niet al te veel gaat kosten. En inderdaad heeft het aantrekken van een verdediger meer prioriteit.
Ik ga voor de Hertog Jan. En doe mij eerst maar een verdediger
pi_64340254
Eerst V/d Vaart, Sneijder, Ibrahimovic, Maxwell en Chivu terug en dan mag Elia aansluiten. Moet nog even wachten met de Heineken, eerst nog even naar de misses rijden . Fijne dagen!
pi_64340368
Waar heeft twente douglas eigenlijk vandaan? Gescout voor een prikkie in Brazilie?
lollig
pi_64340450
quote:
Op woensdag 24 december 2008 21:56 schreef Voltreffer het volgende:
Eerst V/d Vaart, Sneijder, Ibrahimovic, Maxwell en Chivu terug en dan mag Elia aansluiten. Moet nog even wachten met de Heineken, eerst nog even naar de misses rijden . Fijne dagen!
Noujah.. dan mag je dus wel heel lang wachten voordat die spelers terugkomen denk ik:p Elia als back-up voor suarez etc. en nog eens goede concurrentie voor de bezette plekken. dus het kan alleen maar beter worden..
hmm heineken ben ik niet zo'n fan van.. ice cold kan nog wel.. maar normaal..
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_64340523
Ajax Showtime heeft een mooi nieuw design
pi_64340596
quote:
De Mul denkt aan vertrek bij Sevilla

Tom de Mul denkt serieus na over een tijdelijk vertrek uit Sevilla. De oud-Ajacied komt in Spanje weinig aan spelen toe en hoopt elders aan speelminuten toe te komen.
Tegenover Het Laatste Nieuws zegt de Belg dat hij wil spelen, en denkt aan een vertrek. "Ik hou van de club, en van de stad, maar misschien is het verstandig dat ik verhuis om meer te kunnen spelen. Ik ben nu 22, dan wordt het zo langzamerhand tijd om meer speelminuten te krijgen. Ik wil niet stagneren."

Een terugkeer naar zijn vaderland is volgens De Mul niet aan de orde. De international speelde dit seizoen slechts vier keer in de Primera Division. De voormalig speler van Ajax en Vitesse scoorde één keer.
Zal wel aan de temperatuur in de kleedkamer liggen.
lollig
  woensdag 24 december 2008 @ 22:09:40 #67
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64340610
quote:
Je haat hem of je houdt van hem. Ik placht mijzelf een Ajacied te noemen, dus is de laatste optie voor mij van toepassing.

In het Nederlandsche voetballandschap is echter de haat dat als primair gevoel ge-uit wordt. In elk stadion, minus de eigen ArenA natuurlijk, wordt de aanvaller uitgefloten en -gescholden door de plaatselijke aanhang.

Op zich is dat nog enigszins te begrijpen. (Blinde) Clubliefde autoriseert om alles en iedereen wat niet dezelfde kleuren verdedigt aan te vallen. Maar dat overkomt in principe elke voetballer.

Er is echter bij mijn weten geen enkele speler in Nederland waar zo massaal, door zowel publiek, tegenstanders alswel de (sport-)media op afgegeven wordt als bij Luis Suarez.

De hetze was een tijdje geluwd maar nu lijkt het weer wat op te laaien. Zomaar wat voorbeelden: Voetbalcommentatoren beginnen steevast bij aanvang van de wedstrijd met het benoemen van het kwaad dat mogelijk gaat geschieden met een vanzelfsprekendheid alsof het het op en weer ondergaan van de zon betreft.

Of laatst, bij de wedstrijd tegen Slavia Praag; Commentator van dienst, Jan Roelfs, kon na de gelijkmaker -versierd en benut door Suarez- over niets ander meer praten dan die misselijke duikeling, dat Ajax zich eigenlijk moest schamen dat het een onverdiende punt pakte en dat het toch wel een grote schande was.

Dan, in het kerstnummer van VI, Bennie Wijnstekers (inderdaad: Wie???) mijmert in de rubriek 'Anno' over de confrontatie met "de irritante" Frank Vercauteren - u weet wel, van de vuistslag van Wim Kieft- tijdens de WK '86 play-offs tegen België. En passant meldt hij; "...zo'n Luis Suarez van Ajax bijvoorbeeld, ja, ik zou hem wel een beetje opzoeken". En tot slot Henk van Stee, die in aanloop naar de wedstrijd van zijn De Graafschap tegen Ajax het vuurtje nog wat op stookte door te stellen bang te zijn voor de schwalbes van Luis en de heren arbiters oproept meer en beter op te letten zodra Suarez de bal heeft, want hij zou zomaar eens kunnen gaan liggen.

Waarom moet Suarez zo nadrukkelijk gezocht worden? Waarom wordt Luis voor alles wat mooi en lelijk is uitgemaakt en verkettert en wordt als een rasduikelaar als bijvoorbeeld Michael Mols een penalty of vrije trap plus de bijbehorende gele kaart voor zijn tegenstander bij elkaar acteert, deze geprezen voor zijn sluwheid?

Is het jaloezie en angst wellicht? Jaloezie omdat stiekem iedereen wel een type-Suarez in zijn ploeg wil hebben (een kwestie van "we hurt the hardest what we love the most") en angst voor het wapen van de schwalbe. Want een wapen is het, dat vallen van Suarez. Het is een kwaliteitswapen dat tot perfectie is geslepen door de meester zelf.

Het mag dan wel een pak gele kaarten gekost hebben, hij pakte ze wel in het belang van de club. Want elke versierde én benutte penalty of vrije trap is zeker in het belang van Ajax op jacht naar de titel.

Het is misschien niet chic of des Ajax', maar de wil om te allen tijde te willen winnen is dat wél. En dat is wat Luis in overvloede heeft: De wil om te winnen. Ten koste van alles. Kan het niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.

De schwalbe is een kwaliteit van Luis die gekoesterd zou moeten worden en niet verfoeid. Je moet dat ook niet al te veel willen veranderen. Het hoort bij hem zoals een aanvallend systeem met vleugelaanvallers bij Ajax hoort.

Luis Suarez. Je haat hem of je houdt van hem. Ik hou van hem en zolang het kan, geniet ik nog van al zijn strapatsen. Want voor je het weet is ook hij van de Nederlandse velden verdwenen...
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_64340703
Mooi stuk. vooral de laatste 4 alinea's.
pi_64340731
Ik ben bang dat dit zijn laatste seizoen voor Ajax is
pi_64340775
Hmm zal wel geen 'echte' zijn ofniet?
pi_64340822
quote:
Op woensdag 24 december 2008 22:15 schreef Silaz het volgende:
Hmm zal wel geen 'echte' zijn ofniet?
Zou best kunnen hoor. Heb mijn Oranje shirt hier ook voor de geniale prijs van 8 pond gekocht.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_64340857
Is dit een beetje een betrouwbare site dan?
pi_64340877
Ik weet niet, heb nog nooit wat via die site gekocht, maar het lijkt me het officiele Ajax-shirt. £24.99 = ¤25,-- dus geen geld.
  woensdag 24 december 2008 @ 22:19:56 #75
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64340905
Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')