Zomba had nu niet de meest indrukwekkende artiesten in hun stal, neequote:Op woensdag 24 december 2008 03:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij 3FM staat Florent Luyckx aan het roer. Die komt uit de commerciële wereld (volgens mij zelfs ook plugger geweest) en die commerciële trekjes heeft hij nog niet verleerd.
Heb je de x-factor?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:53 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Geweldig. Had zelf ook zoiets in gedachte. Maar dan vóór de camera.Achter de schermen is natuurlijk ook geweldig.
Bwhehehe.quote:
Voor de camera zou ik ook niet erg vinden, maar heb niet die ambitie. Ik vind het leuk om in een team aan een project te werken en elke radio- of tv-uitzending is een project op zich. Voor mijn part ben ik dan degene die de koffie moet halen (niet te lang natuurlijk, want dat zal niet veel brood op de plank brengen).quote:Op woensdag 24 december 2008 03:53 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Geweldig. Had zelf ook zoiets in gedachte. Maar dan vóór de camera.Achter de schermen is natuurlijk ook geweldig.
Hoef je geen pretty boy voor te zijn hoor.quote:
Jawel, maar sommige dingen hoef ik niet te weten.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:57 schreef Aisumasen het volgende:
Maar eh... Niemand die zich afvraagt waarom onze held spontaan in het Italiaans zingt aan het eind van zijn nu al klassieke nummer?
Het is van oorsprong een Italiaans nummer. Hij wil natuurlijk ff stoer doen dat hij dat kan.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:57 schreef Aisumasen het volgende:
Maar eh... Niemand die zich afvraagt waarom onze held spontaan in het Italiaans zingt aan het eind van zijn nu al klassieke nummer?
Ok, gelukkig dat het bekend isquote:Op woensdag 24 december 2008 03:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is van oorsprong een Italiaans nummer. Hij wil natuurlijk ff stoer doen dat hij dat kan.
Omdat het oorspronkelijk een Italiaans nummer is, toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:57 schreef Aisumasen het volgende:
Maar die hebben wel weer (een bepaalde vorm van) de X-Factor.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoef je geen pretty boy voor te zijn hoor.![]()
Prem Radakishun, Boudewijn Büch, Jack Spijkerman, om maar een paar succesvolle presentatoren te noemen..
Dat klinkt als de zee..quote:
Dat bedoel ik, het is niet alleen uiterlijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 04:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar die hebben wel weer (een bepaalde vorm van) de X-Factor.
Overigens, jouw ava;quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 04:04 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Overigens, jouw ava;
[ afbeelding ]
Online gevonden.quote:Op woensdag 24 december 2008 04:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Heb jij die gemaakt of online gevonden?
Heb je al gezien dat ik tweede sta in de tussenstand?quote:
Vergeet het maar.quote:Op woensdag 24 december 2008 04:11 schreef broer het volgende:
Ik had een beetje gehoopt dat ik zo kon gaan slapen, eigenlijk.
The Feeling - I Love It When You Callquote:Op woensdag 24 december 2008 04:17 schreef GasTurbine het volgende:
Hoe heet dit nummer nu?!
Presentquote:Op woensdag 24 december 2008 04:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Tijd voor de ochtendploeg.![]()
Nachtzuster, ben je wakker?
Precies op tijdquote:
Heyquote:Op woensdag 24 december 2008 04:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Precies op tijd
Het bloedde hier helemaal dood opeens![]()
Goedemorgen
Ja, ik zag dat je nog gepost had om 12 uur nog wat.quote:Op woensdag 24 december 2008 04:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey![]()
beetje lang geslapen![]()
Koffie!
Je kwam toevallig in dat topic?quote:Op woensdag 24 december 2008 04:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat je nog gepost had om 12 uur nog wat.![]()
![]()
Zondag op maandag heb ik ook zo'n 16 uur aan een stuk geslapen![]()
Ik was je postgeschiedenis aan het lezenquote:Op woensdag 24 december 2008 04:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Je kwam toevallig in dat topic?![]()
Ik denk ik zet geen wekker, schrok me rot net
Hoi.quote:Op woensdag 24 december 2008 05:00 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben er nog even!
Nog iets gebeurd deze avond?
Ongelooflijk hè? Een half uurtje geleden was ik praktisch alleen hier.quote:
Ohjeequote:Op woensdag 24 december 2008 05:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik was je postgeschiedenis aan het lezen![]()
Vakantie![]()
Ik kom net uit de kroeg dus van mij moet je niet teveel zinvols verwachten.quote:Op woensdag 24 december 2008 05:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ongelooflijk hè? Een half uurtje geleden was ik praktisch alleen hier.![]()
Terwijl het de laatste nacht is.
Ik had verwacht dat er wel een paar die-hards zouden doortrekken tot het einde.
Was een geintje hoor.quote:Op woensdag 24 december 2008 05:07 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ohjee![]()
Bewijs dat ik niet alleen lurk![]()
Ben aan het koken nu![]()
Het niveau is hier nooit hoog toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 05:07 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik kom net uit de kroeg dus van mij moet je niet teveel zinvols verwachten.
Mijn beurt.quote:Op woensdag 24 december 2008 05:13 schreef tha_dark het volgende:
Wow! Vier keer op rij posten in een SR topic!
johquote:Op woensdag 24 december 2008 05:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Was een geintje hoor.![]()
Ik had je post eerst over het hoofd gezien.
quote:Op woensdag 24 december 2008 05:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
joh![]()
Ben je nog wel in de race voor de slippies?![]()
Er is flink gespamd elders las ik
quote:Op woensdag 24 december 2008 05:26 schreef Aisumasen het volgende:
En ik sluit mij aan bij de hardwerkende ochtenddienst. Maar dan niet om te posten. Misschien tot later deze ochtend!
Maar het is nu eenmaal etenstijd hèquote:Op woensdag 24 december 2008 05:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Roerbakgroente, kip en rijst![]()
Niet dat ik al echt honger heb ofzo
Ja half zes hè, dus etenstijdquote:Op woensdag 24 december 2008 05:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maar het is nu eenmaal etenstijd hè![]()
Eet smakelijk anyway(het klinkt iig goed
)
Ik heb ook honger.quote:Op woensdag 24 december 2008 05:38 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja half zes hè, dus etenstijd
Nu al een uur. De die-hards zijn waarschijnlijk verloren slaap aan het inhalen.quote:Op woensdag 24 december 2008 05:36 schreef nachtzuster het volgende:
Tis wel erg stil hier zeg, niemand meer die luistert?
Huh, dat hoorde ik pas na jouw postquote:Op woensdag 24 december 2008 05:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Alsof we dat wakker maken elke keer willen zien![]()
Draai gewoon een fatsoenlijke plaat.![]()
Backstreet Boys, now we're talking
Is Vanessa Paradis bij jou al begonnen?quote:Op woensdag 24 december 2008 05:43 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Huh, dat hoorde ik pas na jouw post![]()
Oja jij kijkt het op tv natuurlijk
Dat ken ik nietquote:Op woensdag 24 december 2008 05:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is Vanessa Paradis bij jou al begonnen?
Ook lekkerquote:Op woensdag 24 december 2008 05:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb net een zak chips opengetrokken.
quote:Op woensdag 24 december 2008 05:47 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat ken ik niet![]()
Denk het wel
Ik heb er nu al spijt vanquote:
Mooie meidquote:Op woensdag 24 december 2008 05:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit Frankrijk, had een paar hitjes in de jaren '90.
Morning Peeetquote:Op woensdag 24 december 2008 05:56 schreef peeet1 het volgende:
goeden morgen fok
lekker knuffelen ruud & Annette uit Big Brother voor Serious Request
Dat klinkt al beter, pestoquote:Op woensdag 24 december 2008 05:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb er nu al spijt van![]()
Ik ga een stuk stokbrood eten met pesto![]()
bon appetitquote:Op woensdag 24 december 2008 05:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter, pesto![]()
rijst is klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |