Steffi is wel leuk.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:29 schreef tevebe het volgende:
[..]
Daar word je ook niet vrolijk van
Dat wens je toch ook niemand toe vandaag.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:29 schreef peaceman het volgende:
Geweldig dat bijna alle kerels hier D.Rose sterkte wensen omdat ie mee moest (?) naar Ikea.
Nikki is geen rotzooiquote:Op woensdag 24 december 2008 12:28 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij iemand uit een Idols/Popstars/dat soort rotzooi.
Precies. Nikki isquote:Op woensdag 24 december 2008 12:30 schreef alors het volgende:
Ik vond Nikki anders bij Ekstra Weekend klinken als een leuke meid
Ja, die was het maandagmiddag/avond ook al goed aan het regelen. Soms komt het wat bot over, maar anders staat er binnen no-time een rij van meer dan een uur. En zeker op de laatste dag kun je dat echt niet hebben.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:30 schreef Ambrosius het volgende:
Het tempo bij de brievenbus ligt erg hoog, mede door de man met de V.
niet mee eens is, vind het een lekker nummer.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:32 schreef TheZapster het volgende:
Het slechtste nummer van Metallica
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:32 schreef TheZapster het volgende:
Het slechtste nummer van Metallica
Das een hele grote Als.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als het meezit zijn we met 20 minuten klaar
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als het meezit zijn we met 20 minuten klaar
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:34 schreef peaceman het volgende:
[..]Wat zong Aerosmith ook al weer? Dream on, dream on, dream on....
Een lekker nummer nog welquote:Op woensdag 24 december 2008 12:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
niet mee eens is, vind het een lekker nummer.
Nou Sirolf, kun je dat specifieke stuk nog voor me knippen en online zetten?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:26 schreef Impry het volgende:
[..]
[SR @ 3FM #1057] Met wekservice voor Coen
Hier kun je zien hoe laat het was.
Sirolf neemt alles op, dus wellicht dat hij het later nog online kan zetten.
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:34 schreef peaceman het volgende:
[..]Wat zong Aerosmith ook al weer? Dream on, dream on, dream on....
Kelly toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou Sirolf, kun je dat specifieke stuk nog voor me knippen en online zetten?
Dan ben je mijn held van de week![]()
Ik begreep ook dat mijn echte naam per ongeluk is genoemd?
jij wenst vandaag niemand sterkte toe?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat wens je toch ook niemand toe vandaag.
voornaamquote:Op woensdag 24 december 2008 12:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou Sirolf, kun je dat specifieke stuk nog voor me knippen en online zetten?
Dan ben je mijn held van de week![]()
Sterkte wel, Ikea niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:37 schreef D.Rose het volgende:
jij wenst vandaag niemand sterkte toe?
Als we toch tussen hun 2 grote hits moeten kiezen dan die maar jaquote:Op woensdag 24 december 2008 12:36 schreef peaceman het volgende:
Geef mij deze maar:
Ja, klopt ja, maar ben hem nu alweer vergetenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:35 schreef SHE het volgende:
er is weinig referentiekader, vorige jaar werd er 500.000 euro gegeven door Norit.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:38 schreef tralalala het volgende:
Hoeveel wordt er normaal op de laatste dag opgehaald?
joh weet je hoeveel acties er lopen bij fora kroegen en weet ik veel waar, waar ze tot bijv `16.00 kunnen doneren en die dan pas aangestuurd worden naar 3FM?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:39 schreef Breekfast het volgende:
Zit op 3fm site te kijken, hebben ze nog maar 1,3 miljoen bij elkaar? dan lukt die 2,5 milj toch nooit meer?
dat is de stand van gisteren ergens in de ochtend. daarna hebben ze een drama vertoning gedaan en allemaal sip gekeken. Ondertussen stroomt er vanalles binnen.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:39 schreef Breekfast het volgende:
Zit op 3fm site te kijken, hebben ze nog maar 1,3 miljoen bij elkaar? dan lukt die 2,5 milj toch nooit meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |