Sinds ik dat filmpje heb gezien, heb ik Human niet meer gehoord. En ik maar wachten tot ik dat dansje kan doenquote:
Wikipedia: top 40 en dan geboortejaar...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:40 schreef tevebe het volgende:
[..]
Nu wil ik het ook even weten. Waar kun je zoeken?
Edit:![]()
Pauper.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb voor Giel gejuicht, ik moet even douchen want ik voel me vies
Even zoekenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wikipedia: top 40 en dan geboortejaar...
Krijgen we daar dan ook een filmpje vanquote:Op woensdag 24 december 2008 13:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sinds ik dat filmpje heb gezien, heb ik Human niet meer gehoord. En ik maar wachten tot ik dat dansje kan doen
je zag mijn knipoog niet?quote:
Roger Glover - Love is all...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wikipedia: top 40 en dan geboortejaar...
Oeh die zal ik dan ook wel krijgen.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:43 schreef Marc63 het volgende:
Vet! Krijg net een mail van Coldplay dat ik een gratis kerstcadeautje mag downloaden:
Een Thin White Duke-remix van Viva La VidaBen benieuwd.
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jawel maar ik vertik het nog langer op Giel te bashen dus ik ga hem verdedigen.
Dit was van mijn jaar, maar ik neem aan dat op wiki alle jaren wel staan.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:40 schreef tevebe het volgende:
[..]
Nu wil ik het ook even weten. Waar kun je zoeken?
Edit:![]()
Je bent iemand die van extremen houdt?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jawel maar ik vertik het nog langer op Giel te bashen dus ik ga hem verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |