Dan ben je wel zuur inderdaad... gelukkig werk ik bij de stabielste bank van NLquote:Op woensdag 24 december 2008 13:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je gaat er volgens mij alleen op salaris achteruit als je werkgever failliet gaat.
Of als je een kind krijgt...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je gaat er volgens mij alleen op salaris achteruit als je werkgever failliet gaat.
IceSave Nederland?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan ben je wel zuur inderdaad... gelukkig werk ik bij de stabielste bank van NL
Nee de bank die gisteren een flink bedrag kwam geven, iets van 10.000 EURquote:
Coen is niet meer in staat om radio te makenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef Poppejans het volgende:
Hoe laat komt die Coennou eens?? Ik kijk via internet maar er staat al uren ''Coen Swijnenberg" naast het tv schermpje
Dus geen salaris deze maandquote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee de bank die gisteren een flink bedrag kwam geven, iets van 10.000 EUR
14.00.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef Poppejans het volgende:
Hoe laat komt die Coennou eens?? Ik kijk via internet maar er staat al uren ''Coen Swijnenberg" naast het tv schermpje
Als het de Rabo was dan was het eergisterenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie liever een oudejaarsconferance van hem dan van Jan-Jaap van der Wal vorig jaar of Lebbis & Jansen twee of drie jaar terug . . .quote:Op woensdag 24 december 2008 13:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is Youp Leuk?
Ik denk dat zijn diensten zijn opgesoupeerd.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef Poppejans het volgende:
de Bobobank, die ook een hele stoere draagbare pinautomaat bij het huis om de hoek hadden staan?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat staat niet in verhouding met de luierprijs!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar dan krijg je weer kinderbijslag
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:24 schreef Impry het volgende:
[..]
Als het de Rabo was dan was het eergisterenEn dat was precies 10.000 ja.
Ah ok, bedankt! Blijf ik zeker nog effe zittenquote:
Schattig dat Coen ook één fan heeftquote:Op woensdag 24 december 2008 13:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ah ok, bedankt! Blijf ik zeker nog effe zitten
Wat een mietje dan, maar echt fris issie geloof ik niet meer neequote:Op woensdag 24 december 2008 13:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Coen is niet meer in staat om radio te maken
Inderdaad, erg mooiquote:Op woensdag 24 december 2008 13:25 schreef Impry het volgende:
Toch wel erg mooie/indrukwekkende reportages die van Corton, ook met die plaatselijke muziek er altijd bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |