Zomba had nu niet de meest indrukwekkende artiesten in hun stal, neequote:Op woensdag 24 december 2008 03:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij 3FM staat Florent Luyckx aan het roer. Die komt uit de commerciële wereld (volgens mij zelfs ook plugger geweest) en die commerciële trekjes heeft hij nog niet verleerd.
Heb je de x-factor?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:53 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Geweldig. Had zelf ook zoiets in gedachte. Maar dan vóór de camera.Achter de schermen is natuurlijk ook geweldig.
Bwhehehe.quote:
Voor de camera zou ik ook niet erg vinden, maar heb niet die ambitie. Ik vind het leuk om in een team aan een project te werken en elke radio- of tv-uitzending is een project op zich. Voor mijn part ben ik dan degene die de koffie moet halen (niet te lang natuurlijk, want dat zal niet veel brood op de plank brengen).quote:Op woensdag 24 december 2008 03:53 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Geweldig. Had zelf ook zoiets in gedachte. Maar dan vóór de camera.Achter de schermen is natuurlijk ook geweldig.
Hoef je geen pretty boy voor te zijn hoor.quote:
Jawel, maar sommige dingen hoef ik niet te weten.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:57 schreef Aisumasen het volgende:
Maar eh... Niemand die zich afvraagt waarom onze held spontaan in het Italiaans zingt aan het eind van zijn nu al klassieke nummer?
Het is van oorsprong een Italiaans nummer. Hij wil natuurlijk ff stoer doen dat hij dat kan.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:57 schreef Aisumasen het volgende:
Maar eh... Niemand die zich afvraagt waarom onze held spontaan in het Italiaans zingt aan het eind van zijn nu al klassieke nummer?
Ok, gelukkig dat het bekend isquote:Op woensdag 24 december 2008 03:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is van oorsprong een Italiaans nummer. Hij wil natuurlijk ff stoer doen dat hij dat kan.
Omdat het oorspronkelijk een Italiaans nummer is, toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:57 schreef Aisumasen het volgende:
Maar die hebben wel weer (een bepaalde vorm van) de X-Factor.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoef je geen pretty boy voor te zijn hoor.![]()
Prem Radakishun, Boudewijn Büch, Jack Spijkerman, om maar een paar succesvolle presentatoren te noemen..
Dat klinkt als de zee..quote:
Dat bedoel ik, het is niet alleen uiterlijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 04:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar die hebben wel weer (een bepaalde vorm van) de X-Factor.
Overigens, jouw ava;quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 04:04 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Overigens, jouw ava;
[ afbeelding ]
Online gevonden.quote:Op woensdag 24 december 2008 04:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Heb jij die gemaakt of online gevonden?
Heb je al gezien dat ik tweede sta in de tussenstand?quote:
Vergeet het maar.quote:Op woensdag 24 december 2008 04:11 schreef broer het volgende:
Ik had een beetje gehoopt dat ik zo kon gaan slapen, eigenlijk.
The Feeling - I Love It When You Callquote:Op woensdag 24 december 2008 04:17 schreef GasTurbine het volgende:
Hoe heet dit nummer nu?!
Presentquote:Op woensdag 24 december 2008 04:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Tijd voor de ochtendploeg.![]()
Nachtzuster, ben je wakker?
Precies op tijdquote:
Heyquote:Op woensdag 24 december 2008 04:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Precies op tijd
Het bloedde hier helemaal dood opeens![]()
Goedemorgen
Ja, ik zag dat je nog gepost had om 12 uur nog wat.quote:Op woensdag 24 december 2008 04:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey![]()
beetje lang geslapen![]()
Koffie!
Je kwam toevallig in dat topic?quote:Op woensdag 24 december 2008 04:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat je nog gepost had om 12 uur nog wat.![]()
![]()
Zondag op maandag heb ik ook zo'n 16 uur aan een stuk geslapen![]()
Ik was je postgeschiedenis aan het lezenquote:Op woensdag 24 december 2008 04:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Je kwam toevallig in dat topic?![]()
Ik denk ik zet geen wekker, schrok me rot net
Hoi.quote:Op woensdag 24 december 2008 05:00 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben er nog even!
Nog iets gebeurd deze avond?
Ongelooflijk hè? Een half uurtje geleden was ik praktisch alleen hier.quote:
Ohjeequote:Op woensdag 24 december 2008 05:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik was je postgeschiedenis aan het lezen![]()
Vakantie![]()
Ik kom net uit de kroeg dus van mij moet je niet teveel zinvols verwachten.quote:Op woensdag 24 december 2008 05:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ongelooflijk hè? Een half uurtje geleden was ik praktisch alleen hier.![]()
Terwijl het de laatste nacht is.
Ik had verwacht dat er wel een paar die-hards zouden doortrekken tot het einde.
Was een geintje hoor.quote:Op woensdag 24 december 2008 05:07 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ohjee![]()
Bewijs dat ik niet alleen lurk![]()
Ben aan het koken nu![]()
Het niveau is hier nooit hoog toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 05:07 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik kom net uit de kroeg dus van mij moet je niet teveel zinvols verwachten.
Mijn beurt.quote:Op woensdag 24 december 2008 05:13 schreef tha_dark het volgende:
Wow! Vier keer op rij posten in een SR topic!
johquote:Op woensdag 24 december 2008 05:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Was een geintje hoor.![]()
Ik had je post eerst over het hoofd gezien.
quote:Op woensdag 24 december 2008 05:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
joh![]()
Ben je nog wel in de race voor de slippies?![]()
Er is flink gespamd elders las ik
quote:Op woensdag 24 december 2008 05:26 schreef Aisumasen het volgende:
En ik sluit mij aan bij de hardwerkende ochtenddienst. Maar dan niet om te posten. Misschien tot later deze ochtend!
Maar het is nu eenmaal etenstijd hèquote:Op woensdag 24 december 2008 05:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Roerbakgroente, kip en rijst![]()
Niet dat ik al echt honger heb ofzo
Ja half zes hè, dus etenstijdquote:Op woensdag 24 december 2008 05:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maar het is nu eenmaal etenstijd hè![]()
Eet smakelijk anyway(het klinkt iig goed
)
Ik heb ook honger.quote:Op woensdag 24 december 2008 05:38 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja half zes hè, dus etenstijd
Nu al een uur. De die-hards zijn waarschijnlijk verloren slaap aan het inhalen.quote:Op woensdag 24 december 2008 05:36 schreef nachtzuster het volgende:
Tis wel erg stil hier zeg, niemand meer die luistert?
Huh, dat hoorde ik pas na jouw postquote:Op woensdag 24 december 2008 05:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Alsof we dat wakker maken elke keer willen zien![]()
Draai gewoon een fatsoenlijke plaat.![]()
Backstreet Boys, now we're talking
Is Vanessa Paradis bij jou al begonnen?quote:Op woensdag 24 december 2008 05:43 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Huh, dat hoorde ik pas na jouw post![]()
Oja jij kijkt het op tv natuurlijk
Dat ken ik nietquote:Op woensdag 24 december 2008 05:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is Vanessa Paradis bij jou al begonnen?
Ook lekkerquote:Op woensdag 24 december 2008 05:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb net een zak chips opengetrokken.
quote:Op woensdag 24 december 2008 05:47 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat ken ik niet![]()
Denk het wel
Ik heb er nu al spijt vanquote:
Mooie meidquote:Op woensdag 24 december 2008 05:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit Frankrijk, had een paar hitjes in de jaren '90.
Morning Peeetquote:Op woensdag 24 december 2008 05:56 schreef peeet1 het volgende:
goeden morgen fok
lekker knuffelen ruud & Annette uit Big Brother voor Serious Request
Dat klinkt al beter, pestoquote:Op woensdag 24 december 2008 05:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb er nu al spijt van![]()
Ik ga een stuk stokbrood eten met pesto![]()
bon appetitquote:Op woensdag 24 december 2008 05:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter, pesto![]()
rijst is klaar
krant er bijquote:Op woensdag 24 december 2008 05:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter, pesto![]()
rijst is klaar
Goed planquote:Op woensdag 24 december 2008 06:27 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Online dan![]()
Zooi opgeruimd, koffie maar weer
HiDi !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dan heb je echt wat gemistquote:Op woensdag 24 december 2008 06:37 schreef Sjowhan het volgende:
Ik wacht nog steeds op de remix van Jordy (nog niet gehoord)
Gemistquote:Op woensdag 24 december 2008 06:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Giel Beelen: "Omdat ik wel even een ding vond."
Dan heb ik zoiets van...
Al sla je me doodquote:
Nahquote:Op woensdag 24 december 2008 06:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Al sla je me dood
Het is een beetje een soort van ding voor hem, stopwoordje, spraakgebrek![]()
Die heb ik gemistquote:Op woensdag 24 december 2008 06:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nah![]()
Weer zo'n brievenbus kus
quote:Op woensdag 24 december 2008 06:37 schreef Sjowhan het volgende:
Ik wacht nog steeds op de remix van Jordy (nog niet gehoord)
Wat zei ik ook alweer, het vocabulaire van een rups? Dat dus.quote:Op woensdag 24 december 2008 06:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Giel Beelen: "Omdat ik wel even een ding vond."
quote:Op woensdag 24 december 2008 07:26 schreef HiDiHo het volgende:
Zat ik gewoon opeens kabouter plop te kijken![]()
Had ze de hele tijd al..quote:Op woensdag 24 december 2008 07:31 schreef Cee het volgende:
Wat heeft Floortje met haar hand gedaan?
Ze zijn spaarzaam maar uithongering, stoppen met roken, lange dagen en een meisje met een gitaar doen blijkbaar wonderen.quote:Op woensdag 24 december 2008 07:39 schreef linebear het volgende:
gaat dat samen, leuke opmerkingen en Giel ?
quote:Op woensdag 24 december 2008 07:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zijn spaarzaam maar uithongering, stoppen met roken, lange dagen en een meisje met een gitaar doen blijkbaar wonderen.
Pass the Dutchie dan nog altijdquote:Op woensdag 24 december 2008 07:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Musical Youth met Dutchy was het.
quote:
Hej Frits kerel, ook weer aanwezig?!quote:Op woensdag 24 december 2008 07:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hehe, de spammers worden weer wakker.
* FritsVanEgters passt de joint door naar linksquote:Op woensdag 24 december 2008 07:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Pass the Dutchie dan nog altijd
Geef de joint door (naar links)
Ik mag het toch wel hopen dat Danny inmiddels iets geregeld heeft.quote:Op woensdag 24 december 2008 07:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat ASAP geregeld is
*rondkijktquote:Op woensdag 24 december 2008 07:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hehe, de spammers worden weer wakker.
Jong geleerd, oud gedaanquote:Op woensdag 24 december 2008 07:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
* FritsVanEgters passt de joint door naar links
Er zongen kinderen in mee.
Yep. Het was eenzaam vannacht..quote:Op woensdag 24 december 2008 07:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Frits kerel, ook weer aanwezig?!
Haaaaanssssssssssssiequote:
het is inderdaad niet heel hard gegaan met de topics.. Het is wel goed te merken dat het eind in zicht komt want het tempo is aan het inzakken.quote:Op woensdag 24 december 2008 07:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Yep. Het was eenzaam vannacht..![]()
Af en toe iig.
quote:Op woensdag 24 december 2008 07:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Yep. Het was eenzaam vannacht..![]()
Af en toe iig.
Ah, the Notorious FVEquote:Op woensdag 24 december 2008 07:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ben een notoire zapper. VRT 1.
ooh okayquote:Op woensdag 24 december 2008 07:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan zou ik toch nog steeds Rose zijn
-Rosequote:Op woensdag 24 december 2008 08:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh okay. Maar wat is je nieuwe nickname dan?
Heeeej !quote:Op woensdag 24 december 2008 08:02 schreef 3FMaster het volgende:
HeyHey
Vandaag the big day: straks weer naar Breda om mee te helpen. Ook eerst nog even naar het huis, om Gradje te zien
. Zien jullie bij de truck van ongeveer 17 jaar oud, 1.70 meter, bril, zwart kort haar, dan ben ik het
Houdoe!
succesquote:Op woensdag 24 december 2008 08:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh dat valt nog wel te onthouden
Als je maar niet helpt zoals Webhawkje deedquote:Op woensdag 24 december 2008 08:02 schreef 3FMaster het volgende:
HeyHey
Vandaag the big day: straks weer naar Breda om mee te helpen.
Stak hij geld in zn eigen zak?quote:Op woensdag 24 december 2008 08:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als je maar niet helpt zoals Webhawkje deed
Geen flauw ideequote:Op woensdag 24 december 2008 07:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik jou riep?
Dit is gewoon een hartstikke leuke plaat.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij vindt ook echt alle bagger leuk he
Is geen bagger..quote:Op woensdag 24 december 2008 08:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij vindt ook echt alle bagger leuk he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Een betrouwbare gezellige nachtbraker in tijd van noodquote:
Dat is ook hier wel redelijk herkenbaarquote:Op woensdag 24 december 2008 08:08 schreef D.Rose het volgende:
Volgens mij ben ik nog niet wakker
*moete heeft met typen
Ik bied geld als ze de verbinding verbrekenquote:Op woensdag 24 december 2008 08:14 schreef linebear het volgende:
Dinand op de radio, dat moet minstens 50.000 opleveren
3FMaster had het net over Gradje, dus die zal het wel zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 08:18 schreef Felixa het volgende:
Wie zit er nou nog meer bij Giel en Floortje??
Morguhquote:Op woensdag 24 december 2008 08:19 schreef Dichterbijer het volgende:
Morguh... ik hoorde net een 'vervelende' conversatie tussen Dinand en Giel... maar Dinand sloeg wel de spijker op z'n kop als het gaat om Giel
Ik heb het niet gevolgd. Zijn beide niet interessant genoeg om te volgenquote:Op woensdag 24 december 2008 08:19 schreef Dichterbijer het volgende:
Morguh... ik hoorde net een 'vervelende' conversatie tussen Dinand en Giel... maar Dinand sloeg wel de spijker op z'n kop als het gaat om Giel
Gradje?? Adje ken ik wel maar Gradje? Nog nooit van gehoord tbh.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
3FMaster had het net over Gradje, dus die zal het wel zijn
http://www.graddamen.nl/ zegt genoeg?quote:Op woensdag 24 december 2008 08:22 schreef Felixa het volgende:
[..]
Gradje?? Adje ken ik wel maar Gradje? Nog nooit van gehoord tbh.
*ril*quote:Op woensdag 24 december 2008 08:23 schreef linebear het volgende:
gradje daamen... de oudere versie van Jordy
Je moet hier niet bekennen dat je Adje kentquote:Op woensdag 24 december 2008 08:22 schreef Felixa het volgende:
[..]
Gradje?? Adje ken ik wel maar Gradje? Nog nooit van gehoord tbh.
Vind ik ook maar dit is zo slecht dat het wel weer grappig isquote:Op woensdag 24 december 2008 08:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dit is toch echt verschrikkelijk......![]()
Je bent zeker al langer wakker??quote:Op woensdag 24 december 2008 08:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind ik ook maar dit is zo slecht dat het wel weer grappig is
Grad geeft kaarten voor zijn concert om te veilen.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bent zeker al langer wakker??
Wat is er met rij 6? Dat heb ik even gmist. Ik ga de tv even iets harder zetten.
Weinig geslapen en veel te vroeg wakkerquote:Op woensdag 24 december 2008 08:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bent zeker al langer wakker??
Ze geven kaartjes weg voor die zanger van net, maar dan bleek het voor rij 6 te zijn (kud plaatsen dus).quote:Wat is er met rij 6? Dat heb ik even gmist. Ik ga de tv even iets harder zetten.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 24 december 2008 08:34 schreef D.Rose het volgende:
Gaan we vanmiddag weer hakkuh krijgen van Paul?
Wij hebben vanavond al surprise en ik moet het vandaag ook nog regelenquote:Op woensdag 24 december 2008 08:38 schreef Diaan73 het volgende:
Okay, ben ik weer helemaal bij. Maar kaartjes voor Grad Damen?? Al kreeg ik geld toe.
Vandaag trouwens niet zoveel tijd om te posten: moet nog naar de stad en 3 surprises maken... ben dan ook wel "blij" dat het vanavond afgelopen is, kan ik in ieder geval nog even verder met de surprises hahaha. Dit is fucking verslavend zeg.
Dan word je er nog druk meequote:Op woensdag 24 december 2008 08:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wij hebben vanavond al surprise en ik moet het vandaag ook nog regelen
Ach, ik hoef maar 1 cadeautje, dus dat scheelt, en een gedicht schud ik zo wel uit mijn mouwquote:Op woensdag 24 december 2008 08:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan word je er nog druk meeCadeaus zijn hier op zich wel binnen, ideetjes zijn er ook, "alleen nog" uitvoeren. Peace maakt de gedichten...
is nog laatquote:Op woensdag 24 december 2008 08:52 schreef Diaan73 het volgende:
Hee MaW jij bent er ook weer vroeg bij?
Dat scheelt idd, wij hebben de taken verdeeld... ik de surprises en Peace de gedichten. En ik moet voor Twan zoon van 6 jaar die voor het eerst mee mag doen dit jaar ook de surprise maken.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ach, ik hoef maar 1 cadeautje, dus dat scheelt, en een gedicht schud ik zo wel uit mijn mouw
lullen kan je wel , alleen in dichtvormquote:Op woensdag 24 december 2008 08:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ach, ik hoef maar 1 cadeautje, dus dat scheelt, en een gedicht schud ik zo wel uit mijn mouw
Die van mij ookquote:Op woensdag 24 december 2008 08:55 schreef D.Rose het volgende:
Ik kwam mijn naam tegen in het dagcijfertopic
Wanneer is dat bekendgemaakt?? Vannacht?quote:
Ik doelde op mijn posts van 30-06-2006quote:Op woensdag 24 december 2008 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die van mij ookDat gebeurt alleen maar in december voor mij... vorig jaar met top2000.
quote:Op woensdag 24 december 2008 08:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik doelde op mijn posts van 30-06-2006
Op 5 december hebben we hier ook gedichtquote:Op woensdag 24 december 2008 08:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
lullen kan je wel , alleen in dichtvorm
Ik zie het zelf niet echt als een overwinning hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
super zeg!! Van harte gefeliciteerd!!
zonet bij het brengen van de laatste post.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:56 schreef Felixa het volgende:
[..]
Wanneer is dat bekendgemaakt?? Vannacht?![]()
(heb tussen 23.00 uur gisteren en 08.00 uur vanmorgen niet geluisterd/gekeken)
Geen idee. Ik ken al die liedjes niet die de hele dag voorbij komenquote:Op woensdag 24 december 2008 09:00 schreef GasTurbine het volgende:
Hoe heet dat liedje trouwens tijdens de Headlines, wanneer ze het hebben over Serious Request Brabant
daar is het woord gestoord , erg zachtjes uitgedruktquote:Op woensdag 24 december 2008 08:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik doelde op mijn posts van 30-06-2006
zal straks even goed luisteren voor je .quote:Op woensdag 24 december 2008 09:00 schreef GasTurbine het volgende:
Hoe heet dat liedje trouwens tijdens de Headlines, wanneer ze het hebben over Serious Request Brabant
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:04 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb even mijn bad aangezet*
* = lees: kraan opengedraaid en stop dicht
Bedankt voor de mededelingquote:Op woensdag 24 december 2008 09:04 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb even mijn bad aangezet*
* = lees: kraan opengedraaid en stop dicht
Je hebt mij dan ook nooit zien beweren normaal te zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 09:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
daar is het woord gestoord , erg zachtjes uitgedrukt
maar wel goed gedaan
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zie het zelf niet echt als een overwinning hoor
Was gewoon iets wat ik eens wilde proberen omdat het nog niet gedaan was
Echt?? Dat tikt lekker aan dan.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zonet bij het brengen van de laatste post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |