DVD van High Fidelity staat bovenaan mn verlanglijstje voor deze kerstquote:Op woensdag 24 december 2008 13:11 schreef Sersjee het volgende:
Stevie heeft zoveel moois gemaakt, maar dit... Holy crap, wat een rommel!
Roel ging naar de AH...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga nog ff naar de AH. Wish me luck.
quote:
Je had 'em al moeten hebbenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
DVD van High Fidelity staat bovenaan mn verlanglijstje voor deze kerst
Ik weet...quote:
Hoe heet dat boek ??quote:Op woensdag 24 december 2008 13:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat overigens stoer is is het goodiepakket wat ik gekregen heb bij het Callcenter als dank voor mijn medewerking!
2 Keycords, 1 van het Rode Kruis, en een van 3FM, een flesje cola, de Serious Request kerstkaarten + zegels, een 3FM sticker, en een Boek van Youp van't Hek. Waarom dat er bij zit is me niet geheel duidelijk, maar het lijkt me leuk om 'm te lezen.
Ach, alleen al het feit dat je die film kent, maakt je een prima mens.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet...![]()
Als ik nou een keer 5 minuten de tijd had genomen om em online te bestellen ipv uren de dvd-bakken in de winkel af te struinen...
Bewijst maar weer eens dat ze niet zo'n angst moeten zaaien met al die nieuwsberichten over de kredietcrisis. De consument merkt er nog niet zo veel van. Gewoon geld uit blijven geven, dat is goed voor de economie.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:17 schreef marcodej het volgende:
Heb het gevoel dat er veel meer kleine acties (of donaties: 1500 voor de Editors!!) zijn van mensen en dat de bedrijven (logischerwijs) wat achterblijven. Brengt wat minder op, maar is eigenlijk veel leuker...
Films met en over goeie muziek zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 13:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, alleen al het feit dat je die film kent, maakt je een prima mens.
En ja, ik beoordeel mensen volgens hele rare criteria
Precies, mijn salaris is er niet op achteruit gegaan en veel dingen zoals benzine zijn wel goedkoper geworden... voor mij persoonlijk nog niks aan de handquote:Op woensdag 24 december 2008 13:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens dat ze niet zo'n angst moeten zaaien met al die nieuwsberichten over de kredietcrisis. De consument merkt er nog niet zo veel van. Gewoon geld uit blijven geven, dat is goed voor de economie.
Volgens mij hebben ze 'm uitgeschakeldquote:Op woensdag 24 december 2008 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Cam 3 heeft er weinig zin meer in![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |