Is ooit uitgeroepen als slechtste plaat ooit gemaakt. Weet alleen niet meer waar.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:34 schreef marcodej het volgende:
Oh, wat een kutplaat dit, maar o zo lekker om mee te zingen...
wat is hier toepasselijk aan?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:35 schreef Noortje. het volgende:
Mooi nummer, toepasselijk ook weer.
Verdomd, ja.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Klonk een beetje als die klak-geluidjes die Starvin' Marvin ook maakt.
Wij doen dat al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren met de familie, incl. gedichten. Erg gezellig...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Surprises maken? Is dat ook al met kerst tegenwoordig?
Vanwege ??quote:Op woensdag 24 december 2008 13:27 schreef Ambrosius het volgende:
Giel in tranen.
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:35 schreef Sirolf het volgende:
En weer een toepasselijke plaat!
We build this city (een plaats voor de vluchtelingen) on Rock 'n Roll (met muziek).
Die ik vorig jaar won.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij doen dat al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren met de familie, incl. gedichten. Erg gezellig...en dan ook nog een klaverjastoernooi..
Die zoekt even troostende woorden. Begrijpelijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:37 schreef Ambrosius het volgende:
Giel gelijk aan de telefoon.
Hey Judequote:Op woensdag 24 december 2008 13:37 schreef Felixa het volgende:
Ik heb net nog ff snel Hey Jude aangevraagd van the Beatles.
Ben niet echt liefhebber van the Beatles, maar dit nummer stond op 1 toen ik werd geboren.![]()
Dus dat leek me dan wel weer grappig.
Ik doe mee.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:38 schreef Noortje. het volgende:
Zullen we allemaal even juichen voor de drie DJ's?
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:38 schreef Noortje. het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:38 schreef Noortje. het volgende:
Mwah ik juich wel 3 keer voor Paulquote:Op woensdag 24 december 2008 13:38 schreef Noortje. het volgende:
Had ik ook kunnen doen... even zoeken... ah, George Michael - Careless Whisper... Laat maar...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:37 schreef Felixa het volgende:
Ik heb net nog ff snel Hey Jude aangevraagd van the Beatles.
Ben niet echt liefhebber van the Beatles, maar dit nummer stond op 1 toen ik werd geboren.![]()
Dus dat leek me dan wel weer grappig.
Mag niet, je moet ook voor de andere twee juichen.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah ik juich wel 3 keer voor Paul
Nou vooruit dan maar...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mag niet, je moet ook voor de andere twee juichen.![]()
Nu wil ik het ook even weten. Waar kun je zoeken?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Had ik ook kunnen doen... even zoeken... ah, George Michael - Careless Whisper... Laat maar...
Je vergeet wat.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:40 schreef tevebe het volgende:
[..]
Nu wil ik het ook even weten. Waar kun je zoeken?
Sinds ik dat filmpje heb gezien, heb ik Human niet meer gehoord. En ik maar wachten tot ik dat dansje kan doenquote:
Wikipedia: top 40 en dan geboortejaar...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:40 schreef tevebe het volgende:
[..]
Edit:![]()
Pauper.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb voor Giel gejuicht, ik moet even douchen want ik voel me vies
Even zoekenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wikipedia: top 40 en dan geboortejaar...
Krijgen we daar dan ook een filmpje vanquote:Op woensdag 24 december 2008 13:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sinds ik dat filmpje heb gezien, heb ik Human niet meer gehoord. En ik maar wachten tot ik dat dansje kan doen
je zag mijn knipoog niet?quote:
Roger Glover - Love is all...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wikipedia: top 40 en dan geboortejaar...
Oeh die zal ik dan ook wel krijgen.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:43 schreef Marc63 het volgende:
Vet! Krijg net een mail van Coldplay dat ik een gratis kerstcadeautje mag downloaden:
Een Thin White Duke-remix van Viva La VidaBen benieuwd.
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jawel maar ik vertik het nog langer op Giel te bashen dus ik ga hem verdedigen.
Dit was van mijn jaar, maar ik neem aan dat op wiki alle jaren wel staan.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:40 schreef tevebe het volgende:
[..]
Edit:![]()
Je bent iemand die van extremen houdt?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Absoluut.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je bent iemand die van extremen houdt?
Scoreborduser.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Rond half 8 toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:45 schreef Noortje. het volgende:
Hoe laat mogen ze eigenlijk het huis uit?
20:00 uur volgens mij.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:45 schreef Noortje. het volgende:
Om 20.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:45 schreef Noortje. het volgende:
Afspraak is in elke post eenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:47 schreef Qunix het volgende:
Ik maak even wat eten en 2 pagina's verder
Frankie Goes To Hollywood - The Power Of Lovequote:Op woensdag 24 december 2008 13:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoe heet het nummer nu @ SR?
Frankie goes to Hollywood - the power of love [/spuit11]quote:
Klinkt als scorebordjournalistiek. Iemand die geweldig hoeft niet automatisch verdedigd te worden ofzoiets.quote:
De LIVE-versie van Milow zelf staat nu btw ook op YouTube.quote:
Waarom heb je dan ja gezegd?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik moet werken. Terwijl we verdomme eerst dicht zouden zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |