tip. eens is het bad vol.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:04 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb even mijn bad aangezet*
* = lees: kraan opengedraaid en stop dicht
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tip. eens is het bad vol.
Tja waar moet ik beginnen....quote:Op woensdag 24 december 2008 09:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vertel eens welk gedeelte onduidelijk is
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb de kraan zojuist dichtgedraaid
werk ze!quote:Op woensdag 24 december 2008 09:14 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik ga maar eens werken... t'is toch rustig @ Fok Forum
checkquote:Op woensdag 24 december 2008 09:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
FritsVanEgters doe je ook nog even de OP erin plakken
Misschien is het een idee dat jij het uitlegt.. jij weet waar het over gaatquote:Op woensdag 24 december 2008 09:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Aan het begin is vaak een goed idee
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:21 schreef Tourniquet het volgende:
Vorig jaar kwam Norit op de laatste dag toch nog ff aan met een half miljoen?
Dan hou ik van hem.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je haat hem of je houdt hem , zit geen middenweg tussen
en doet theater NightWriters samen met Saskia Noort en Christophe Vekemanquote:Op woensdag 24 december 2008 09:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Schrijver van o.a. Komt een vrouw bij de dokter.
Ligt aan de verbindingquote:Op woensdag 24 december 2008 09:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij heeft een stem van een 50-jarige
Een middenweg zit er toch altijd tussen?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je haat hem of je houdt hem , zit geen middenweg tussen
Ik denk dat ik het nu zelf niet meer snapquote:Op woensdag 24 december 2008 09:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien is het een idee dat jij het uitlegt.. jij weet waar het over gaatEn dan bij het begin beginnen, is een goed idee.
Dichterbijer, werkze!!
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het nu zelf niet meer snap
Succes ermee! met dit soort muziek moet dat wel lukken.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even beginnen met het opvouwen van de was uit de 1e wasmand....
je slaat strijken maar overquote:Op woensdag 24 december 2008 09:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even beginnen met het opvouwen van de was uit de 1e wasmand....
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
en nu laat je me voor altijd in het ongewisse....
![]()
Moet maar zien hoe ik daarmee moet leven dan.
![]()
Slow in welke betekenis.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:37 schreef bolivian het volgende:
Slow morning in Breda. Of ligt dat aan mij?
't Is zo rustig. En koud. En Floortje is weg,quote:Op woensdag 24 december 2008 09:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Slow in welke betekenis.
Zo vroeg alquote:Op woensdag 24 december 2008 09:39 schreef bolivian het volgende:
[..]
't Is zo rustig. En koud. En Floortje is weg,.
de nachtbrakers zullen nu wel slapen en rond 11 uur wakker wordenquote:Op woensdag 24 december 2008 09:39 schreef bolivian het volgende:
[..]
Eine gutte morguh!quote:Op woensdag 24 december 2008 09:38 schreef Susi het volgende:
Goeeeeedemorrege
Heb gewoon tot 3.00 gekeken hoor. Steeds ook rond 9-en wakker, maar ik heb nooit meer de slaapgast weg zien gaanquote:Op woensdag 24 december 2008 09:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de nachtbrakers zullen nu wel slapen en rond 11 uur wakker worden
floortje kunnen we niet terugtoveren.
Was er nog wat gebeurt?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb gewoon tot 3.00 gekeken hoor. Steeds ook rond 9-en wakker, maar ik heb nooit meer de slaapgast weg zien gaan.
Van harte gefeliciteerdquote:Op woensdag 24 december 2008 09:41 schreef Treezz het volgende:
psstt...ik ben jarig vandaag..
tori amos
Dank jequote:
Van harte gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 december 2008 09:41 schreef Treezz het volgende:
psstt...ik ben jarig vandaag..
tori amos
Ik vond het ook ineens abrupt , Giel ineens: Ja en we gaan afscheid nemen....quote:Op woensdag 24 december 2008 09:39 schreef bolivian het volgende:
[..]
morguh !quote:Op woensdag 24 december 2008 09:43 schreef insomaniak het volgende:
Mogge iedereen...
Ik heb dit topic ff gemist... zal maar beginnen met teruglezen...
IK denk dat de doelgroep van 3FM in de leeftijd van grofweg 15-30 jaar ligt. Dat is natuurlijk maar een beperkt deel van de bevolking. Er komen nu natuurlijk wel veel "casual" luisteraars/kijkers bij maar uiteindelijk bereik je nooit die 16 miljoen inwoners.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:40 schreef fespo het volgende:
ligt het aan mij of is 5 miljoen helemaal niet veel voor 16 miljoen inwoners.
5 miljoen is verdubbeld van 2.5 miljoen.
een ruwe schatting dat 1 miljoen van bedrijven komt.
1.5 miljoen.
en ik denk een heel voorzichtig gemiddelde van 7.50 euro per donatie.
kom je uit op slechts 200.000 mensen die doneren.
ik kende het niet echtquote:Op woensdag 24 december 2008 09:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat is heel zachtjes uitgedrukt
Wat nee.. ik weet niet hoe ik dat moet openen.. zal wel een fiasco wordenquote:Op woensdag 24 december 2008 09:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
Volgende topictitel is voor Treezz
1992 van het album little earthquakes (debutalbum)quote:Op woensdag 24 december 2008 09:44 schreef Treezz het volgende:
[..]
ik kende het niet echt..
van welk jaar is dit ?
Flying dutchman vind een mooi liedje
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je slaat strijken maar over
Dat is waarquote:Op woensdag 24 december 2008 09:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als we het nu allebei niet weten, verzacht dat niet de pijn?
bedoel verjaardagstitel voor jouquote:Op woensdag 24 december 2008 09:45 schreef Treezz het volgende:
[..]
Wat nee.. ik weet niet hoe ik dat moet openen.. zal wel een fiasco worden![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:47 schreef bolivian het volgende:
[..]
Deze ga ik alle kerstdagen draaien! Non-stop!
Hetzelfde, geen enkel afscheid hebben ze uitvoerig laten zien.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vond het ook ineens abrupt , Giel ineens: Ja en we gaan afscheid nemen....
En na het nieuws was ook daadwerkelijk weg. Heb niet gehoord hoe dat bij de andere ging...
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:48 schreef djkoelkast het volgende:
Eiiiiiiiiiiiindelijk
Sunchaser @ het glazen huis in HQ versie:
Bekijk deze YouTube-video
ja kijk.. toen zat ik in m'n fase BSBquote:Op woensdag 24 december 2008 09:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
1992 van het album little earthquakes (debutalbum)
DJ. Gielquote:Op woensdag 24 december 2008 09:48 schreef Dichterbijer het volgende:
Kan ik mij vergissen, maar is deze 'theme' van Jordy opgedrongen door de Dj's?
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:49 schreef Treezz het volgende:
[..]
ja kijk.. toen zat ik in m'n fase BSB![]()
Brabant
Waaaaaaaaaarquote:
oja..quote:Op woensdag 24 december 2008 09:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vul je geboorte jaar is in in je fok profiel
Ik vind 'm ook erg tof !quote:Op woensdag 24 december 2008 09:51 schreef Susi het volgende:
Ik vind 'm wel lekker, die mix van Armin
Volgens mij is het opgedrongen aan de DJ's. Waarschijnlijk heeft de manager van Jordy hier een aardig sommetje voor over gehad.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:48 schreef Dichterbijer het volgende:
Kan ik mij vergissen, maar is deze 'theme' van Jordy opgedrongen door de Dj's?
Giel heeft het een beetje laten doorschemeren.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:53 schreef Felixa het volgende:
[..]
Volgens mij is het opgedrongen aan de DJ's. Waarschijnlijk heeft de manager van Jordy hier een aardig sommetje voor over gehad.
Ik dacht er ook net aan...quote:Op woensdag 24 december 2008 09:54 schreef Susi het volgende:
Tis net zo zwaar voor de teller eigenlijk
oh zo..quote:Op woensdag 24 december 2008 09:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bedoel verjaardagstitel voor jou
doeiquote:Op woensdag 24 december 2008 09:59 schreef Susi het volgende:
Ik ga even te knippen. Dag dag !
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:01 schreef Jannekje7 het volgende:
Mogguh!
Nogmaals, wie weet er waarvan dat nummer onder die reclame van the phonehouse is?
Hier heb je een grote kans van slagen op snel antwoordquote:Op woensdag 24 december 2008 10:01 schreef Jannekje7 het volgende:
Mogguh!
Nogmaals, wie weet er waarvan dat nummer onder die reclame van the phonehouse is?
Of hier anders: muziekaanvraag@ster.nlquote:Op woensdag 24 december 2008 10:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier heb je een grote kans van slagen op snel antwoord
Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 24
Ah, dat was dus alleen op de radio... Maikel vraagt elk jaar Billy Joel's All for Leyna aan en Giel legde even uit wat hij allemaal doet voor SR.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:57 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Zeker... maar wat is de aanleiding dat jij dit zegt?
Ik had gehoord dat ze rond 20u naar buiten gaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:09 schreef DaFrenk het volgende:
Hoe laat is het nu afgelopen vanavond? 20.30 toch?
Ah oke, dan kunnen we het dus wél zien @ NED3. Vond het al zo raar.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:10 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat ze rond 20u naar buiten gaan.
morguhquote:Op woensdag 24 december 2008 10:08 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen.
Ben blij dat het na vandaag afgelopen is. Even weer 2 dagen zonder een belachelijk aantal uren achter fok!
Ben brak..
Copy.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:08 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen.
Ben blij dat het na vandaag afgelopen is. Even weer 2 dagen zonder een belachelijk aantal uren achter fok!
Ben brak..
Hihi, ik bij "zoeken" phonehouse ingevuld, kom ik enkel mn eigen post tegenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier heb je een grote kans van slagen op snel antwoord
Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 24
Kunnen we weer wennen aan oude tempo, wat veel leuker is.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Sjeetje, wat een rust hier, in vergelijking tot eerdere dagen dat ik hier kwam kijken!
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:13 schreef Sersjee het volgende:
Bohemian Rhapsody![]()
Wayne's World moment!
Dit.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Geweldige plaat om mee wakker te worden
Iedereen is gaar denk ik,quote:Op woensdag 24 december 2008 10:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Sjeetje, wat een rust hier, in vergelijking tot eerdere dagen dat ik hier kwam kijken!
Mee eens!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kunnen we weer wennen aan oude tempo, wat veel leuker is.
Misschien dat ik na SR ook wel wat mee blijf posten hier. Als dat mag tenminstequote:Op woensdag 24 december 2008 10:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eensquote:Op woensdag 24 december 2008 10:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Geweldige plaat om mee wakker te worden
Waarom zou het niet mogen, zolang jij er lol in hebt , mag je altijd komen posten.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Misschien dat ik na SR ook wel wat mee blijf posten hier. Als dat mag tenminste
Is nog een Hollandsch deuntje ookquote:Op woensdag 24 december 2008 10:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Heb trouwens t deuntje al gevonden!
Tuurlijk, gezellig!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Misschien dat ik na SR ook wel wat mee blijf posten hier. Als dat mag tenminste
dan ben je de echte gast spammers kwijtquote:Op woensdag 24 december 2008 10:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tuurlijk, gezellig!
Maar dan is het hier niet meer zoooo belachelijk druk als de afgelopen week
Laten dat nou net de momenten zijn, wanneer de beste programma's gemaakt wordenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom zou het niet mogen, zolang jij er lol in hebt , mag je altijd komen posten.
Drukke momenten zijn over het algemeen tussen 10-12 , 14-16 , 19-00
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:17 schreef tevebe het volgende:
Ik ga even naar de winkel voor de laatste kerstinkopen![]()
Kerststress
Goedemorgen!!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:22 schreef Impry het volgende:Goedemorgen ook allemaal.
Ik ga zo even bestelling afhalen bij de bakker, dan auto wassen en dan tot vanavond lekker meekijken
Ohquote:Op woensdag 24 december 2008 10:22 schreef Impry het volgende:Goedemorgen ook allemaal.
Ik ga zo even bestelling afhalen bij de bakker, dan auto wassen en dan tot vanavond lekker meekijken
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:23 schreef superworm het volgende:
Oh hier is het topic! Kom ik nu achter, zit al dagen te kijken
"u kwam uw bestelling halen?"quote:Op woensdag 24 december 2008 10:22 schreef Impry het volgende:Goedemorgen ook allemaal.
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Laten dat nou net de momenten zijn, wanneer de beste programma's gemaakt worden
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
"u kwam uw bestelling halen?" [ afbeelding ]
LOLquote:Op woensdag 24 december 2008 10:23 schreef superworm het volgende:
Kijk er goed naar, over een uur zijn er alweer twee bijquote:Op woensdag 24 december 2008 10:23 schreef superworm het volgende:
Daar zeg je me wat. Stond gister in de AH, leek wel of er een 2e orkaan Katrina aankwam of iets dergelijks, man man. Net of er na die 2 kerstdagen geen supermarkt meer isquote:Op woensdag 24 december 2008 10:23 schreef JDude het volgende:
Sterkte gewenst aan iedereen die nog naar de supermarkt moet.
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:22 schreef Jannekje7 het volgende:
En toen ging ik even wat brood maken voor onderweg, en dan ben ik weggg! Even een paar daagjes naar Bruinisse!
Lieve lieverds, fijne sluiting van de SR, fijne Kerst, en tot zaterdag!![]()
Kijk, als je dat zegt, willen we je er helemaal bij hebben!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik hoef "alleen" nog maar naar de bloemenwinkel...quote:Op woensdag 24 december 2008 10:23 schreef JDude het volgende:
Sterkte gewenst aan iedereen die nog naar de supermarkt moet.
Veel plezierquote:Op woensdag 24 december 2008 10:22 schreef Jannekje7 het volgende:
En toen ging ik even wat brood maken voor onderweg, en dan ben ik weggg! Even een paar daagjes naar Bruinisse!
Lieve lieverds, fijne sluiting van de SR, fijne Kerst, en tot zaterdag!![]()
Als je in een AH werkt is het ook fijnquote:Op woensdag 24 december 2008 10:24 schreef Resco het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat. Stond gister in de AH, leek wel of er een 2e orkaan Katrina aankwam of iets dergelijks, man man. Net of er na die 2 kerstdagen geen supermarkt meer is
Misschien Rob? in elk geval Rudyquote:Op woensdag 24 december 2008 10:26 schreef themauster het volgende:
Weet iemand hier wie de komende dagen na serious request de top serious request gaan presenteren?
Zondag was de ideale dag. Een half leeg parkeerterrein en 0 mensen in de kassarij.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:24 schreef Resco het volgende:
Daar zeg je me wat. Stond gister in de AH, leek wel of er een 2e orkaan Katrina aankwam of iets dergelijks, man man. Net of er na die 2 kerstdagen geen supermarkt meer is
Hier was het ook wel druk bij AH maar bij de kassa's was er niets te doen..quote:Op woensdag 24 december 2008 10:24 schreef Resco het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kijk, als je dat zegt, willen we je er helemaal bij hebben!
je inburgeringstest is al geslaagdquote:Op woensdag 24 december 2008 10:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
die mariah van toen wasquote:
"Mijn lieffie, schatje, love that girl"quote:Op woensdag 24 december 2008 10:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Je kan wel zien aan Giel dat hij blij is dat het bijna klaar is en dat hij weer naar z'n liefie kan
quote:Straks ga ik rond 10u30 als straatmuzikant enkele songs spelen bij het Glazen Huis op de Grote Markt in Breda, om geld in te zamelen voor Serious Request. Allen daarheen!
Inderdaad. Even boodschappen doen, ergens op visite en je bent zo 15 topics verder... Denk da'k vanmiddag en vanavond ook maar niet hier langs kom, want fatsoenlijk bijlezen zit er dan gewoon niet in.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Mijn lieffie, schatje, love that girl"Het eerste wat ik gisteren hoorde toen mijn wekker radio aan ging
Roel, goedemorgen!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zometeen Milow bij het Glazen Huis:
[..]
Hij is verliefd, laat hem toch lekkerquote:Op woensdag 24 december 2008 10:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Mijn lieffie, schatje, love that girl"Het eerste wat ik gisteren hoorde toen mijn wekker radio aan ging
Die van John Lennon isquote:Op woensdag 24 december 2008 10:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier was het ook wel druk bij AH maar bij de kassa's was er niets te doen..
Pff heb je haar Mariah ook weer, er zijn toch zoveel mooiere kerstliedjes.
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
"u kwam uw bestelling halen?" [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is verliefd, laat hem toch lekkerwordt vanzelf minder....
een of andere reden denk ik dat het nog wel is mee kan vallen qua drukte.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Inderdaad. Even boodschappen doen, ergens op visite en je bent zo 15 topics verder... Denk da'k vanmiddag en vanavond ook maar niet hier langs kom, want fatsoenlijk bijlezen zit er dan gewoon niet in.
ik denk het wel zeker.. giel gaat z'n lieffe vol op d'r bek pakken.... mooi tv momentquote:Op woensdag 24 december 2008 10:28 schreef paultjuhhh het volgende:
Zijn Giel en zijn liefie nou nooit samen gespot ?
Misschien vanavond
Het mag er vanafquote:Op woensdag 24 december 2008 10:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb hem ook auf dem mute stehen....
Die van John is gewoon de mooiste. Geen discussie mogelijk!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee man, kijk een paar posts naar boven. Ze zijn dan wel instrumentaal maar echt goed!
nee..quote:
Nu ja! wat een ellende zeg.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Geluid kan weer aan
http://www.broadcastmagaz(...)ij-publieke-zenders/quote:Door een technische storing zijn dinsdagavond de uitzendingen op Nederland 1, 2 en 3 omstreeks half negen uitgevallen. De storing was na ongeveer 40 minuten verholpen, aldus een woordvoerder van de NPO. Door nog onbekende oorzaak kon de computer met daarin de voorbereide programma's niet meer worden bereikt. Daardoor konden de van tevoren opgenomen programma's niet worden uitgezonden. Kijkers kregen de geplande programma's Blik op de weg, Netwerk en Family Matters niet te zien. Veel kijkers schakelden over naar SBS 6 waar de Harry Potter-speelfilm goed was voor 1.204.000 belangstellenden.
Het uitzendproces wordt technisch verzorgd door Technicolor. Sinds enkele jaren gebeurt dat met de zogeheten Digitale Voorziening. Het hele proces verloopt tapeloos. Omdat live-uitzendingen wel mogelijk waren, schakelden de drie zenders tijdelijk over op rechtstreekse beelden van 3FM Serieus Request vanuit het Glazen Huis in Breda. Serious Request had gelijktijdig 723.000 kijkers op Nederland 1, 259.000 kijkers op Nederland 2 en 80.000 op Nederland 3.
Woensdag onderzoekt de NPO waardoor de computerstoring is ontstaan.
Ah oke.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het praten erover...... bedoel ik.
Ik ook niet, maar dat komt omdat ik bij mijn ouders ga eten.. Dus is er weinig tijd, natuurlijkquote:Op woensdag 24 december 2008 10:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Inderdaad. Even boodschappen doen, ergens op visite en je bent zo 15 topics verder... Denk da'k vanmiddag en vanavond ook maar niet hier langs kom, want fatsoenlijk bijlezen zit er dan gewoon niet in.
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:31 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ja, ga Coen uit zn nest halen
Toffe oplossing wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:30 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
http://www.broadcastmagaz(...)ij-publieke-zenders/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |