Waarom zou het niet mogen, zolang jij er lol in hebt , mag je altijd komen posten.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Misschien dat ik na SR ook wel wat mee blijf posten hier. Als dat mag tenminste
Is nog een Hollandsch deuntje ookquote:Op woensdag 24 december 2008 10:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Heb trouwens t deuntje al gevonden!
Tuurlijk, gezellig!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Misschien dat ik na SR ook wel wat mee blijf posten hier. Als dat mag tenminste
dan ben je de echte gast spammers kwijtquote:Op woensdag 24 december 2008 10:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tuurlijk, gezellig!
Maar dan is het hier niet meer zoooo belachelijk druk als de afgelopen week
Laten dat nou net de momenten zijn, wanneer de beste programma's gemaakt wordenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom zou het niet mogen, zolang jij er lol in hebt , mag je altijd komen posten.
Drukke momenten zijn over het algemeen tussen 10-12 , 14-16 , 19-00
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:17 schreef tevebe het volgende:
Ik ga even naar de winkel voor de laatste kerstinkopen![]()
Kerststress
Goedemorgen!!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:22 schreef Impry het volgende:Goedemorgen ook allemaal.
Ik ga zo even bestelling afhalen bij de bakker, dan auto wassen en dan tot vanavond lekker meekijken
Ohquote:Op woensdag 24 december 2008 10:22 schreef Impry het volgende:Goedemorgen ook allemaal.
Ik ga zo even bestelling afhalen bij de bakker, dan auto wassen en dan tot vanavond lekker meekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |