krant er bijquote:Op woensdag 24 december 2008 05:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter, pesto![]()
rijst is klaar
Goed planquote:Op woensdag 24 december 2008 06:27 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Online dan![]()
Zooi opgeruimd, koffie maar weer
HiDi !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dan heb je echt wat gemistquote:Op woensdag 24 december 2008 06:37 schreef Sjowhan het volgende:
Ik wacht nog steeds op de remix van Jordy (nog niet gehoord)
Gemistquote:Op woensdag 24 december 2008 06:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Giel Beelen: "Omdat ik wel even een ding vond."
Dan heb ik zoiets van...
Al sla je me doodquote:
Nahquote:Op woensdag 24 december 2008 06:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Al sla je me dood
Het is een beetje een soort van ding voor hem, stopwoordje, spraakgebrek![]()
Die heb ik gemistquote:Op woensdag 24 december 2008 06:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nah![]()
Weer zo'n brievenbus kus
quote:Op woensdag 24 december 2008 06:37 schreef Sjowhan het volgende:
Ik wacht nog steeds op de remix van Jordy (nog niet gehoord)
Wat zei ik ook alweer, het vocabulaire van een rups? Dat dus.quote:Op woensdag 24 december 2008 06:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Giel Beelen: "Omdat ik wel even een ding vond."
quote:Op woensdag 24 december 2008 07:26 schreef HiDiHo het volgende:
Zat ik gewoon opeens kabouter plop te kijken![]()
Had ze de hele tijd al..quote:Op woensdag 24 december 2008 07:31 schreef Cee het volgende:
Wat heeft Floortje met haar hand gedaan?
Ze zijn spaarzaam maar uithongering, stoppen met roken, lange dagen en een meisje met een gitaar doen blijkbaar wonderen.quote:Op woensdag 24 december 2008 07:39 schreef linebear het volgende:
gaat dat samen, leuke opmerkingen en Giel ?
quote:Op woensdag 24 december 2008 07:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zijn spaarzaam maar uithongering, stoppen met roken, lange dagen en een meisje met een gitaar doen blijkbaar wonderen.
Pass the Dutchie dan nog altijdquote:Op woensdag 24 december 2008 07:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Musical Youth met Dutchy was het.
quote:
Hej Frits kerel, ook weer aanwezig?!quote:Op woensdag 24 december 2008 07:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hehe, de spammers worden weer wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |