Is ooit uitgeroepen als slechtste plaat ooit gemaakt. Weet alleen niet meer waar.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:34 schreef marcodej het volgende:
Oh, wat een kutplaat dit, maar o zo lekker om mee te zingen...
wat is hier toepasselijk aan?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:35 schreef Noortje. het volgende:
Mooi nummer, toepasselijk ook weer.
Verdomd, ja.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Klonk een beetje als die klak-geluidjes die Starvin' Marvin ook maakt.
Wij doen dat al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren met de familie, incl. gedichten. Erg gezellig...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Surprises maken? Is dat ook al met kerst tegenwoordig?
Vanwege ??quote:Op woensdag 24 december 2008 13:27 schreef Ambrosius het volgende:
Giel in tranen.
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:35 schreef Sirolf het volgende:
En weer een toepasselijke plaat!
We build this city (een plaats voor de vluchtelingen) on Rock 'n Roll (met muziek).
Die ik vorig jaar won.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij doen dat al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren met de familie, incl. gedichten. Erg gezellig...en dan ook nog een klaverjastoernooi..
Die zoekt even troostende woorden. Begrijpelijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:37 schreef Ambrosius het volgende:
Giel gelijk aan de telefoon.
Hey Judequote:Op woensdag 24 december 2008 13:37 schreef Felixa het volgende:
Ik heb net nog ff snel Hey Jude aangevraagd van the Beatles.
Ben niet echt liefhebber van the Beatles, maar dit nummer stond op 1 toen ik werd geboren.![]()
Dus dat leek me dan wel weer grappig.
Ik doe mee.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:38 schreef Noortje. het volgende:
Zullen we allemaal even juichen voor de drie DJ's?
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:38 schreef Noortje. het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:38 schreef Noortje. het volgende:
Mwah ik juich wel 3 keer voor Paulquote:Op woensdag 24 december 2008 13:38 schreef Noortje. het volgende:
Had ik ook kunnen doen... even zoeken... ah, George Michael - Careless Whisper... Laat maar...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:37 schreef Felixa het volgende:
Ik heb net nog ff snel Hey Jude aangevraagd van the Beatles.
Ben niet echt liefhebber van the Beatles, maar dit nummer stond op 1 toen ik werd geboren.![]()
Dus dat leek me dan wel weer grappig.
Mag niet, je moet ook voor de andere twee juichen.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah ik juich wel 3 keer voor Paul
Nou vooruit dan maar...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mag niet, je moet ook voor de andere twee juichen.![]()
Nu wil ik het ook even weten. Waar kun je zoeken?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Had ik ook kunnen doen... even zoeken... ah, George Michael - Careless Whisper... Laat maar...
Je vergeet wat.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:40 schreef tevebe het volgende:
[..]
Nu wil ik het ook even weten. Waar kun je zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |