je inburgeringstest is al geslaagdquote:Op woensdag 24 december 2008 10:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Laten dat nou net de momenten zijn, wanneer de beste programma's gemaakt worden
die mariah van toen wasquote:
"Mijn lieffie, schatje, love that girl"quote:Op woensdag 24 december 2008 10:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Je kan wel zien aan Giel dat hij blij is dat het bijna klaar is en dat hij weer naar z'n liefie kan
quote:Straks ga ik rond 10u30 als straatmuzikant enkele songs spelen bij het Glazen Huis op de Grote Markt in Breda, om geld in te zamelen voor Serious Request. Allen daarheen!
Inderdaad. Even boodschappen doen, ergens op visite en je bent zo 15 topics verder... Denk da'k vanmiddag en vanavond ook maar niet hier langs kom, want fatsoenlijk bijlezen zit er dan gewoon niet in.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kunnen we weer wennen aan oude tempo, wat veel leuker is.
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Mijn lieffie, schatje, love that girl"Het eerste wat ik gisteren hoorde toen mijn wekker radio aan ging
Roel, goedemorgen!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zometeen Milow bij het Glazen Huis:
[..]
Hij is verliefd, laat hem toch lekkerquote:Op woensdag 24 december 2008 10:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Mijn lieffie, schatje, love that girl"Het eerste wat ik gisteren hoorde toen mijn wekker radio aan ging
Die van John Lennon isquote:Op woensdag 24 december 2008 10:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier was het ook wel druk bij AH maar bij de kassa's was er niets te doen..
Pff heb je haar Mariah ook weer, er zijn toch zoveel mooiere kerstliedjes.
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
"u kwam uw bestelling halen?" [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is verliefd, laat hem toch lekkerwordt vanzelf minder....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |