-Rosequote:Op woensdag 24 december 2008 08:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh okay. Maar wat is je nieuwe nickname dan?
Heeeej !quote:Op woensdag 24 december 2008 08:02 schreef 3FMaster het volgende:
HeyHey
Vandaag the big day: straks weer naar Breda om mee te helpen. Ook eerst nog even naar het huis, om Gradje te zien
. Zien jullie bij de truck van ongeveer 17 jaar oud, 1.70 meter, bril, zwart kort haar, dan ben ik het
Houdoe!
succesquote:Op woensdag 24 december 2008 08:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh dat valt nog wel te onthouden
Als je maar niet helpt zoals Webhawkje deedquote:Op woensdag 24 december 2008 08:02 schreef 3FMaster het volgende:
HeyHey
Vandaag the big day: straks weer naar Breda om mee te helpen.
Stak hij geld in zn eigen zak?quote:Op woensdag 24 december 2008 08:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als je maar niet helpt zoals Webhawkje deed
Geen flauw ideequote:Op woensdag 24 december 2008 07:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik jou riep?
Dit is gewoon een hartstikke leuke plaat.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij vindt ook echt alle bagger leuk he
Is geen bagger..quote:Op woensdag 24 december 2008 08:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij vindt ook echt alle bagger leuk he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Een betrouwbare gezellige nachtbraker in tijd van noodquote:
Dat is ook hier wel redelijk herkenbaarquote:Op woensdag 24 december 2008 08:08 schreef D.Rose het volgende:
Volgens mij ben ik nog niet wakker
*moete heeft met typen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |