Maar het is nu eenmaal etenstijd hèquote:Op woensdag 24 december 2008 05:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Roerbakgroente, kip en rijst![]()
Niet dat ik al echt honger heb ofzo
Ja half zes hè, dus etenstijdquote:Op woensdag 24 december 2008 05:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maar het is nu eenmaal etenstijd hè![]()
Eet smakelijk anyway(het klinkt iig goed
)
Ik heb ook honger.quote:Op woensdag 24 december 2008 05:38 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja half zes hè, dus etenstijd
Nu al een uur. De die-hards zijn waarschijnlijk verloren slaap aan het inhalen.quote:Op woensdag 24 december 2008 05:36 schreef nachtzuster het volgende:
Tis wel erg stil hier zeg, niemand meer die luistert?
Huh, dat hoorde ik pas na jouw postquote:Op woensdag 24 december 2008 05:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Alsof we dat wakker maken elke keer willen zien![]()
Draai gewoon een fatsoenlijke plaat.![]()
Backstreet Boys, now we're talking
Is Vanessa Paradis bij jou al begonnen?quote:Op woensdag 24 december 2008 05:43 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Huh, dat hoorde ik pas na jouw post![]()
Oja jij kijkt het op tv natuurlijk
Dat ken ik nietquote:Op woensdag 24 december 2008 05:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is Vanessa Paradis bij jou al begonnen?
Ook lekkerquote:Op woensdag 24 december 2008 05:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb net een zak chips opengetrokken.
quote:Op woensdag 24 december 2008 05:47 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat ken ik niet![]()
Denk het wel
Ik heb er nu al spijt vanquote:
Mooie meidquote:Op woensdag 24 december 2008 05:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit Frankrijk, had een paar hitjes in de jaren '90.
Morning Peeetquote:Op woensdag 24 december 2008 05:56 schreef peeet1 het volgende:
goeden morgen fok
lekker knuffelen ruud & Annette uit Big Brother voor Serious Request
Dat klinkt al beter, pestoquote:Op woensdag 24 december 2008 05:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb er nu al spijt van![]()
Ik ga een stuk stokbrood eten met pesto![]()
bon appetitquote:Op woensdag 24 december 2008 05:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter, pesto![]()
rijst is klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |