Ik heb gister wel rummikub gespeeld. En uiteraard gewonnenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:32 schreef Silenus het volgende:
Iedereen zit te travianten met de familie denk ik.
ik duik m'n bed in. Morgen weer werkenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:32 schreef Silenus het volgende:
Iedereen zit te travianten met de familie denk ik.
ik Risk met m'n familie. Ik had Afrika, Europa en Azië veroverdquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb gister wel rummikub gespeeld. En uiteraard gewonnen
Je kan niet eens normaal ajax kijken zondag er zit een schaafwond in de wegquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:51 schreef Jasza het volgende:
Ik had de stoep veroverd, niemand kan me verslaan.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:03 schreef RayMania het volgende:
Iemand die voor mij het oude Ajax-logo in goede kwaliteit en grootte heeft?
http://www.brandsoftheworld.com/search/75836879/126393.html
De Jong of Blind zal het zijn zeker?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:48 schreef toma het volgende:
[..]
ik duik m'n bed in. Morgen weer werkenCheck nog even of er nog nieuws is. Klote dat Gabri nu geblesseerd is. Zondag Enoh en Emanuelson op het middenveld samen met Siem?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:26 schreef DurQ het volgende:
[..]
Oh jah. Ik kom net terug van een avondje stappen enzoMaar ik kom dr morgen ff op trug hoor;)
Kala Nichta, Kalisperra, jwz griekse gektequote:Op zaterdag 27 december 2008 03:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kala xristouyenna enzo. Al is het een beetje laat.
Was het maar weer zomerquote:Op zaterdag 27 december 2008 03:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kala Nichta, Kalisperra, jwz griekse gekte
Kan in Amsterdam toch ook.quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was het maar weer zomer.
Lekker je leuter in nietsvermoedende toeristes hangen.
Ja maar, in Griekenland ben ik een "summer love".. In Amsterdam is dat veel minderquote:Op zaterdag 27 december 2008 03:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kan in Amsterdam toch ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |