Ja ik zou toch willen weten hoe hij nou tegen een eventuele overgang van Elia naar ajax aankijkt.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:27 schreef sjimz het volgende:
Ik mis de degelijkheid van een Angstgegner in dit topic
Als wij Ten Cate niet hadden gehad had Elia nooit bij Twente gespeeld dus hij mag nog blij zijn.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:30 schreef Chadi het volgende:
Ik begrijp zijn frustraties wel. Als Twente supporter kom je natuurlijk niet voor niets naar het stadion.. je wil wat schaartjes zien wat bewegingen .. technische hoogstandjes.. En als Ajax die jongen opeens van je af wil pakken kan je tekeer gaan
Zo kan ik er nog meer.. alleen daar wordt hij niet vrolijker van en wij ook nietquote:Op donderdag 25 december 2008 13:35 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als wij Ten Cate niet hadden gehad had Elia nooit bij Twente gespeeld dus hij mag nog blij zijn.
Gek waren ze al met 16mil voor Sulej. 12 miljoen voor Elia zou Ajax achterlijk maken.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat was dom van Ajax.
Maar 12 voor Elia .. die zijn echt gek geworden! En als Ajax dat betaalt zijn ze hier ook helemaal gek geworden.
Voor bedragen van minder dan 10 miljoen krijg je die spelers gewoon niet, je moet dus of zelf beter scouten of veel geld op tafel leggen.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:16 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Gek waren ze al met 16mil voor Sulej. 12 miljoen voor Elia zou Ajax achterlijk maken.
Zijn contract loopt nog maar anderhalf jaar. Het is niet alsof we met het nieuwste wereldwonder te maken hebben, en hij scoort ook niet aan de lopende band. 5 goals en 3 assists, we gaan ons nog vaak ergeren aan zijn rendement, vooral als hij ons echt 12 miljoen gaat kosten.
Elia vindt ik in potentie beter dan Babel alleen 12 miljoen is veel te veel. Maar ajaxshowtime is ook niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:42 schreef Cheiron het volgende:
Elia is gewoon een 2e Babel, alleen dan imo minder goed. Die moet je niet voor 12 kopen.
Jij denkt echt dat Twente veel minder gaat vragen? Denk het niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Elia vindt ik in potentie beter dan Babel alleen 12 miljoen is veel te veel. Maar ajaxshowtime is ook niet serieus te nemen.
Misschien niet maar dan wachten we wel 1,5 jaar tot zijn contract is afgelopen.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat Twente veel minder gaat vragen? Denk het niet.
Dan is ie wel naar Engeland vertrokken in de zomer...quote:Op donderdag 25 december 2008 15:04 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Misschien niet maar dan wachten we wel 1,5 jaar tot zijn contract is afgelopen.
Liever dat dan 6miljoen te veel op tafel leggen.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:11 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Dan is ie wel naar Engeland vertrokken in de zomer...
dat dusquote:Op donderdag 25 december 2008 14:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar ajaxshowtime is ook niet serieus te nemen.
Die is op de green te vinden.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:15 schreef Blight het volgende:
Liever een paar miljoen betalen voor een bikkelharde verdediger. Wat doet Ferdi Vierklau tegenwoordig?
Wattan?quote:Op donderdag 25 december 2008 17:27 schreef Jasza het volgende:
De kerst is hier goed begonnen, onder de wonden
Lekker gek doen als je teveel op hebt, je kent het welquote:
Dit bericht is gebaseerd op bronnen waarvan niet kan worden bepaald of ze betrouwbaar zijn.quote:'Ajax en Elia bijna akkoord over transfer'
Volgens bronnen zouden Ajax en Eljero Elia bijna akkoord zijn over een meerjarig contract. FC Twente zou twaalf miljoen krijgen voor de buitenspeler.
Coach van Ajax, Marco van Basten, is al langer geďnteresseerd in de 21-jarige aanvaller. Er heeft zelfs een gesprek plaatsgevonden tussen Elia en Van Basten. Ook zei Elia tegenover de camera's van Eredivisie Live dat hij nog niet wist waar zijn toekomst lag.
Elia speelt sinds 2007 voor FC Twente. Hij speelde daar 61 wedstrijden en scoorde elf keer. Tussen 2004 en 2007 droeg hij het shirt van ADO Den Haag. Voor die club kwam hij 64 keer in actie en scoorde twaalf maal. Tussen 2000 en 2002 speelde de man uit Voorburg voor de jeugd van Ajax.
als ajaxshowtime de bron is is het dus niksquote:Op donderdag 25 december 2008 19:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dit bericht is gebaseerd op bronnen waarvan niet kan worden bepaald of ze betrouwbaar zijn.
Je moet ook niet met TerroRobbie gooien hequote:Op donderdag 25 december 2008 18:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lekker gek doen als je teveel op hebt, je kent het wel![]()
Wilde iets gooien wat kennelijk iets te zwaar was, en toen lag ik gestrekt op de grond
Wat zit je haar mooiquote:Op donderdag 25 december 2008 19:44 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou Suarez tegen Bergkamp hebben gezegd?
Ik ben geen muts, jij hebt er geen op. Of heb jij het niet koud? Bergkamp: Nee. Suárez: Lekker voor je haar dan of is ie nog niet bevroren? Ik weet het, niet grappig.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:44 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou Suarez tegen Bergkamp hebben gezegd?
Als jij ooit de Oudejaarsconference op tv mag doen krijg je 1000 euro van me.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik ben geen muts, jij hebt er geen op. Of heb jij het niet koud? Bergkamp: Nee. Suárez: Lekker voor je haar dan of is ie nog niet bevroren? Ik weet het, niet grappig.
Hou het maar bij jequote:Op donderdag 25 december 2008 20:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als jij ooit de Oudejaarsconference op tv mag doen krijg je 1000 euro van me.
Wat kan ik winnen?quote:Op donderdag 25 december 2008 21:45 schreef Reddiablo het volgende:
weet iemand of Soren Busk in 1987-88 competitie duels heeft gespeeld voor Ajax? ZO ja, hoeveel wedstrijden en doelpunten?
Ik ken de beste man eerlijk gezegd niet...
Gast ik snap er geen kerstboom van.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik ben geen muts, jij hebt er geen op. Of heb jij het niet koud? Bergkamp: Nee. Suárez: Lekker voor je haar dan of is ie nog niet bevroren? Ik weet het, niet grappig.
Heeft 'ie niet, en ik heb ook nog nooit van die naam gehoord.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:45 schreef Reddiablo het volgende:
weet iemand of Soren Busk in 1987-88 competitie duels heeft gespeeld voor Ajax? ZO ja, hoeveel wedstrijden en doelpunten?
http://nl.wikipedia.org/wiki/S%C3%B8ren_Buskquote:Op donderdag 25 december 2008 22:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heeft 'ie niet, en ik heb ook nog nooit van die naam gehoord.
De Jong en Sarpong zou ik niet verhuren, er zitten al zo weinig aanvallende middenvelders in de selectie.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:05 schreef RayMania het volgende:
Het wordt tijd dat Ajax weer eens wat spelers gaat uitlenen. Vertonghen, Vermaelen en toentertijd Van der Meyde zijn er niet slechter op geworden.
Je kan makkelijk spelers als De Jong, Sarpong, Donald, etc verhuren in plaats van op de bank laten verpieteren.
Mooi! Dat was eigenlijk de bedoelingquote:Op donderdag 25 december 2008 21:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast ik snap er geen kerstboom van.
En Donald zal vrij lastig zijn op het momentquote:Op donderdag 25 december 2008 22:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
De Jong en Sarpong zou ik niet verhuren, er zitten al zo weinig aanvallende middenvelders in de selectie.
87-88 bijna zeker van niet. Niet dat ik nog weet... Als ie gespeeld heeft toen kan je de minuten op 1 hand tellenquote:Op donderdag 25 december 2008 21:45 schreef Reddiablo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |