Waarom zou het niet mogen, zolang jij er lol in hebt , mag je altijd komen posten.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Misschien dat ik na SR ook wel wat mee blijf posten hier. Als dat mag tenminste
Is nog een Hollandsch deuntje ookquote:Op woensdag 24 december 2008 10:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Heb trouwens t deuntje al gevonden!
Tuurlijk, gezellig!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Misschien dat ik na SR ook wel wat mee blijf posten hier. Als dat mag tenminste
dan ben je de echte gast spammers kwijtquote:Op woensdag 24 december 2008 10:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tuurlijk, gezellig!
Maar dan is het hier niet meer zoooo belachelijk druk als de afgelopen week
Laten dat nou net de momenten zijn, wanneer de beste programma's gemaakt wordenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom zou het niet mogen, zolang jij er lol in hebt , mag je altijd komen posten.
Drukke momenten zijn over het algemeen tussen 10-12 , 14-16 , 19-00
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:17 schreef tevebe het volgende:
Ik ga even naar de winkel voor de laatste kerstinkopen![]()
Kerststress
Goedemorgen!!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:22 schreef Impry het volgende:Goedemorgen ook allemaal.
Ik ga zo even bestelling afhalen bij de bakker, dan auto wassen en dan tot vanavond lekker meekijken
Ohquote:Op woensdag 24 december 2008 10:22 schreef Impry het volgende:Goedemorgen ook allemaal.
Ik ga zo even bestelling afhalen bij de bakker, dan auto wassen en dan tot vanavond lekker meekijken
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:23 schreef superworm het volgende:
Oh hier is het topic! Kom ik nu achter, zit al dagen te kijken
"u kwam uw bestelling halen?"quote:Op woensdag 24 december 2008 10:22 schreef Impry het volgende:Goedemorgen ook allemaal.
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Laten dat nou net de momenten zijn, wanneer de beste programma's gemaakt worden
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
"u kwam uw bestelling halen?" [ afbeelding ]
LOLquote:Op woensdag 24 december 2008 10:23 schreef superworm het volgende:
Kijk er goed naar, over een uur zijn er alweer twee bijquote:Op woensdag 24 december 2008 10:23 schreef superworm het volgende:
Daar zeg je me wat. Stond gister in de AH, leek wel of er een 2e orkaan Katrina aankwam of iets dergelijks, man man. Net of er na die 2 kerstdagen geen supermarkt meer isquote:Op woensdag 24 december 2008 10:23 schreef JDude het volgende:
Sterkte gewenst aan iedereen die nog naar de supermarkt moet.
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:22 schreef Jannekje7 het volgende:
En toen ging ik even wat brood maken voor onderweg, en dan ben ik weggg! Even een paar daagjes naar Bruinisse!
Lieve lieverds, fijne sluiting van de SR, fijne Kerst, en tot zaterdag!![]()
Kijk, als je dat zegt, willen we je er helemaal bij hebben!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik hoef "alleen" nog maar naar de bloemenwinkel...quote:Op woensdag 24 december 2008 10:23 schreef JDude het volgende:
Sterkte gewenst aan iedereen die nog naar de supermarkt moet.
Veel plezierquote:Op woensdag 24 december 2008 10:22 schreef Jannekje7 het volgende:
En toen ging ik even wat brood maken voor onderweg, en dan ben ik weggg! Even een paar daagjes naar Bruinisse!
Lieve lieverds, fijne sluiting van de SR, fijne Kerst, en tot zaterdag!![]()
Als je in een AH werkt is het ook fijnquote:Op woensdag 24 december 2008 10:24 schreef Resco het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat. Stond gister in de AH, leek wel of er een 2e orkaan Katrina aankwam of iets dergelijks, man man. Net of er na die 2 kerstdagen geen supermarkt meer is
Misschien Rob? in elk geval Rudyquote:Op woensdag 24 december 2008 10:26 schreef themauster het volgende:
Weet iemand hier wie de komende dagen na serious request de top serious request gaan presenteren?
Zondag was de ideale dag. Een half leeg parkeerterrein en 0 mensen in de kassarij.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:24 schreef Resco het volgende:
Daar zeg je me wat. Stond gister in de AH, leek wel of er een 2e orkaan Katrina aankwam of iets dergelijks, man man. Net of er na die 2 kerstdagen geen supermarkt meer is
Hier was het ook wel druk bij AH maar bij de kassa's was er niets te doen..quote:Op woensdag 24 december 2008 10:24 schreef Resco het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kijk, als je dat zegt, willen we je er helemaal bij hebben!
je inburgeringstest is al geslaagdquote:Op woensdag 24 december 2008 10:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
die mariah van toen wasquote:
"Mijn lieffie, schatje, love that girl"quote:Op woensdag 24 december 2008 10:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Je kan wel zien aan Giel dat hij blij is dat het bijna klaar is en dat hij weer naar z'n liefie kan
quote:Straks ga ik rond 10u30 als straatmuzikant enkele songs spelen bij het Glazen Huis op de Grote Markt in Breda, om geld in te zamelen voor Serious Request. Allen daarheen!
Inderdaad. Even boodschappen doen, ergens op visite en je bent zo 15 topics verder... Denk da'k vanmiddag en vanavond ook maar niet hier langs kom, want fatsoenlijk bijlezen zit er dan gewoon niet in.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kunnen we weer wennen aan oude tempo, wat veel leuker is.
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Mijn lieffie, schatje, love that girl"Het eerste wat ik gisteren hoorde toen mijn wekker radio aan ging
Roel, goedemorgen!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zometeen Milow bij het Glazen Huis:
[..]
Hij is verliefd, laat hem toch lekkerquote:Op woensdag 24 december 2008 10:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Mijn lieffie, schatje, love that girl"Het eerste wat ik gisteren hoorde toen mijn wekker radio aan ging
Die van John Lennon isquote:Op woensdag 24 december 2008 10:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier was het ook wel druk bij AH maar bij de kassa's was er niets te doen..
Pff heb je haar Mariah ook weer, er zijn toch zoveel mooiere kerstliedjes.
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
"u kwam uw bestelling halen?" [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is verliefd, laat hem toch lekkerwordt vanzelf minder....
een of andere reden denk ik dat het nog wel is mee kan vallen qua drukte.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Inderdaad. Even boodschappen doen, ergens op visite en je bent zo 15 topics verder... Denk da'k vanmiddag en vanavond ook maar niet hier langs kom, want fatsoenlijk bijlezen zit er dan gewoon niet in.
ik denk het wel zeker.. giel gaat z'n lieffe vol op d'r bek pakken.... mooi tv momentquote:Op woensdag 24 december 2008 10:28 schreef paultjuhhh het volgende:
Zijn Giel en zijn liefie nou nooit samen gespot ?
Misschien vanavond
Het mag er vanafquote:Op woensdag 24 december 2008 10:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb hem ook auf dem mute stehen....
Die van John is gewoon de mooiste. Geen discussie mogelijk!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee man, kijk een paar posts naar boven. Ze zijn dan wel instrumentaal maar echt goed!
nee..quote:
Nu ja! wat een ellende zeg.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Geluid kan weer aan
http://www.broadcastmagaz(...)ij-publieke-zenders/quote:Door een technische storing zijn dinsdagavond de uitzendingen op Nederland 1, 2 en 3 omstreeks half negen uitgevallen. De storing was na ongeveer 40 minuten verholpen, aldus een woordvoerder van de NPO. Door nog onbekende oorzaak kon de computer met daarin de voorbereide programma's niet meer worden bereikt. Daardoor konden de van tevoren opgenomen programma's niet worden uitgezonden. Kijkers kregen de geplande programma's Blik op de weg, Netwerk en Family Matters niet te zien. Veel kijkers schakelden over naar SBS 6 waar de Harry Potter-speelfilm goed was voor 1.204.000 belangstellenden.
Het uitzendproces wordt technisch verzorgd door Technicolor. Sinds enkele jaren gebeurt dat met de zogeheten Digitale Voorziening. Het hele proces verloopt tapeloos. Omdat live-uitzendingen wel mogelijk waren, schakelden de drie zenders tijdelijk over op rechtstreekse beelden van 3FM Serieus Request vanuit het Glazen Huis in Breda. Serious Request had gelijktijdig 723.000 kijkers op Nederland 1, 259.000 kijkers op Nederland 2 en 80.000 op Nederland 3.
Woensdag onderzoekt de NPO waardoor de computerstoring is ontstaan.
Ah oke.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het praten erover...... bedoel ik.
Ik ook niet, maar dat komt omdat ik bij mijn ouders ga eten.. Dus is er weinig tijd, natuurlijkquote:Op woensdag 24 december 2008 10:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Inderdaad. Even boodschappen doen, ergens op visite en je bent zo 15 topics verder... Denk da'k vanmiddag en vanavond ook maar niet hier langs kom, want fatsoenlijk bijlezen zit er dan gewoon niet in.
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:31 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ja, ga Coen uit zn nest halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |