quote:Op woensdag 24 december 2008 12:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet te hard roepen. Het percentage mannen is hier vrij hoog en je bent nog maar 16.
Heten wij Giel Beelen dan ??quote:Op woensdag 24 december 2008 12:57 schreef Marc63 het volgende:
Niet te hard roepen. Het percentage mannen is hier vrij hoog en je bent nog maar 16.
En hoeveel van die 590 euro kwam van jezelf? Genoeg om een shirt van te kopen?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
We hebben iets van 590 euro opgehaald iirc, en we hebben daar een paar shirtjes van gekocht. De rest is gewoon door de gleuf gegaan hoor
Giel lurkt mee.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heten wij Giel Beelen dan ??![]()
Maar wat heb je met die 5/6 shirts gedaan? Toch niet zelf gehouden?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
We hebben iets van 5 of 6 t-shirts gekocht samen. het uitzoeken van maten duurde alleen een eeuwigheid, dus leek 't alsof we de hele tent opkochten...
Hoe dichter bij de...quote:Op woensdag 24 december 2008 12:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van mij wel, of het van Franka zo was weet ik niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En hoeveel van die 590 euro kwam van jezelf? Genoeg om een shirt van te kopen?
Dus van andermans giften koop jij t-shirts voor jezelfquote:Op woensdag 24 december 2008 12:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
We hebben iets van 5 of 6 t-shirts gekocht samen. het uitzoeken van maten duurde alleen een eeuwigheid, dus leek 't alsof we de hele tent opkochten...
Een shirt heeft franka voor nóg meer door weten te verkopen, en een paar anderen heeft ze zelf gehouden.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar wat heb je met die 5/6 shirts gedaan? Toch niet zelf gehouden?
Ah! We hadden al bedacht dat Roel Paul is en Hans Coen (of andersom) maar ik denk dat we nu ook weten wat de account van Giel isquote:Op woensdag 24 december 2008 12:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de...![]()
Euh, laat maar![]()
In that case:quote:
Maar één keer als je van gedoneerd geld als je van dat geld shirts gaat kopen.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Van mij wel, of het van Franka zo was weet ik niet.
Maar euh, het geld gaat toch nog steeds voor 100% naar het goeie doel?
Shit, heb ik me toch verraden!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah! We hadden al bedacht dat Roel Paul is en Hans Coen (of andersom) maar ik denk dat we nu ook weten wat de account van Giel is
Maar de mensen die jou geld hebben gegeven hebben dat niet gedaan zodat jij daar shirts van kon kopen.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Van mij wel, of het van Franka zo was weet ik niet.
Maar euh, het geld gaat toch nog steeds voor 100% naar het goeie doel?
Je kunt zoiets niet vaak genoeg benadrukkenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij had al door dat de meesten hier zo over hem denken
Volgens mij valt het nog wel redelijk mee.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij had al door dat de meesten hier zo over hem denken
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah! We hadden al bedacht dat Roel Paul is en Hans Coen (of andersom) maar ik denk dat we nu ook weten wat de account van Giel is
heeft je tot nu toe 21,40 gekostquote:Op woensdag 24 december 2008 13:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt zoiets niet vaak genoeg benadrukken
zie edit overigensquote:Op woensdag 24 december 2008 13:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Een shirt heeft franka voor nóg meer door weten te verkopen, en een paar anderen heeft ze zelf gehouden.
Vond ze blijkbaar wel zo eerlijk, aangezien ze helemaal uit Den Haag moest komen, en de hele dag geld heeft staan ophalen. Ik vond 't ook een beetje dubbel, maar uiteindelijk komt 't geld wel bij het zelfde doel terecht
Ik heb er nu ook zelf een uit die stand, maar ik heb zelf ook 20 euro in de 'muts' gedaan.
En ik heb een shirt van het callcenter, maar die mocht je gewoon houden
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heeft je tot nu toe 21,40 gekost, meer dan roel met zijn 17,20
Gelukkig heb ik dat gedrocht van een So What nog niet gehoord.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:06 schreef Noortje. het volgende:
Pink wordt echt achterlijk veel gedraaid.
Een verkrachting van Beat it van Michael Jacksonquote:
Iddquote:Op woensdag 24 december 2008 13:06 schreef Noortje. het volgende:
Pink wordt echt achterlijk veel gedraaid.
Roep 't maar niet te hard; ze lezen meequote:Op woensdag 24 december 2008 13:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat gedrocht van een So What nog niet gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |