Ik heet Georgina, Sjors 4 short.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:39 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, klopt ja, maar ben hem nu alweer vergeten
Iets wat eindigt op -ique? Angelique, of iets in die richting?
Domien komt straks nog met een hele dikke cheque.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:39 schreef Breekfast het volgende:
Zit op 3fm site te kijken, hebben ze nog maar 1,3 miljoen bij elkaar? dan lukt die 2,5 milj toch nooit meer?
als in... sjojs... je bent een ....... ?quote:
Mee eenschquote:Op woensdag 24 december 2008 12:41 schreef TheVulture het volgende:
Alles bij elkaar vind ik het toch geen flitsende editie van SR... weinig memorabele momenten... Paul doet het prima en de DJ's in het land zoals Michiel, Roos en Rudy ook maar het haalt het niet bij vorig jaar qua amusement
Gezien het aantal topics ben je niet de enige.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mee eensch. Al heb ik me ook dit jaar zeker weer vermaakt
.
Kom maar, komaar, komaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 24 december 2008 12:41 schreef Wexy het volgende:
[..]
als in... sjojs... je bent een ....... ?
cup a soup?
Schuif ik mij ook achter, technisch gezien is dit een top edtie. Maar de Dj's (voornamelijk Coen en Giel) halen het niet bij vorig jaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:41 schreef TheVulture het volgende:
Alles bij elkaar vind ik het toch geen flitsende editie van SR... weinig memorabele momenten... Paul doet het prima en de DJ's in het land zoals Michiel, Roos en Rudy ook maar het haalt het niet bij vorig jaar qua amusement
Het publiek doet/deed ook aardig mee dit jaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:42 schreef Marc63 het volgende:
Gezien het aantal topics ben je niet de enige.
Psiesquote:Op woensdag 24 december 2008 12:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gezien het aantal topics ben je niet de enige.
waar heen?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Kom maar, komaar, komaaarrrrrrrrrrrrrrrrrr
Die grap gebruik je zeker nog elke dagquote:Op woensdag 24 december 2008 12:43 schreef Marc63 het volgende:
Kluun was er vorig jaar ook. Toen kwam ie vertellen dat zn vrouw dacht dat neuken een stad in Noorwegen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |