bedoel verjaardagstitel voor jouquote:Op woensdag 24 december 2008 09:45 schreef Treezz het volgende:
[..]
Wat nee.. ik weet niet hoe ik dat moet openen.. zal wel een fiasco worden![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:47 schreef bolivian het volgende:
[..]
Deze ga ik alle kerstdagen draaien! Non-stop!
Hetzelfde, geen enkel afscheid hebben ze uitvoerig laten zien.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vond het ook ineens abrupt , Giel ineens: Ja en we gaan afscheid nemen....
En na het nieuws was ook daadwerkelijk weg. Heb niet gehoord hoe dat bij de andere ging...
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:48 schreef djkoelkast het volgende:
Eiiiiiiiiiiiindelijk
Sunchaser @ het glazen huis in HQ versie:
Bekijk deze YouTube-video
ja kijk.. toen zat ik in m'n fase BSBquote:Op woensdag 24 december 2008 09:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
1992 van het album little earthquakes (debutalbum)
DJ. Gielquote:Op woensdag 24 december 2008 09:48 schreef Dichterbijer het volgende:
Kan ik mij vergissen, maar is deze 'theme' van Jordy opgedrongen door de Dj's?
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:49 schreef Treezz het volgende:
[..]
ja kijk.. toen zat ik in m'n fase BSB![]()
Brabant
Waaaaaaaaaarquote:
oja..quote:Op woensdag 24 december 2008 09:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vul je geboorte jaar is in in je fok profiel
Ik vind 'm ook erg tof !quote:Op woensdag 24 december 2008 09:51 schreef Susi het volgende:
Ik vind 'm wel lekker, die mix van Armin
Volgens mij is het opgedrongen aan de DJ's. Waarschijnlijk heeft de manager van Jordy hier een aardig sommetje voor over gehad.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:48 schreef Dichterbijer het volgende:
Kan ik mij vergissen, maar is deze 'theme' van Jordy opgedrongen door de Dj's?
Giel heeft het een beetje laten doorschemeren.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:53 schreef Felixa het volgende:
[..]
Volgens mij is het opgedrongen aan de DJ's. Waarschijnlijk heeft de manager van Jordy hier een aardig sommetje voor over gehad.
Ik dacht er ook net aan...quote:Op woensdag 24 december 2008 09:54 schreef Susi het volgende:
Tis net zo zwaar voor de teller eigenlijk
oh zo..quote:Op woensdag 24 december 2008 09:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bedoel verjaardagstitel voor jou
doeiquote:Op woensdag 24 december 2008 09:59 schreef Susi het volgende:
Ik ga even te knippen. Dag dag !
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:01 schreef Jannekje7 het volgende:
Mogguh!
Nogmaals, wie weet er waarvan dat nummer onder die reclame van the phonehouse is?
Hier heb je een grote kans van slagen op snel antwoordquote:Op woensdag 24 december 2008 10:01 schreef Jannekje7 het volgende:
Mogguh!
Nogmaals, wie weet er waarvan dat nummer onder die reclame van the phonehouse is?
Of hier anders: muziekaanvraag@ster.nlquote:Op woensdag 24 december 2008 10:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier heb je een grote kans van slagen op snel antwoord
Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 24
Ah, dat was dus alleen op de radio... Maikel vraagt elk jaar Billy Joel's All for Leyna aan en Giel legde even uit wat hij allemaal doet voor SR.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:57 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Zeker... maar wat is de aanleiding dat jij dit zegt?
Ik had gehoord dat ze rond 20u naar buiten gaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:09 schreef DaFrenk het volgende:
Hoe laat is het nu afgelopen vanavond? 20.30 toch?
Ah oke, dan kunnen we het dus wél zien @ NED3. Vond het al zo raar.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:10 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat ze rond 20u naar buiten gaan.
morguhquote:Op woensdag 24 december 2008 10:08 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen.
Ben blij dat het na vandaag afgelopen is. Even weer 2 dagen zonder een belachelijk aantal uren achter fok!
Ben brak..
Copy.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:08 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen.
Ben blij dat het na vandaag afgelopen is. Even weer 2 dagen zonder een belachelijk aantal uren achter fok!
Ben brak..
Hihi, ik bij "zoeken" phonehouse ingevuld, kom ik enkel mn eigen post tegenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier heb je een grote kans van slagen op snel antwoord
Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 24
Kunnen we weer wennen aan oude tempo, wat veel leuker is.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Sjeetje, wat een rust hier, in vergelijking tot eerdere dagen dat ik hier kwam kijken!
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:13 schreef Sersjee het volgende:
Bohemian Rhapsody![]()
Wayne's World moment!
Dit.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Geweldige plaat om mee wakker te worden
Iedereen is gaar denk ik,quote:Op woensdag 24 december 2008 10:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Sjeetje, wat een rust hier, in vergelijking tot eerdere dagen dat ik hier kwam kijken!
Mee eens!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kunnen we weer wennen aan oude tempo, wat veel leuker is.
Misschien dat ik na SR ook wel wat mee blijf posten hier. Als dat mag tenminstequote:Op woensdag 24 december 2008 10:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kunnen we weer wennen aan oude tempo, wat veel leuker is.
Eensquote:Op woensdag 24 december 2008 10:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Geweldige plaat om mee wakker te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |