Ik bied geld als ze de verbinding verbrekenquote:Op woensdag 24 december 2008 08:14 schreef linebear het volgende:
Dinand op de radio, dat moet minstens 50.000 opleveren
3FMaster had het net over Gradje, dus die zal het wel zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 08:18 schreef Felixa het volgende:
Wie zit er nou nog meer bij Giel en Floortje??
Morguhquote:Op woensdag 24 december 2008 08:19 schreef Dichterbijer het volgende:
Morguh... ik hoorde net een 'vervelende' conversatie tussen Dinand en Giel... maar Dinand sloeg wel de spijker op z'n kop als het gaat om Giel
Ik heb het niet gevolgd. Zijn beide niet interessant genoeg om te volgenquote:Op woensdag 24 december 2008 08:19 schreef Dichterbijer het volgende:
Morguh... ik hoorde net een 'vervelende' conversatie tussen Dinand en Giel... maar Dinand sloeg wel de spijker op z'n kop als het gaat om Giel
Gradje?? Adje ken ik wel maar Gradje? Nog nooit van gehoord tbh.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
3FMaster had het net over Gradje, dus die zal het wel zijn
http://www.graddamen.nl/ zegt genoeg?quote:Op woensdag 24 december 2008 08:22 schreef Felixa het volgende:
[..]
Gradje?? Adje ken ik wel maar Gradje? Nog nooit van gehoord tbh.
*ril*quote:Op woensdag 24 december 2008 08:23 schreef linebear het volgende:
gradje daamen... de oudere versie van Jordy
Je moet hier niet bekennen dat je Adje kentquote:Op woensdag 24 december 2008 08:22 schreef Felixa het volgende:
[..]
Gradje?? Adje ken ik wel maar Gradje? Nog nooit van gehoord tbh.
Vind ik ook maar dit is zo slecht dat het wel weer grappig isquote:Op woensdag 24 december 2008 08:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dit is toch echt verschrikkelijk......![]()
Je bent zeker al langer wakker??quote:Op woensdag 24 december 2008 08:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind ik ook maar dit is zo slecht dat het wel weer grappig is
Grad geeft kaarten voor zijn concert om te veilen.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bent zeker al langer wakker??
Wat is er met rij 6? Dat heb ik even gmist. Ik ga de tv even iets harder zetten.
Weinig geslapen en veel te vroeg wakkerquote:Op woensdag 24 december 2008 08:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bent zeker al langer wakker??
Ze geven kaartjes weg voor die zanger van net, maar dan bleek het voor rij 6 te zijn (kud plaatsen dus).quote:Wat is er met rij 6? Dat heb ik even gmist. Ik ga de tv even iets harder zetten.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 24 december 2008 08:34 schreef D.Rose het volgende:
Gaan we vanmiddag weer hakkuh krijgen van Paul?
Wij hebben vanavond al surprise en ik moet het vandaag ook nog regelenquote:Op woensdag 24 december 2008 08:38 schreef Diaan73 het volgende:
Okay, ben ik weer helemaal bij. Maar kaartjes voor Grad Damen?? Al kreeg ik geld toe.
Vandaag trouwens niet zoveel tijd om te posten: moet nog naar de stad en 3 surprises maken... ben dan ook wel "blij" dat het vanavond afgelopen is, kan ik in ieder geval nog even verder met de surprises hahaha. Dit is fucking verslavend zeg.
Dan word je er nog druk meequote:Op woensdag 24 december 2008 08:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wij hebben vanavond al surprise en ik moet het vandaag ook nog regelen
Ach, ik hoef maar 1 cadeautje, dus dat scheelt, en een gedicht schud ik zo wel uit mijn mouwquote:Op woensdag 24 december 2008 08:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan word je er nog druk meeCadeaus zijn hier op zich wel binnen, ideetjes zijn er ook, "alleen nog" uitvoeren. Peace maakt de gedichten...
is nog laatquote:Op woensdag 24 december 2008 08:52 schreef Diaan73 het volgende:
Hee MaW jij bent er ook weer vroeg bij?
Dat scheelt idd, wij hebben de taken verdeeld... ik de surprises en Peace de gedichten. En ik moet voor Twan zoon van 6 jaar die voor het eerst mee mag doen dit jaar ook de surprise maken.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ach, ik hoef maar 1 cadeautje, dus dat scheelt, en een gedicht schud ik zo wel uit mijn mouw
lullen kan je wel , alleen in dichtvormquote:Op woensdag 24 december 2008 08:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ach, ik hoef maar 1 cadeautje, dus dat scheelt, en een gedicht schud ik zo wel uit mijn mouw
Die van mij ookquote:Op woensdag 24 december 2008 08:55 schreef D.Rose het volgende:
Ik kwam mijn naam tegen in het dagcijfertopic
Wanneer is dat bekendgemaakt?? Vannacht?quote:
Ik doelde op mijn posts van 30-06-2006quote:Op woensdag 24 december 2008 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die van mij ookDat gebeurt alleen maar in december voor mij... vorig jaar met top2000.
quote:Op woensdag 24 december 2008 08:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik doelde op mijn posts van 30-06-2006
Op 5 december hebben we hier ook gedichtquote:Op woensdag 24 december 2008 08:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
lullen kan je wel , alleen in dichtvorm
Ik zie het zelf niet echt als een overwinning hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
super zeg!! Van harte gefeliciteerd!!
zonet bij het brengen van de laatste post.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:56 schreef Felixa het volgende:
[..]
Wanneer is dat bekendgemaakt?? Vannacht?![]()
(heb tussen 23.00 uur gisteren en 08.00 uur vanmorgen niet geluisterd/gekeken)
Geen idee. Ik ken al die liedjes niet die de hele dag voorbij komenquote:Op woensdag 24 december 2008 09:00 schreef GasTurbine het volgende:
Hoe heet dat liedje trouwens tijdens de Headlines, wanneer ze het hebben over Serious Request Brabant
daar is het woord gestoord , erg zachtjes uitgedruktquote:Op woensdag 24 december 2008 08:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik doelde op mijn posts van 30-06-2006
zal straks even goed luisteren voor je .quote:Op woensdag 24 december 2008 09:00 schreef GasTurbine het volgende:
Hoe heet dat liedje trouwens tijdens de Headlines, wanneer ze het hebben over Serious Request Brabant
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:04 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb even mijn bad aangezet*
* = lees: kraan opengedraaid en stop dicht
Bedankt voor de mededelingquote:Op woensdag 24 december 2008 09:04 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb even mijn bad aangezet*
* = lees: kraan opengedraaid en stop dicht
Je hebt mij dan ook nooit zien beweren normaal te zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 09:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
daar is het woord gestoord , erg zachtjes uitgedrukt
maar wel goed gedaan
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zie het zelf niet echt als een overwinning hoor
Was gewoon iets wat ik eens wilde proberen omdat het nog niet gedaan was
Echt?? Dat tikt lekker aan dan.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zonet bij het brengen van de laatste post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |