Heten wij Giel Beelen dan ??quote:Op woensdag 24 december 2008 12:57 schreef Marc63 het volgende:
Niet te hard roepen. Het percentage mannen is hier vrij hoog en je bent nog maar 16.
En hoeveel van die 590 euro kwam van jezelf? Genoeg om een shirt van te kopen?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
We hebben iets van 590 euro opgehaald iirc, en we hebben daar een paar shirtjes van gekocht. De rest is gewoon door de gleuf gegaan hoor
Giel lurkt mee.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heten wij Giel Beelen dan ??![]()
Maar wat heb je met die 5/6 shirts gedaan? Toch niet zelf gehouden?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
We hebben iets van 5 of 6 t-shirts gekocht samen. het uitzoeken van maten duurde alleen een eeuwigheid, dus leek 't alsof we de hele tent opkochten...
Hoe dichter bij de...quote:Op woensdag 24 december 2008 12:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet te hard roepen. Het percentage mannen is hier vrij hoog en je bent nog maar 16.
Van mij wel, of het van Franka zo was weet ik niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En hoeveel van die 590 euro kwam van jezelf? Genoeg om een shirt van te kopen?
Dus van andermans giften koop jij t-shirts voor jezelfquote:Op woensdag 24 december 2008 12:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
We hebben iets van 5 of 6 t-shirts gekocht samen. het uitzoeken van maten duurde alleen een eeuwigheid, dus leek 't alsof we de hele tent opkochten...
Een shirt heeft franka voor nóg meer door weten te verkopen, en een paar anderen heeft ze zelf gehouden.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar wat heb je met die 5/6 shirts gedaan? Toch niet zelf gehouden?
Ah! We hadden al bedacht dat Roel Paul is en Hans Coen (of andersom) maar ik denk dat we nu ook weten wat de account van Giel isquote:Op woensdag 24 december 2008 12:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de...![]()
Euh, laat maar![]()
In that case:quote:
Maar één keer als je van gedoneerd geld als je van dat geld shirts gaat kopen.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Van mij wel, of het van Franka zo was weet ik niet.
Maar euh, het geld gaat toch nog steeds voor 100% naar het goeie doel?
Shit, heb ik me toch verraden!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah! We hadden al bedacht dat Roel Paul is en Hans Coen (of andersom) maar ik denk dat we nu ook weten wat de account van Giel is
Maar de mensen die jou geld hebben gegeven hebben dat niet gedaan zodat jij daar shirts van kon kopen.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Van mij wel, of het van Franka zo was weet ik niet.
Maar euh, het geld gaat toch nog steeds voor 100% naar het goeie doel?
Je kunt zoiets niet vaak genoeg benadrukkenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij had al door dat de meesten hier zo over hem denken
Volgens mij valt het nog wel redelijk mee.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij had al door dat de meesten hier zo over hem denken
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah! We hadden al bedacht dat Roel Paul is en Hans Coen (of andersom) maar ik denk dat we nu ook weten wat de account van Giel is
heeft je tot nu toe 21,40 gekostquote:Op woensdag 24 december 2008 13:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt zoiets niet vaak genoeg benadrukken
zie edit overigensquote:Op woensdag 24 december 2008 13:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Een shirt heeft franka voor nóg meer door weten te verkopen, en een paar anderen heeft ze zelf gehouden.
Vond ze blijkbaar wel zo eerlijk, aangezien ze helemaal uit Den Haag moest komen, en de hele dag geld heeft staan ophalen. Ik vond 't ook een beetje dubbel, maar uiteindelijk komt 't geld wel bij het zelfde doel terecht
Ik heb er nu ook zelf een uit die stand, maar ik heb zelf ook 20 euro in de 'muts' gedaan.
En ik heb een shirt van het callcenter, maar die mocht je gewoon houden
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heeft je tot nu toe 21,40 gekost, meer dan roel met zijn 17,20
Gelukkig heb ik dat gedrocht van een So What nog niet gehoord.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:06 schreef Noortje. het volgende:
Pink wordt echt achterlijk veel gedraaid.
Een verkrachting van Beat it van Michael Jacksonquote:
Iddquote:Op woensdag 24 december 2008 13:06 schreef Noortje. het volgende:
Pink wordt echt achterlijk veel gedraaid.
Roep 't maar niet te hard; ze lezen meequote:Op woensdag 24 december 2008 13:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat gedrocht van een So What nog niet gehoord.
Idd! Heb er 15 euro voor gelapt en sindsdien niet meer gehoord!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:08 schreef peaceman het volgende:
Ik vind dat Ray Lamontagne wel weer een keer langs mag komen!
Zou geen verkeerde keuze zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:08 schreef peaceman het volgende:
Uhuh!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:08 schreef peaceman het volgende:
Checkquote:Op woensdag 24 december 2008 13:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
als deze vol is graag verder posten in : [SR @ 3FM #1059] Big Wheels... Nice and easy
Ik heb een plaatje aangevraagd en daarmee basta... Giel verdient geen cent aan mequote:Op woensdag 24 december 2008 13:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heeft je tot nu toe 21,40 gekost, meer dan roel met zijn 17,20
Good luck.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga nog ff naar de AH. Wish me luck,
Tot over 6 topics.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga nog ff naar de AH. Wish me luck,
Succes.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga nog ff naar de AH. Wish me luck.
Het was leuk je gekend te hebbenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, dat zeg je andersquote:Op woensdag 24 december 2008 13:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
*gaat geld inzamelen voor een rouwkrans*quote:Op woensdag 24 december 2008 13:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, Got the lifequote:Op woensdag 24 december 2008 13:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Toch niet Freak on a leash ?
Hij had er niet bepaald kijk op neequote:Op woensdag 24 december 2008 13:11 schreef Sersjee het volgende:
Stevie heeft zoveel moois gemaakt, maar dit... Holy crap, wat een rommel!
Ja, maar Paul McCartney...quote:
DVD van High Fidelity staat bovenaan mn verlanglijstje voor deze kerstquote:Op woensdag 24 december 2008 13:11 schreef Sersjee het volgende:
Stevie heeft zoveel moois gemaakt, maar dit... Holy crap, wat een rommel!
Roel ging naar de AH...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:
Je had 'em al moeten hebbenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
DVD van High Fidelity staat bovenaan mn verlanglijstje voor deze kerst
Ik weet...quote:
Hoe heet dat boek ??quote:Op woensdag 24 december 2008 13:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat overigens stoer is is het goodiepakket wat ik gekregen heb bij het Callcenter als dank voor mijn medewerking!
2 Keycords, 1 van het Rode Kruis, en een van 3FM, een flesje cola, de Serious Request kerstkaarten + zegels, een 3FM sticker, en een Boek van Youp van't Hek. Waarom dat er bij zit is me niet geheel duidelijk, maar het lijkt me leuk om 'm te lezen.
Ach, alleen al het feit dat je die film kent, maakt je een prima mens.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet...![]()
Als ik nou een keer 5 minuten de tijd had genomen om em online te bestellen ipv uren de dvd-bakken in de winkel af te struinen...
Bewijst maar weer eens dat ze niet zo'n angst moeten zaaien met al die nieuwsberichten over de kredietcrisis. De consument merkt er nog niet zo veel van. Gewoon geld uit blijven geven, dat is goed voor de economie.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:17 schreef marcodej het volgende:
Heb het gevoel dat er veel meer kleine acties (of donaties: 1500 voor de Editors!!) zijn van mensen en dat de bedrijven (logischerwijs) wat achterblijven. Brengt wat minder op, maar is eigenlijk veel leuker...
Films met en over goeie muziek zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 13:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, alleen al het feit dat je die film kent, maakt je een prima mens.
En ja, ik beoordeel mensen volgens hele rare criteria
Precies, mijn salaris is er niet op achteruit gegaan en veel dingen zoals benzine zijn wel goedkoper geworden... voor mij persoonlijk nog niks aan de handquote:Op woensdag 24 december 2008 13:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens dat ze niet zo'n angst moeten zaaien met al die nieuwsberichten over de kredietcrisis. De consument merkt er nog niet zo veel van. Gewoon geld uit blijven geven, dat is goed voor de economie.
Volgens mij hebben ze 'm uitgeschakeldquote:Op woensdag 24 december 2008 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Cam 3 heeft er weinig zin meer in![]()
Nee, nu nog niet inderdaad. De grote klap voor de consument gaat waarschijnlijk in het voorjaar komen.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens dat ze niet zo'n angst moeten zaaien met al die nieuwsberichten over de kredietcrisis. De consument merkt er nog niet zo veel van. Gewoon geld uit blijven geven, dat is goed voor de economie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |