quote:Op woensdag 24 december 2008 10:01 schreef Jannekje7 het volgende:
Mogguh!
Nogmaals, wie weet er waarvan dat nummer onder die reclame van the phonehouse is?
Hier heb je een grote kans van slagen op snel antwoordquote:Op woensdag 24 december 2008 10:01 schreef Jannekje7 het volgende:
Mogguh!
Nogmaals, wie weet er waarvan dat nummer onder die reclame van the phonehouse is?
Of hier anders: muziekaanvraag@ster.nlquote:Op woensdag 24 december 2008 10:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier heb je een grote kans van slagen op snel antwoord
Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 24
Ah, dat was dus alleen op de radio... Maikel vraagt elk jaar Billy Joel's All for Leyna aan en Giel legde even uit wat hij allemaal doet voor SR.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:57 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Zeker... maar wat is de aanleiding dat jij dit zegt?
Ik had gehoord dat ze rond 20u naar buiten gaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:09 schreef DaFrenk het volgende:
Hoe laat is het nu afgelopen vanavond? 20.30 toch?
Ah oke, dan kunnen we het dus wél zien @ NED3. Vond het al zo raar.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:10 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat ze rond 20u naar buiten gaan.
morguhquote:Op woensdag 24 december 2008 10:08 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen.
Ben blij dat het na vandaag afgelopen is. Even weer 2 dagen zonder een belachelijk aantal uren achter fok!
Ben brak..
Copy.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:08 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen.
Ben blij dat het na vandaag afgelopen is. Even weer 2 dagen zonder een belachelijk aantal uren achter fok!
Ben brak..
Hihi, ik bij "zoeken" phonehouse ingevuld, kom ik enkel mn eigen post tegenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier heb je een grote kans van slagen op snel antwoord
Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 24
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |