ja ja....quote:Op woensdag 24 december 2008 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
OP uit http://fok.3fmfan.nl/op copy/pasten.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:15 schreef Briggy het volgende:
[..]
Roel ging naar de AH...
Nooit meer wat van gehoord![]()
Flauw...ik weet het
Terwijl dat de camera was die mij/het publiek het meest in beeld namquote:Op woensdag 24 december 2008 13:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze 'm uitgeschakeld![]()
Je gaat er volgens mij alleen op salaris achteruit als je werkgever failliet gaat.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, mijn salaris is er niet op achteruit gegaan en veel dingen zoals benzine zijn wel goedkoper geworden... voor mij persoonlijk nog niks aan de hand
Dan ben je wel zuur inderdaad... gelukkig werk ik bij de stabielste bank van NLquote:Op woensdag 24 december 2008 13:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je gaat er volgens mij alleen op salaris achteruit als je werkgever failliet gaat.
Of als je een kind krijgt...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je gaat er volgens mij alleen op salaris achteruit als je werkgever failliet gaat.
IceSave Nederland?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan ben je wel zuur inderdaad... gelukkig werk ik bij de stabielste bank van NL
Nee de bank die gisteren een flink bedrag kwam geven, iets van 10.000 EURquote:
Coen is niet meer in staat om radio te makenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef Poppejans het volgende:
Hoe laat komt die Coennou eens?? Ik kijk via internet maar er staat al uren ''Coen Swijnenberg" naast het tv schermpje
Dus geen salaris deze maandquote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee de bank die gisteren een flink bedrag kwam geven, iets van 10.000 EUR
14.00.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef Poppejans het volgende:
Hoe laat komt die Coennou eens?? Ik kijk via internet maar er staat al uren ''Coen Swijnenberg" naast het tv schermpje
Als het de Rabo was dan was het eergisterenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie liever een oudejaarsconferance van hem dan van Jan-Jaap van der Wal vorig jaar of Lebbis & Jansen twee of drie jaar terug . . .quote:Op woensdag 24 december 2008 13:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is Youp Leuk?
Ik denk dat zijn diensten zijn opgesoupeerd.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef Poppejans het volgende:
de Bobobank, die ook een hele stoere draagbare pinautomaat bij het huis om de hoek hadden staan?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat staat niet in verhouding met de luierprijs!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar dan krijg je weer kinderbijslag
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:24 schreef Impry het volgende:
[..]
Als het de Rabo was dan was het eergisterenEn dat was precies 10.000 ja.
Ah ok, bedankt! Blijf ik zeker nog effe zittenquote:
Schattig dat Coen ook één fan heeftquote:Op woensdag 24 december 2008 13:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ah ok, bedankt! Blijf ik zeker nog effe zitten
Wat een mietje dan, maar echt fris issie geloof ik niet meer neequote:Op woensdag 24 december 2008 13:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Coen is niet meer in staat om radio te maken
Inderdaad, erg mooiquote:Op woensdag 24 december 2008 13:25 schreef Impry het volgende:
Toch wel erg mooie/indrukwekkende reportages die van Corton, ook met die plaatselijke muziek er altijd bij.
Je ziet ze allemaal in de studio ook erg geïnteresseerd en geraakt luisteren, mooi.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:25 schreef Impry het volgende:
Toch wel erg mooie/indrukwekkende reportages die van Corton, ook met die plaatselijke muziek er altijd bij.
Aan de smjes te zien op tv echt wel meer hoor,die komen niet allemaal van mij maar ik ben wel helemaal fan geworden jaquote:Op woensdag 24 december 2008 13:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schattig dat Coen ook één fan heeft
Niet alleen in de studio. Maar daar staat dan weer geen camera op gericht.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je ziet ze allemaal in de studio ook erg geïnteresseerd en geraakt luisteren, mooi.
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:27 schreef TheVulture het volgende:
Die plaat van Novastar wordt wel mooier en mooier, zeker direct na zo'n item
Absoluut.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb verschillende malen gelezen dat dit een zeiknummer is, maar of je het goed vindt of niet, het is vele malen toepasselijker dan dat soap-liedje van vorig jaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:27 schreef TheVulture het volgende:
Inderdaad jaquote:Op woensdag 24 december 2008 13:28 schreef Noortje. het volgende:
Coen ziet er echt zwáár depressief uit.
Edit: Giel ook inderdaad. Wow.
Hier werkt ie goedquote:Op woensdag 24 december 2008 13:29 schreef Qunix het volgende:
Buffer buffer... Iemand er ook last van?
Erg mooi, toepasselijk nummer inderdaad!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb verschillende malen gelezen dat dit een zeiknummer is, maar of je het goed vindt of niet, het is vele malen toepasselijker dan dat soap-liedje van vorig jaar.
Niet zo raar na een aantal dagen zonder eten, weinig slapen en zulke reportages. Ik zou een emotioneel wrak zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:28 schreef Noortje. het volgende:
Coen ziet er echt zwáár depressief uit.
Edit: Giel ook inderdaad. Wow.
Geen last van. Probeer de stream eens opnieuw te starten.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:29 schreef Qunix het volgende:
Buffer buffer... Iemand er ook last van?
Maar ja, jij bent Giel dan ook...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet zo raar na een aantal dagen zonder eten, weinig slapen en zulke reportages. Ik zou een emotioneel wrak zijn.
Ja.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
Zijn ze zo ontroerd door de reportage? Ik heb het even gemist...
Gelukkig staat de knuffelbeer van 3FM naast ze.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet zo raar na een aantal dagen zonder eten, weinig slapen en zulke reportages. Ik zou een emotioneel wrak zijn.
Vind Coen het best tof doen hoor. Eerste dagen was ie suf, maar is de laatste dagen (en vooral nachten, die sowieso het leukst zijn) gewoon goed bezig. Die Paul is echt ontdekt deze dagen volgens mij, die draagt het programma een beetje... Giel is gewoon een draak van een vent en maakt ook radio die niet mijn stijl is...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schattig dat Coen ook één fan heeft
Dat zei ik ook niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Via het Internet of...?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:29 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Inderdaad ja![]()
Ik wil Coen wel effe komen opvrolijken
Jaquote:Op woensdag 24 december 2008 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
Zijn ze zo ontroerd door de reportage? Ik heb het even gemist...
Daar heb jij weer gelijk in!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar ja, jij bent Giel dan ook...
*Eens!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vind Coen het best tof doen hoor. Eerste dagen was ie suf, maar is de laatste dagen (en vooral nachten, die sowieso het leukst zijn) gewoon goed bezig. Die Paul is echt ontdekt deze dagen volgens mij, die draagt het programma een beetje... Giel is gewoon een draak van een vent en maakt ook radio die niet mijn stijl is...
Surprises maken? Is dat ook al met kerst tegenwoordig?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben er weer en heb nu allesgeloof ik. Even wat eten en dan surprises maken....
Giel heeft een paar verschrikkelijk irritante momenten gehad, maar als hij zich koest hield dan was hij goed te verdragen. Heb em alleen 's ochtends niet gehoord.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vind Coen het best tof doen hoor. Eerste dagen was ie suf, maar is de laatste dagen (en vooral nachten, die sowieso het leukst zijn) gewoon goed bezig. Die Paul is echt ontdekt deze dagen volgens mij, die draagt het programma een beetje... Giel is gewoon een draak van een vent en maakt ook radio die niet mijn stijl is...
Nee joh, in het Glazen huis in die stappelbeddenquote:
Paul is wat mij betreft dè man van die driequote:Op woensdag 24 december 2008 13:32 schreef Poppejans het volgende:
[..]
*Eens!
Ik dacht echt dat die Paul heel erg duf was, maar hij is volgens mikj wel toffer dan ik dacht
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Paul is wat mij betreft dè man van die drie
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Paul is wat mij betreft dè man van die drie
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:34 schreef Impry het volgende:
Ze hebben daar dus eigenlijk al een Rabo-foon?
![]()
Klonk een beetje als die klak-geluidjes die Starvin' Marvin ook maakt.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:32 schreef tevebe het volgende:
[..]
Jammer van de slechte verbinding.
Is ooit uitgeroepen als slechtste plaat ooit gemaakt. Weet alleen niet meer waar.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:34 schreef marcodej het volgende:
Oh, wat een kutplaat dit, maar o zo lekker om mee te zingen...
wat is hier toepasselijk aan?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:35 schreef Noortje. het volgende:
Mooi nummer, toepasselijk ook weer.
Verdomd, ja.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Klonk een beetje als die klak-geluidjes die Starvin' Marvin ook maakt.
Wij doen dat al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren met de familie, incl. gedichten. Erg gezellig...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Surprises maken? Is dat ook al met kerst tegenwoordig?
Vanwege ??quote:Op woensdag 24 december 2008 13:27 schreef Ambrosius het volgende:
Giel in tranen.
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:35 schreef Sirolf het volgende:
En weer een toepasselijke plaat!
We build this city (een plaats voor de vluchtelingen) on Rock 'n Roll (met muziek).
Die ik vorig jaar won.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij doen dat al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren met de familie, incl. gedichten. Erg gezellig...en dan ook nog een klaverjastoernooi..
Die zoekt even troostende woorden. Begrijpelijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:37 schreef Ambrosius het volgende:
Giel gelijk aan de telefoon.
Hey Judequote:Op woensdag 24 december 2008 13:37 schreef Felixa het volgende:
Ik heb net nog ff snel Hey Jude aangevraagd van the Beatles.
Ben niet echt liefhebber van the Beatles, maar dit nummer stond op 1 toen ik werd geboren.![]()
Dus dat leek me dan wel weer grappig.
Ik doe mee.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:38 schreef Noortje. het volgende:
Zullen we allemaal even juichen voor de drie DJ's?
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:38 schreef Noortje. het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:38 schreef Noortje. het volgende:
Mwah ik juich wel 3 keer voor Paulquote:Op woensdag 24 december 2008 13:38 schreef Noortje. het volgende:
Had ik ook kunnen doen... even zoeken... ah, George Michael - Careless Whisper... Laat maar...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:37 schreef Felixa het volgende:
Ik heb net nog ff snel Hey Jude aangevraagd van the Beatles.
Ben niet echt liefhebber van the Beatles, maar dit nummer stond op 1 toen ik werd geboren.![]()
Dus dat leek me dan wel weer grappig.
Mag niet, je moet ook voor de andere twee juichen.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah ik juich wel 3 keer voor Paul
Nou vooruit dan maar...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mag niet, je moet ook voor de andere twee juichen.![]()
Nu wil ik het ook even weten. Waar kun je zoeken?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Had ik ook kunnen doen... even zoeken... ah, George Michael - Careless Whisper... Laat maar...
Je vergeet wat.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:40 schreef tevebe het volgende:
[..]
Nu wil ik het ook even weten. Waar kun je zoeken?
Sinds ik dat filmpje heb gezien, heb ik Human niet meer gehoord. En ik maar wachten tot ik dat dansje kan doenquote:
Wikipedia: top 40 en dan geboortejaar...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:40 schreef tevebe het volgende:
[..]
Edit:![]()
Pauper.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb voor Giel gejuicht, ik moet even douchen want ik voel me vies
Even zoekenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wikipedia: top 40 en dan geboortejaar...
Krijgen we daar dan ook een filmpje vanquote:Op woensdag 24 december 2008 13:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sinds ik dat filmpje heb gezien, heb ik Human niet meer gehoord. En ik maar wachten tot ik dat dansje kan doen
je zag mijn knipoog niet?quote:
Roger Glover - Love is all...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wikipedia: top 40 en dan geboortejaar...
Oeh die zal ik dan ook wel krijgen.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:43 schreef Marc63 het volgende:
Vet! Krijg net een mail van Coldplay dat ik een gratis kerstcadeautje mag downloaden:
Een Thin White Duke-remix van Viva La VidaBen benieuwd.
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jawel maar ik vertik het nog langer op Giel te bashen dus ik ga hem verdedigen.
Dit was van mijn jaar, maar ik neem aan dat op wiki alle jaren wel staan.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:40 schreef tevebe het volgende:
[..]
Edit:![]()
Je bent iemand die van extremen houdt?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Absoluut.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je bent iemand die van extremen houdt?
Scoreborduser.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Rond half 8 toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:45 schreef Noortje. het volgende:
Hoe laat mogen ze eigenlijk het huis uit?
20:00 uur volgens mij.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:45 schreef Noortje. het volgende:
Om 20.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:45 schreef Noortje. het volgende:
Afspraak is in elke post eenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:47 schreef Qunix het volgende:
Ik maak even wat eten en 2 pagina's verder
Frankie Goes To Hollywood - The Power Of Lovequote:Op woensdag 24 december 2008 13:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoe heet het nummer nu @ SR?
Frankie goes to Hollywood - the power of love [/spuit11]quote:
Klinkt als scorebordjournalistiek. Iemand die geweldig hoeft niet automatisch verdedigd te worden ofzoiets.quote:
De LIVE-versie van Milow zelf staat nu btw ook op YouTube.quote:
Waarom heb je dan ja gezegd?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik moet werken. Terwijl we verdomme eerst dicht zouden zijn.![]()
Oh ja nou och, ik vind hem zielig, hij verdient best wat support.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klinkt als scorebordjournalistiek. Iemand die geweldig hoeft niet automatisch verdedigd te worden ofzoiets.
Op zich wel handig. Als er meerdere antwoorden gegeven worden... Alhoewel, dan weet je nog niks.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:49 schreef Noortje. het volgende:
Geweldig dat er altijd minstens vijf antwoorden komen op een vraag hier.
Idd, meerdere antwoordenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op zich wel handig. Als er meerdere antwoorden gegeven worden... Alhoewel, dan weet je nog niks.
Bij mij MUD - Tigerfeet.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:50 schreef Poppejans het volgende:
Bij mijn geboortedag was Culture Club-Karma Charmeleon op nr 1
We gaan het doen!quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:51 schreef Felixa het volgende:
[..]
We gaan het doen!![]()
Met Giel, Paul en Coen!![]()
En voor alle donateurs een dikke zoen!![]()
Ik heb trek in watermeloen!
MUD is wel uberfout hahahaquote:
Gelukkig is het ruim goedgekomen met mijn muzieksmaak.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:52 schreef Noortje. het volgende:
En nu ga ik even boodschapjes doen.
Doei
Nah ik woon tussen twee winkelcentra in dus het zal wel goedkomen, beetje verspreiding enzo.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
nu nog> Heel veel succes, hier was het gisteren al een slagveld in de AH, serieus mensen die karretjes aan de kant duwden enzo
Alleen niet het origineel helaasquote:
Paultje!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:54 schreef Ambrosius het volgende:
Dat was Pauls zendtijd..
Die is idd veeeeel mooierquote:Op woensdag 24 december 2008 13:54 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Alleen niet het origineel helaas
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:54 schreef Ambrosius het volgende:
Dat was Pauls zendtijd..
Ja! Daarwom was het grapje erg leukquote:
Jij zegt het... ik dacht hetquote:Op woensdag 24 december 2008 13:54 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die zeikstem van Chris die dit prachtige nummer van The Pretenders verkracht.
Paul Rabberingquote:
Hopelijk met Veenstra en Ekdomquote:Op woensdag 24 december 2008 13:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Paul bedankt, hopenlijk tot een volgende SR
Dat zou wel tof zijnquote:
Ze zijn nog best scherpquote:Op woensdag 24 december 2008 13:55 schreef Sirolf het volgende:
Paul: "Mooi nummer zo vlak voor we naar huis gaan."
Giel: "Woon jij zo ver?"
Paul: "Ik heb een vakantiehuisje gehuurd daar."
Bij Coldplay - 2000 Miles
Deze vind ik ook niksquote:Op woensdag 24 december 2008 13:56 schreef TheGeneral het volgende:
Vreselijk nummer dit zeg... Chris Martin
Met Giel, Paul en Coen gaan we het halenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:51 schreef Felixa het volgende:
[..]
We gaan het doen!![]()
Met Giel, Paul en Coen!![]()
En voor alle donateurs een dikke zoen!![]()
Ik heb trek in watermeloen!
Oe! Waar kan ik de petitie tekenen?quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:56 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Met Giel, Paul en Coen gaan we het halen
Alle zielige burgertjes zullen gaan betalen
Vanavond zullen we ze als helden gaan onthalen
Speciaal voor de vluchtingen, miljoenen aan materialen
Ik bied 1 euro.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:56 schreef Impry het volgende:
Ik heb Pauls thuisadres![]()
Kopen? Geld gaat naar SR
In Emmeloord bedoel je?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:56 schreef Impry het volgende:
Ik heb Pauls thuisadres![]()
Kopen? Geld gaat naar SR
Die ken ik dan weer niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Chris Paul is idd een goeie speler.
Daarom zeg ik ook "of"quote:
Coen is wel bijgetrokken vind ik. Had een moeilijk begin, maar prima hersteld!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:58 schreef marcodej het volgende:
Paul was top!
Straks Coen: hoop dat ie geen suffe bui heeft, dan ook
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Pfff... ik dacht dat je op basketbal zat
Inderdaad, mag ik daar nu al voor doneren?quote:
Amsterdam? Misschien woont ie dan wel vlak bij me in de buurtquote:Op woensdag 24 december 2008 13:58 schreef Impry het volgende:
[..]
Nee, daar woont hij niet meer volgens mij.
Eerst in Almere en nu in Amsterdam.
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Chris Paul is idd een goeie speler.
Geen Claudioquote:Op woensdag 24 december 2008 13:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, mag ik daar nu al voor doneren?
Paul vond ik echt super... verder zou ik Annemieke, Domien of Rudy ook wel eens een kans willen geven... een andere optie zou een allchick-SR zijn met Annemieke, Roosmarijn en Claudia
Het is al de meest gebruikte smiley over alle 3FM-topics gezien.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:59 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden datde meest gebruikte smiley wordt in dit topic.
Kloptquote:Op woensdag 24 december 2008 14:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is al de meest gebruikte smiley over alle 3FM-topics gezien.
Smakelijkquote:Op woensdag 24 december 2008 14:00 schreef Impry het volgende:
Ik ben gewoon helemaal vergeten om te eten
Krijg nu opeens een hongergevoel, even lunchen dus
Ja ik bedenk me ook net dat ik nog moet ontbijten.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:00 schreef Impry het volgende:
Ik ben gewoon helemaal vergeten om te eten
Krijg nu opeens een hongergevoel, even lunchen dus
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, mag ik daar nu al voor doneren?
Paul vond ik echt super... verder zou ik Annemieke, Domien of Rudy ook wel eens een kans willen geven... een andere optie zou een allchick-SR zijn met Annemieke, Roosmarijn en Claudia
[SR @ 3FM #1059] Met een Gieltje voor Paul :Dquote:Op woensdag 24 december 2008 14:00 schreef elby1988 het volgende:speciaal voor Giel! omdat bijna niemand je mag
Maar goed ook, want de collecte voor een rouwkrans liep niet echt hardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |