ja ja....quote:Op woensdag 24 december 2008 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
OP uit http://fok.3fmfan.nl/op copy/pasten.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:15 schreef Briggy het volgende:
[..]
Roel ging naar de AH...
Nooit meer wat van gehoord![]()
Flauw...ik weet het
Terwijl dat de camera was die mij/het publiek het meest in beeld namquote:Op woensdag 24 december 2008 13:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze 'm uitgeschakeld![]()
Je gaat er volgens mij alleen op salaris achteruit als je werkgever failliet gaat.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, mijn salaris is er niet op achteruit gegaan en veel dingen zoals benzine zijn wel goedkoper geworden... voor mij persoonlijk nog niks aan de hand
Dan ben je wel zuur inderdaad... gelukkig werk ik bij de stabielste bank van NLquote:Op woensdag 24 december 2008 13:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je gaat er volgens mij alleen op salaris achteruit als je werkgever failliet gaat.
Of als je een kind krijgt...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je gaat er volgens mij alleen op salaris achteruit als je werkgever failliet gaat.
IceSave Nederland?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan ben je wel zuur inderdaad... gelukkig werk ik bij de stabielste bank van NL
Nee de bank die gisteren een flink bedrag kwam geven, iets van 10.000 EURquote:
Coen is niet meer in staat om radio te makenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef Poppejans het volgende:
Hoe laat komt die Coennou eens?? Ik kijk via internet maar er staat al uren ''Coen Swijnenberg" naast het tv schermpje
Dus geen salaris deze maandquote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee de bank die gisteren een flink bedrag kwam geven, iets van 10.000 EUR
14.00.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef Poppejans het volgende:
Hoe laat komt die Coennou eens?? Ik kijk via internet maar er staat al uren ''Coen Swijnenberg" naast het tv schermpje
Als het de Rabo was dan was het eergisterenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie liever een oudejaarsconferance van hem dan van Jan-Jaap van der Wal vorig jaar of Lebbis & Jansen twee of drie jaar terug . . .quote:Op woensdag 24 december 2008 13:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is Youp Leuk?
Ik denk dat zijn diensten zijn opgesoupeerd.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef Poppejans het volgende:
de Bobobank, die ook een hele stoere draagbare pinautomaat bij het huis om de hoek hadden staan?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat staat niet in verhouding met de luierprijs!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar dan krijg je weer kinderbijslag
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:24 schreef Impry het volgende:
[..]
Als het de Rabo was dan was het eergisterenEn dat was precies 10.000 ja.
Ah ok, bedankt! Blijf ik zeker nog effe zittenquote:
Schattig dat Coen ook één fan heeftquote:Op woensdag 24 december 2008 13:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ah ok, bedankt! Blijf ik zeker nog effe zitten
Wat een mietje dan, maar echt fris issie geloof ik niet meer neequote:Op woensdag 24 december 2008 13:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Coen is niet meer in staat om radio te maken
Inderdaad, erg mooiquote:Op woensdag 24 december 2008 13:25 schreef Impry het volgende:
Toch wel erg mooie/indrukwekkende reportages die van Corton, ook met die plaatselijke muziek er altijd bij.
Je ziet ze allemaal in de studio ook erg geïnteresseerd en geraakt luisteren, mooi.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:25 schreef Impry het volgende:
Toch wel erg mooie/indrukwekkende reportages die van Corton, ook met die plaatselijke muziek er altijd bij.
Aan de smjes te zien op tv echt wel meer hoor,die komen niet allemaal van mij maar ik ben wel helemaal fan geworden jaquote:Op woensdag 24 december 2008 13:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schattig dat Coen ook één fan heeft
Niet alleen in de studio. Maar daar staat dan weer geen camera op gericht.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je ziet ze allemaal in de studio ook erg geïnteresseerd en geraakt luisteren, mooi.
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:27 schreef TheVulture het volgende:
Die plaat van Novastar wordt wel mooier en mooier, zeker direct na zo'n item
Absoluut.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb verschillende malen gelezen dat dit een zeiknummer is, maar of je het goed vindt of niet, het is vele malen toepasselijker dan dat soap-liedje van vorig jaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:27 schreef TheVulture het volgende:
Inderdaad jaquote:Op woensdag 24 december 2008 13:28 schreef Noortje. het volgende:
Coen ziet er echt zwáár depressief uit.
Edit: Giel ook inderdaad. Wow.
Hier werkt ie goedquote:Op woensdag 24 december 2008 13:29 schreef Qunix het volgende:
Buffer buffer... Iemand er ook last van?
Erg mooi, toepasselijk nummer inderdaad!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb verschillende malen gelezen dat dit een zeiknummer is, maar of je het goed vindt of niet, het is vele malen toepasselijker dan dat soap-liedje van vorig jaar.
Niet zo raar na een aantal dagen zonder eten, weinig slapen en zulke reportages. Ik zou een emotioneel wrak zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:28 schreef Noortje. het volgende:
Coen ziet er echt zwáár depressief uit.
Edit: Giel ook inderdaad. Wow.
Geen last van. Probeer de stream eens opnieuw te starten.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:29 schreef Qunix het volgende:
Buffer buffer... Iemand er ook last van?
Maar ja, jij bent Giel dan ook...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet zo raar na een aantal dagen zonder eten, weinig slapen en zulke reportages. Ik zou een emotioneel wrak zijn.
Ja.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
Zijn ze zo ontroerd door de reportage? Ik heb het even gemist...
Gelukkig staat de knuffelbeer van 3FM naast ze.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet zo raar na een aantal dagen zonder eten, weinig slapen en zulke reportages. Ik zou een emotioneel wrak zijn.
Vind Coen het best tof doen hoor. Eerste dagen was ie suf, maar is de laatste dagen (en vooral nachten, die sowieso het leukst zijn) gewoon goed bezig. Die Paul is echt ontdekt deze dagen volgens mij, die draagt het programma een beetje... Giel is gewoon een draak van een vent en maakt ook radio die niet mijn stijl is...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schattig dat Coen ook één fan heeft
Dat zei ik ook niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Via het Internet of...?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:29 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Inderdaad ja![]()
Ik wil Coen wel effe komen opvrolijken
Jaquote:Op woensdag 24 december 2008 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
Zijn ze zo ontroerd door de reportage? Ik heb het even gemist...
Daar heb jij weer gelijk in!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar ja, jij bent Giel dan ook...
*Eens!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vind Coen het best tof doen hoor. Eerste dagen was ie suf, maar is de laatste dagen (en vooral nachten, die sowieso het leukst zijn) gewoon goed bezig. Die Paul is echt ontdekt deze dagen volgens mij, die draagt het programma een beetje... Giel is gewoon een draak van een vent en maakt ook radio die niet mijn stijl is...
Surprises maken? Is dat ook al met kerst tegenwoordig?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben er weer en heb nu allesgeloof ik. Even wat eten en dan surprises maken....
Giel heeft een paar verschrikkelijk irritante momenten gehad, maar als hij zich koest hield dan was hij goed te verdragen. Heb em alleen 's ochtends niet gehoord.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vind Coen het best tof doen hoor. Eerste dagen was ie suf, maar is de laatste dagen (en vooral nachten, die sowieso het leukst zijn) gewoon goed bezig. Die Paul is echt ontdekt deze dagen volgens mij, die draagt het programma een beetje... Giel is gewoon een draak van een vent en maakt ook radio die niet mijn stijl is...
Nee joh, in het Glazen huis in die stappelbeddenquote:
Paul is wat mij betreft dè man van die driequote:Op woensdag 24 december 2008 13:32 schreef Poppejans het volgende:
[..]
*Eens!
Ik dacht echt dat die Paul heel erg duf was, maar hij is volgens mikj wel toffer dan ik dacht
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Paul is wat mij betreft dè man van die drie
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Paul is wat mij betreft dè man van die drie
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:34 schreef Impry het volgende:
Ze hebben daar dus eigenlijk al een Rabo-foon?
![]()
Klonk een beetje als die klak-geluidjes die Starvin' Marvin ook maakt.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:32 schreef tevebe het volgende:
[..]
Jammer van de slechte verbinding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |