Domien komt straks nog met een hele dikke cheque.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:39 schreef Breekfast het volgende:
Zit op 3fm site te kijken, hebben ze nog maar 1,3 miljoen bij elkaar? dan lukt die 2,5 milj toch nooit meer?
als in... sjojs... je bent een ....... ?quote:
Mee eenschquote:Op woensdag 24 december 2008 12:41 schreef TheVulture het volgende:
Alles bij elkaar vind ik het toch geen flitsende editie van SR... weinig memorabele momenten... Paul doet het prima en de DJ's in het land zoals Michiel, Roos en Rudy ook maar het haalt het niet bij vorig jaar qua amusement
Gezien het aantal topics ben je niet de enige.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mee eensch. Al heb ik me ook dit jaar zeker weer vermaakt
.
Kom maar, komaar, komaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 24 december 2008 12:41 schreef Wexy het volgende:
[..]
als in... sjojs... je bent een ....... ?
cup a soup?
Schuif ik mij ook achter, technisch gezien is dit een top edtie. Maar de Dj's (voornamelijk Coen en Giel) halen het niet bij vorig jaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:41 schreef TheVulture het volgende:
Alles bij elkaar vind ik het toch geen flitsende editie van SR... weinig memorabele momenten... Paul doet het prima en de DJ's in het land zoals Michiel, Roos en Rudy ook maar het haalt het niet bij vorig jaar qua amusement
Het publiek doet/deed ook aardig mee dit jaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:42 schreef Marc63 het volgende:
Gezien het aantal topics ben je niet de enige.
Psiesquote:Op woensdag 24 december 2008 12:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gezien het aantal topics ben je niet de enige.
waar heen?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Kom maar, komaar, komaaarrrrrrrrrrrrrrrrrr
Die grap gebruik je zeker nog elke dagquote:Op woensdag 24 december 2008 12:43 schreef Marc63 het volgende:
Kluun was er vorig jaar ook. Toen kwam ie vertellen dat zn vrouw dacht dat neuken een stad in Noorwegen is
Wordt de Call Centre opbrengst pas op het eind erbij geteld dan ?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Domien komt straks nog met een hele dikke cheque.
Moet ik eerst een vrouw vinden.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die grap gebruik je zeker nog elke dag?
Zal over een paar weken zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:45 schreef Wexy het volgende:
maar goed nogmaals de vraag......
wanneer wordt de officiele stand bekend gemaakt?
aangezien er nog veilingen zijn die pas over 9 dagen aflopen....
Ergens in januariquote:Op woensdag 24 december 2008 12:45 schreef Wexy het volgende:
Niet alles wat je ziet is 3fm, als je kijkt via ebay zelf.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:45 schreef Wexy het volgende:
Dat was dan wel weer grappigquote:Op woensdag 24 december 2008 12:43 schreef Marc63 het volgende:
Kluun was er vorig jaar ook. Toen kwam ie vertellen dat zn vrouw dacht dat neuken een stad in Noorwegen is
Denk 't wel ja. Die zou dadelijk een tussenstand bekendmakenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt de Call Centre opbrengst pas op het eind erbij geteld dan ?
Zoals elk jaar. Vorig jaar volgens mij zo'n ¤400.000,- en volgens mij hadden ze het dit jaar drukker dan ooit.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt de Call Centre opbrengst pas op het eind erbij geteld dan ?
maar gaat wel naar 3fmquote:Op woensdag 24 december 2008 12:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet alles wat je ziet is 3fm, als je kijkt via ebay zelf.
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:46 schreef Sersjee het volgende:
Zo, boodschappen gedaan... Heb ik een ijsstormwaarschuwing gemist ofzo? Holy crap, wat was het druk!
Heb je dan nu wel tijd om te vertellen waarom je Nikki de groeten niet hebt gedaan?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:46 schreef Sersjee het volgende:
Zo, boodschappen gedaan... Heb ik een ijsstormwaarschuwing gemist ofzo? Holy crap, wat was het druk!
Theoretisch is er dus nog maar een gat van 500.000 euro die ergens overbrugt mee moet worden.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk 't wel ja. Die zou dadelijk een tussenstand bekendmaken
Zegt het woord "kerstdagen" je iets?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:46 schreef Sersjee het volgende:
Heb ik een ijsstormwaarschuwing gemist ofzo? Holy crap, wat was het druk!
tja, meningen verschillen. heb vooral avond en nacht gekeken en vond met name de nachten veel beter dan vorige edities.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:41 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:48 schreef Impry het volgende:
Chickies met een string bij de brievenbus voor handtekeningen
Die 400k zou fijn zijn, maar er belden weinig bedrijven dus ik betwijfel of ze het weer opgehaald hebben.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Theoretisch is er dus nog maar een gat van 500.000 euro die ergens overbrugt mee moet worden.
250k + 400k = +/- 2 miljoen
Rob vond de sfeer wat bedreigend met die dronkelappen.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:48 schreef evert het volgende:
[..]
tja, meningen verschillen. heb vooral avond en nacht gekeken en vond met name de nachten veel beter dan vorige edities.
rob s had vorig jaar veel meer moeite om met dronken mensen buiten om te gaan, de nachten waren echt hoogtepunten dit jaar.
De ene stad is de andere ook niet natuurlijk....quote:Op woensdag 24 december 2008 12:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rob vond de sfeer wat bedreigend met die dronkelappen.
Dat onderscheidt Breda dan weer van de Randstad.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:49 schreef Marc63 het volgende:
ik ben er niet bij geweest maar kan me ook voorstellen dat het afhangt van hoe je er mee omgaat. en ik denk dat nachtgasten die op blijven in de toekomst herhaald moeten worden.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kreeg een niet zo leuk telefoontje, waardoor ik het nodig vond direct richting huis te gaan. Achteraf viel het allemaal gelukkig wel mee, maar daardoor heb ik zowel Nikki als die jongen van Venema niet de groeten kunnen doen en heb ik ook niet de mogelijkheid gehad de surprisetruck te bezoeken.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je dan nu wel tijd om te vertellen waarom je Nikki de groeten niet hebt gedaan?
Leuke is dat als je naar het callcenter belt, ze exact díe pagina gebruiken om donaties te verwerken.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier niet. https://www.seriousrequest2008.nl/Site/Pages/MakeDonation.aspx
Hoezoquote:Op woensdag 24 december 2008 12:35 schreef SHE het volgende:
Ik begreep ook dat mijn echte naam per ongeluk is genoemd?![]()
Vorig jaar zeurden de mensen bij de brievenbus ook meer wanneer hun plaatje niet meteen gedraaid werd. Dit jaar was dat bijna niet terwijl ze ook niet veel plaatjes meteen hebben gedraaid.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:50 schreef evert het volgende:
[..]
ik ben er niet bij geweest maar kan me ook voorstellen dat het afhangt van hoe je er mee omgaat. en ik denk dat nachtgasten die op blijven in de toekomst herhaald moeten worden.
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Leuke is dat als je naar het callcenter belt, ze exact díe pagina gebruiken om donaties te verwerken.
Ah! Daar ben je! Wat heb je nou met je shirts gedaan?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Leuke is dat als je naar het callcenter belt, ze exact díe pagina gebruiken om donaties te verwerken.
Komt omdat je dit jaar als je wil zeuren, eerst weer een uur in de wachtrij moet staan.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vorig jaar zeurden de mensen bij de brievenbus ook meer wanneer hun plaatje niet meteen gedraaid werd. Dit jaar was dat bijna niet terwijl ze ook niet veel plaatjes meteen hebben gedraaid.
En omdat Brabanders niet van die zeurders zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 12:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Komt omdat je dit jaar als je wil zeuren, eerst weer een uur in de wachtrij moet staan.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah! Daar ben je! Wat heb je nou met je shirts gedaan?
ja! update shirtjes graagquote:Op woensdag 24 december 2008 12:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
ratten zijn nooit zieligquote:
Je ging ons gisteren nog vertellen wat je met die 400+ euro aan merchandise aankopen ging doen, die je via collecteren hebt gekregen voor de SRquote:Op woensdag 24 december 2008 12:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:56 schreef Noortje. het volgende:
I'm horny, horny, horny, horny. Woo-oo-ooooo.
We hebben iets van 590 euro opgehaald iirc, en we hebben daar een paar shirtjes van gekocht. De rest is gewoon door de gleuf gegaan hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 12:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je ging ons gisteren nog vertellen wat je met die 400+ aan merchandise ging doen, die je via collecteren hebt gekregen voor de SR
Helloquote:Op woensdag 24 december 2008 12:56 schreef Noortje. het volgende:
Daarom ben ik steeds weg voordat de hel losbarst.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:56 schreef Noortje. het volgende:
Niet te hard roepen. Het percentage mannen is hier vrij hoog en je bent nog maar 16.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:56 schreef Noortje. het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet te hard roepen. Het percentage mannen is hier vrij hoog en je bent nog maar 16.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |