HELL NOquote:
Weet ik nog niet.quote:
Recentelijk kwam hier LFL01 nog over, terwijl we eigenlijk LFL02 hebben, maar die was al bezet.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vooral valkenswaard (waar ik woon is idd vrij rustig.
Dat zijn de momenten die je later aan je kleinkinderen verteltquote:Op woensdag 24 december 2008 02:28 schreef Marc63 het volgende:
Half 3 's nachts en ik zit op de klanken van Killing in the Name of nog een pak vla leeg te maken
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:29 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat zijn de momenten die je later aan je kleinkinderen vertelt
Trustenquote:
Wilde ik net plaatsen, maar dan mocht ik de laatste zes dagen van 2008 niet meer meeposten.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:28 schreef Briggy het volgende:
Fuck you, I won't do what you tell me!
Proost!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:29 schreef DaMook het volgende:
Ik moet echt gaan slapen, maar nog 1 flesje voor ik ga
.
Das veel te eng voor ze. Dan durven ze niet te slapen.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:29 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat zijn de momenten die je later aan je kleinkinderen vertelt
Doeiquote:
Morgen ?quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das veel te eng voor ze. Dan durven ze niet te slapen.
De combinatie van factoren maak ik niet dagelijks mee.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Doei![]()
@ Marc: wat is er mis met vla op dit tijdstip? Ik zit hier met een pak Mona Goedemorgen.
Misschien ben ik dan nog onderweg.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Morgen ?
Ik ben er vandaag wel weer hoor om het einde mee te maken
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb het mijn 30.000e post geplaatst![]()
![]()
En Floortje
Dat weer wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:31 schreef Ambrosius het volgende:
Floortje is wel een goede ambassadrice
Toe opa... vertel nog 1 keer over dat pak vlaquote:Op woensdag 24 december 2008 02:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das veel te eng voor ze. Dan durven ze niet te slapen.
Newbiequote:Op woensdag 24 december 2008 02:31 schreef Paaskonijn het volgende:
![]()
Ik maakte er droge grappen over.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Doei![]()
@ Marc: wat is er mis met vla op dit tijdstip? Ik zit hier met een pak Mona Goedemorgen.
Dank jequote:
Ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:31 schreef Briggy het volgende:
[..]
Toe opa... vertel nog 1 keer over dat pak vla
Ik denk dat mijn toekomstige kinderen dat ook zullen aanleren, nachtbraken.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:31 schreef Briggy het volgende:
[..]
Toe opa... vertel nog 1 keer over dat pak vla
Enjoy it while it lasts...quote:Op woensdag 24 december 2008 02:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De combinatie van factoren maak ik niet dagelijks mee.
2000 blije eienquote:Op woensdag 24 december 2008 02:31 schreef Ambrosius het volgende:
Floortje is wel een goede ambassadrice
Je bent me vandaag dus dik voorbij gegaanquote:Op woensdag 24 december 2008 02:31 schreef Paaskonijn het volgende:
![]()
En Floortje
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je bent me vandaag dus dik voorbij gegaan![]()
Feli
.
Zit je in de AA-groep?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Handig zeg, 500 biertjes wegzetten. Beter spaar je dat geld gewoon.
Mn vader kan er wat van, maar ik overtref em al behoorlijk. Ik vrees voor mn nageslacht.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn toekomstige kinderen dat ook zullen aanleren, nachtbraken.
Over zinloosheid gesproken.![]()
Mij is hij allang voorbij geracet.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je bent me vandaag dus dik voorbij gegaan![]()
Feli
.
Idd, al ben ik pas een keer achter een melding aangegaanquote:Op woensdag 24 december 2008 02:28 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Recentelijk kwam hier LFL01 nog over, terwijl we eigenlijk LFL02 hebben, maar die was al bezet.
Drukker dan dat kan je t niet hebben denkik
Ik zit vlakbij een 2-tal posten ook, Haagse Hout en Voorburg-Leidschendam.
Is best verslavend dat P2000 enzo.
Ik 1quote:
Ach. De volgende keer weer een andere vage combinatie van factoren. Die nachtfactor hou ik er wel graag in.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Enjoy it while it lasts...![]()
(Jammer dat dit de laatste nacht is...)
Dan moet je toch hier komen wonenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd, al ben ik pas een keer achter een melding aangegaan. Binnenkort nog maar een keer doe
, moet het wel een doede zijn
.
Trustenquote:
Als ik moet kiezen tussen Beyoncé en Mika, dan heb ik veel liever Mika.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Mika.ga je niet menen, leuke muziek bitte
Neh bevalt me goed hierquote:Op woensdag 24 december 2008 02:35 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Dan moet je toch hier komen wonen
Bedoel je met doede... goede of dodequote:Op woensdag 24 december 2008 02:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd, al ben ik pas een keer achter een melding aangegaan. Binnenkort nog maar een keer doe
, moet het wel een doede zijn
.
Vla etenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:36 schreef evert het volgende:
god, wat zou ik morgen om 02.36 doen....
Slapen?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:36 schreef evert het volgende:
Slapen misschien?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:36 schreef evert het volgende:
Beyonce vind ik anders wel lekkerquote:Op woensdag 24 december 2008 02:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen Beyoncé en Mika, dan heb ik veel liever Mika.
Maar je hoeft niet tussen Beyoncé en Mika te kiezen. Dit moeten ze opzetten:quote:Op woensdag 24 december 2008 02:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen Beyoncé en Mika, dan heb ik veel liever Mika.
Goedequote:Op woensdag 24 december 2008 02:36 schreef Briggy het volgende:
[..]
Bedoel je met doede... goede of dode
Als ze maar niet gaat zingen.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Beyonce vind ik anders wel lekker, mag gerust komen logeren
.
Tis hier op t moment ook niet zo druk, dat komt wel met O&N denkikquote:Op woensdag 24 december 2008 02:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neh bevalt me goed hier, en liever wat minder meldingen
, minder leed
.
Mag ze ook nog doen danquote:
Ik vond haar trouwens ook te dominant in Destiny's Child. Ik moet nog die ene parodie van 'Emotions' zoeken op YouTube.quote:
denk het wel... of sta nog te stressen voor het kerstdiner....quote:
Toffe sig..quote:Op woensdag 24 december 2008 02:38 schreef Aisumasen het volgende:
Damn, wat heeft Nederland een zomerhit gemist aan dit nummer.
Nederland wel ja. Ik gelukkig nietquote:Op woensdag 24 december 2008 02:38 schreef Aisumasen het volgende:
Damn, wat heeft Nederland een zomerhit gemist aan dit nummer.
nee, sorry.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voor overmorgen: Radio 2 opzetten.
Helpt ook om de nacht door te komen.
Diemag komen en zingen en komen en zingen en komenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Liever niet.
Rihanna sowieso niet.
Radio Veronica dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:40 schreef evert het volgende:
[..]
nee, sorry.
ondanks mijn leeftijd vind ik dat te duf....
Beetje een sig zonder uitzicht atmquote:
Nee, precies. De reden waarom ik normaal geen radio luisterquote:Op woensdag 24 december 2008 02:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nederland wel ja. Ik gelukkig niet
En elk jaar hetzelfde.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:40 schreef evert het volgende:
[..]
nee, sorry.
ondanks mijn leeftijd vind ik dat te duf....
die beelden heb ik liever niet in mijn hoofdquote:Op woensdag 24 december 2008 02:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Diemag komen en zingen en komen en zingen en komen![]()
![]()
![]()
.
bah bah bahquote:Op woensdag 24 december 2008 02:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Radio Veronica dan?
Die lijst heb ik helaas gemist.
Dit is eigenlijk pas mijn tweede keer. Ben vorig jaar begonnen op aanraden van een collega.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En elk jaar hetzelfde.![]()
In 2000 was het leuk, maar zoiets is één keer per vijf jaar meer dan genoeg.![]()
Jij slaapt kortquote:
Hoe vaak denk je dat nog te zingen?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:42 schreef Briggy het volgende:
[..]
die beelden heb ik liever niet in mijn hoofd![]()
* Briggy zingt nog maar een keer Una Paloma Blancaaaaaaaaa
Luister dan eens op vrijdagavond naar MoveYourAss. Dance Wiv Me is een van de platen die ik dankzij dat programma heb ontdekt. Kevin Moens is daarvan producer en hij is op dit moment bezig met het maken van de playlist. Ik weet zeker dat Dance Wiv Me en Books From Boxes niet waren langsgekomen vannacht als hij nu niet aan het werk was.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:41 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Beetje een sig zonder uitzicht atm.
[..]
Nee, precies. De reden waarom ik normaal geen radio luister.
Is echt een lekker wijfquote:Op woensdag 24 december 2008 02:42 schreef Briggy het volgende:
[..]
FAIRYTALE OF NEW YORK!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:42 schreef Briggy het volgende:
[..]
Khad gezegd 24 uurquote:Op woensdag 24 december 2008 02:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe vaak denk je dat nog te zingen?
Tis maar wat je lekker vindtquote:Op woensdag 24 december 2008 02:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is echt een lekker wijf.
[ afbeelding ]
Gelukkig vind niet iedereen hetzelfde lekkerquote:
Ik was eigenlijk vroeger ook iemand die een hardcore R&B- en rapfan was, maar na omstreeks 2005 dacht ik ook precies hetzelfde.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:42 schreef evert het volgende:
[..]
bah bah bah
zo weinig variatie. zo standaard. nooit iets waarvan je zegt 'goh, dat ken ik nog niet'.
tja, ik ben niet van de rap maar ik word ook helemaal blij van de nieuwe kanye west bijvoorbeeld
Dan doe ik het liever met Patty Brard dan met Rihanna.quote:
daarom vind ik 3fm nog steeds lekker. toch leuke nummers uit de jaren 80 en 90 (en soms '70, zeker het begin van mijn muzikale opvoeding) maar ook al de leuke nieuwe nummers.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk vroeger ook iemand die een hardcore R&B- en rapfan was, maar na omstreeks 2005 dacht ik ook precies hetzelfde.
IDDquote:Op woensdag 24 december 2008 02:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan doe ik het liever met Patty Brard dan met Rihanna.
* Ofyles2 schiet zichzelf nu wel heel lelijk in de voet.
Ik heb laatst zo gelachen om een 'vete' tussen Stephen Colbert en Kanye West.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:42 schreef evert het volgende:
tja, ik ben niet van de rap maar ik word ook helemaal blij van de nieuwe kanye west bijvoorbeeld
In je voet? In je kloten! Wat een verschrikkelijk mens. Heb nog steeds trauma's van die ene keer dat ik Patty in het echt zag. Ze kwam college gevenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Te laat, ik heb het al gequote.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oké, ik ontken alles wat ik hier had gezegd. Er was niets gebeurd, er is niets aan de hand.![]()
Trustequote:Op woensdag 24 december 2008 02:48 schreef Wexy het volgende:
* Wexy heeft oogjes nog maar een klein stukje open... mocht ik in slaap vallen dan weltrusten allemaal
alvast dus
Te laatquote:Op woensdag 24 december 2008 02:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oké, ik ontken alles wat ik hier had gezegd. Er was niets gebeurd, er is niets aan de hand.![]()
Oké, ik had toch veel liever Duffy.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
IDD, patty vergelijken met rihanna
![]()
. Wat een mafkees ben jij zeg
.
Thanks voor de tip, maar weet je wat het is... Ik ontdek deze platen door simpelweg zo veel mogelijk nieuwe platen te checken als ze uitkomen. Als ik radio luister wil ik gewoon gelul horen, want 9 van de 10 keer draaien ze toch kutplaten. In het geval van 'muziek ontdekken' is radio toch een beetje een achterhaald concept geworden. Vroeger was 3VOOR12/VPRO in de avonduren de perfecte uitkomst, maar sinds Luc Janssen daar op schandalige wijze aan de kant gezet is en ook Jaap Boots het zinkende schip verlaten heeft, luister ik daar echt nooit meer naar. Vind het altijd zo ergelijk als een single uitkomt, volledig genegeerd wordt door 3FM, en vervolgens máánden later als "nieuwe ontdekking" gepresenteerd wordt. De muziekpolitie mag wel wat scherper zijn, wat mij betreft.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Luister dan eens op vrijdagavond naar MoveYourAss. Dance Wiv Me is een van de platen die ik dankzij dat programma heb ontdekt. Kevin Moens is daarvan producer en hij is op dit moment bezig met het maken van de playlist. Ik weet zeker dat Dance Wiv Me en Books From Boxes niet waren langsgekomen vannacht als hij nu niet aan het werk was.
Die plofkop?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oké, ik had toch veel liever Duffy.
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In je voet? In je kloten! Wat een verschrikkelijk mens. Heb nog steeds trauma's van die ene keer dat ik Patty in het echt zag. Ze kwam college geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Dat mens is echt narcistisch en neemt zichzelf te serieus.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In je voet? In je kloten! Wat een verschrikkelijk mens. Heb nog steeds trauma's van die ene keer dat ik Patty in het echt zag. Ze kwam college geven
Ik liever Amyquote:Op woensdag 24 december 2008 02:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oké, ik had toch veel liever Duffy.
Katy Perry is zo tofquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:50 schreef Briggy het volgende:
Ofyles2 met Patty... DaMook met Rihanna... Jordy in mijn hoofd en George Baker![]()
Ik durf niet te gaan slapen zo... de dromen die ik ga hebben
Heb net Pia Douwes hard aangehad met 'Mijn leven is van mij" van Elisabeth...... dus ik slaap als een roos... als mn ogen helemaal dicht gaan vallen tenminste... wil nog niet lukken...quote:Op woensdag 24 december 2008 02:50 schreef Briggy het volgende:
Ofyles2 met Patty... DaMook met Rihanna... Jordy in mijn hoofd en George Baker![]()
Echt welquote:
Je kunt nog je beklag doen op pagina 316, onder het mom 'Wisknop'.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:50 schreef Briggy het volgende:
interessante discussie.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:49 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, maar weet je wat het is... Ik ontdek deze platen door simpelweg zo veel mogelijk nieuwe platen te checken als ze uitkomen. Als ik radio luister wil ik gewoon gelul horen, want 9 van de 10 keer draaien ze toch kutplaten. In het geval van 'muziek ontdekken' is radio toch een beetje een achterhaald concept geworden. Vroeger was 3VOOR12/VPRO in de avonduren de perfecte uitkomst, maar sinds Luc Janssen daar op schandalige wijze aan de kant gezet is en ook Jaap Boots het zinkende schip verlaten heeft, luister ik daar echt nooit meer naar. Vind het altijd zo ergelijk als een single uitkomt, volledig genegeerd wordt door 3FM, en vervolgens máánden later als "nieuwe ontdekking" gepresenteerd wordt. De muziekpolitie mag wel wat scherper zijn, wat mij betreft.
Inderdaad. Dat filmpje ook dat ze op het podium valtquote:Op woensdag 24 december 2008 02:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Echt wel. Jammer dat je die zo weinig hoort
.
Die rechtse neem ik aanquote:Op woensdag 24 december 2008 02:52 schreef peeet1 het volgende:
de vriendin van giel bij het glazenhuis
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]Nee, gelukkig ging dat niet zo. Ik studeerde nog Media en Cultuur en bij het hoorcollege Inleiding Televisie lieten ze op een gegeven moment elke week oud-studenten aanrukken om over de praktijk te vertellen. 1 van die oud-studenten werkte toen mee aan Patty's Posse en zei dat hij wel kon regelen dat Patty wat kwam vertellen. Met de hele camera-ploeg zijn ze toen naar de universiteit gekomen. De docent was een popie-jopie die maar wat graag op televisie kwam en begon meteen met duffe vragen over Luv e.d. Patty heeft hem uitgelachen en het hele college geen fatsoenlijk antwoord gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat meen je niet.... is zij het?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:52 schreef peeet1 het volgende:
de vriendin van giel bij het glazenhuis
[ afbeelding ]
Bespaar me de details.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar noem je een chick!![]()
Ik raak letterlijk opgewonden van haar.
Dat hoeven wij dan weer niet te wetenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar noem je een chick!![]()
Ik raak letterlijk opgewonden van haar.
MYA en de Freak11 zijn mijn belangrijkste bronnen voor het ontdekken van (nieuwe) muziek.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:53 schreef evert het volgende:
[..]
interessante discussie.
kijk: mijn mening is dat als je alleen dit soort platen draait, je echt voor de incrowd draait. het werkt alleen maar als je dit toch in een sandwich formule doet.
kijk, alle freak struinen toch internet af. maar voor het brede publiek moet je het 'inkleden'.
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig ging dat niet zo. Ik studeerde nog Media en Cultuur en bij het hoorcollege Inleiding Televisie lieten ze op een gegeven moment elke week oud-studenten aanrukken om over de praktijk te vertellen. 1 van die oud-studenten werkte toen mee aan Patty's Posse en zei dat hij wel kon regelen dat Patty wat kwam vertellen. Met de hele camera-ploeg zijn ze toen naar de universiteit gekomen. De docent was een popie-jopie die maar wat graag op televisie kwam en begon meteen met duffe vragen over Luv e.d. Patty heeft hem uitgelachen en het hele college geen fatsoenlijk antwoord gegeven.
Ik ben ermee gestopt en ben geschiedenis gaan studeren. Televisie en Nieuwe Media trok ik echt niet bij die studie. Film was wel leuk en dat heb ik als Minor gedaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Misschien zijn wij wel collega's, of vakgenoten.
Zijn plaatjes kan ik dan ook waarderen.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:57 schreef evert het volgende:
coen is echt een goede dj. misschien niet zo extravert maar heerljk om naar te luisteren
Niet enerverend maar wel de beste van de drie.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:57 schreef evert het volgende:
coen is echt een goede dj. misschien niet zo extravert maar heerljk om naar te luisteren
ik check vaak op zondagavond de nieuwe engelse top 40 en ga de nieuwe entry's opsporen op internet.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
MYA en de Freak11 zijn mijn belangrijkste bronnen voor het ontdekken van (nieuwe) muziek.
Coen is altijd behoorlijk ingetogen, maar heeft wel veel liefde voor muziek. Helaas vind ik veel wat hij goed vindt niet leuk, maar toch hebben onze smaken wel overeenkomsten.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:57 schreef evert het volgende:
Dus je studeert nog? Ik heb American Studies gedaan maar werk in de media.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben ermee gestopt en ben geschiedenis gaan studeren. Televisie en Nieuwe Media trok ik echt niet bij die studie. Film was wel leuk en dat heb ik als Minor gedaan.
Vooral Tomas de chagrijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Niet enerverend maar wel de beste van de drie.![]()
Ik vind de Belgische dj's leuker![]()
Hij zoekt zn platen niet zelf uit, op dit moment doet Kevin Moens dat.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zijn plaatjes kan ik dan ook waarderen.
welke media? (ik zit ook in de media namelijk)quote:Op woensdag 24 december 2008 02:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dus je studeert nog? Ik heb American Studies gedaan maar werk in de media.
Ben nu met mn master bezig. Hopelijk deze zomer klaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dus je studeert nog? Ik heb American Studies gedaan maar werk in de media.
Als Coen zelf plaatjes zou zoeken, zou dat dan een verschil maken?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij zoekt zn platen niet zelf uit, op dit moment doet Kevin Moens dat.
Dan was Dance Wiv Me denk ik niet langs gekomen. Gavin DeGraw wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als Coen zelf plaatjes zou zoeken, zou dat dan een verschil maken?
niet veel.... hij heeft wel in mijn opinie een goede smaakquote:Op woensdag 24 december 2008 03:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als Coen zelf plaatjes zou zoeken, zou dat dan een verschil maken?
Nu nog free-lance, ik solliciteer ondertussen. Daarvoor lokale omroep.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:00 schreef evert het volgende:
[..]
welke media? (ik zit ook in de media namelijk)
Doeg.quote:
Dus na 2:00 uur. Want Ciska lost altijd Sofie af.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Meestal als ik kijk is het Ciska.
ok journalist dus (ik mediabureau)quote:Op woensdag 24 december 2008 03:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nu nog free-lance, ik solliciteer ondertussen. Daarvoor lokale omroep.
Ik zoek zelf eigenlijk ook nog wel iets in de media. Met een major Geschiedenis, een minor Media en Cultuur en een keuzevak Vakdidactiek zouden er wel mogelijkheden moeten zijn. Ik moet alleen nog wat aanknopingspunten hebben.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nu nog free-lance, ik solliciteer ondertussen. Daarvoor lokale omroep.
Trusten... slaap lekkerquote:
Volgens mij ken ik ook iemand hier die nieuwsberichten voor NU.nl schrijft.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:03 schreef evert het volgende:
[..]
ok journalist dus (ik mediabureau)
Is dat net zoeits als een productiemaatschappijtje, of een nieuwsagentschap o.i.d.?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:03 schreef evert het volgende:
[..]
ok journalist dus (ik mediabureau)
economisch tij zit niet mee, maar probeer het eens bij een media bureauquote:Op woensdag 24 december 2008 03:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zoek zelf eigenlijk ook nog wel iets in de media. Met een major Geschiedenis, een minor Media en Cultuur en een keuzevak Vakdidactiek zouden er wel mogelijkheden moeten zijn. Ik moet alleen nog wat aanknopingspunten hebben.
Bis gleich! En vergeet die 'horrific foursome', ik zou ze ook willen vergeten met één druk op de knop.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:04 schreef Briggy het volgende:
[..]
Trusten... slaap lekker
Ik ga ook richting bed![]()
Tot morgen strax
nee. adviseren van grote adverteeerders over media inzet, inkoop zendtijd tv en radio en dagbladen en tijdschriftenquote:Op woensdag 24 december 2008 03:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is dat net zoeits als een productiemaatschappijtje, of een nieuwsagentschap o.i.d.?
Als je in een gemeente woont met een levendige lokale omroep is dat wel een mooie instap.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zoek zelf eigenlijk ook nog wel iets in de media. Met een major Geschiedenis, een minor Media en Cultuur en een keuzevak Vakdidactiek zouden er wel mogelijkheden moeten zijn. Ik moet alleen nog wat aanknopingspunten hebben.
quote:Op woensdag 24 december 2008 03:07 schreef Aisumasen het volgende:
<stenders-modus>
Een meneer in een rolstoel die elke nacht voor het Glazen Huis staat, is nooit grappig
</stenders-modus>
Geen productie van reclame, maar puur de marketing?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:07 schreef evert het volgende:
[..]
nee. adviseren van grote adverteeerders over media inzet, inkoop zendtijd tv en radio en dagbladen en tijdschriften
media advies. dus moet je op tv of op radio etc. en welke zenders en welke titels etc.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Geen productie van reclame, maar puur de marketing?
Ik zit te hopen dat ik weer bij de Nieuwjaarsreceptie ben van MetMichiel. Ik wil zijn baas Jurre Bosman wat tips vragen. Hij presenteert bij SchoolTV.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als je in een gemeente woont met een levendige lokale omroep is dat wel een mooie instap.
Laagdrempelig, dus met een beetje talent kun je daar relatief gemakkelijk groeien.
Mooi laten staan.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:10 schreef evert het volgende:
ruud bij de brievenbus....
Nee, die dwaas uit PIA 2 schreeuwt de longen uit zijn lijf.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:12 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben even overgestapt op youtube.![]()
Maar draaien ze nog steeds dance shizzle?
Dan heb je dus geen getalenteerde regisseurs nodig, jammer..quote:Op woensdag 24 december 2008 03:10 schreef evert het volgende:
[..]
media advies. dus moet je op tv of op radio etc. en welke zenders en welke titels etc.
Heb je wel koffie?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:13 schreef Marc63 het volgende:
Vla is op. Kom er nu wel achter dat ik mn sporttas nog niet had uitgepakt.
Die LUCHT!!!
Hij kan je denk wel meer dan ik vertellen over Hilversum, maar bij een lokale omroep kun je eventueel ook één dag in de week als vrijwilliger werken tijdens je studie.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zit te hopen dat ik weer bij de Nieuwjaarsreceptie ben van MetMichiel. Ik wil zijn baas Jurre Bosman wat tips vragen. Hij presenteert bij SchoolTV.
Moet je nog iets doen straks?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel, maar dan slaap ik zometeen niet.
PIA 2? Anyway ik luister mijn nummer af en ga te bed.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, die dwaas uit PIA 2 schreeuwt de longen uit zijn lijf.
heeft hem ook geraakt!quote:Op woensdag 24 december 2008 03:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Sander Lantinga nu voor de brievenbus.
Zeker eens. Hoewel ik het net wel even had gezien.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
De muziek is vandaag beter dan gisteren.
Mijn bijnaam voor het 'Big Brother'-huis in Almere.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
PIA 2? Anyway ik luister mijn nummer af en ga te bed.
van harte!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 december 2008 03:17 schreef Marc63 het volgende:Mr. Brightside
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mijn request!!!
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:17 schreef Marc63 het volgende:
Mr. Brightside
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mijn request!!!
Vooral Rihanna, die samples jat van anderen.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:18 schreef NumberNine het volgende:
Veel beter dan wat die gasten tegenwoordig maken.
Ik werd gisteren gewoon de hele tijd naar België 1 gejaagd, nu zapp ik alleen af en toe om te kijken uit plichtmatigheid.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zeker eens. Hoewel ik het net wel even had gezien.
Deze moet ik ook onthouden.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:19 schreef Marc63 het volgende:
Floortje geniet ook van deze geweldige plaat
[Rudy mode]
Wat 'n Track!!
Wat 'n Track!!
Wat 'n Track!!
Wat 'n Track!!
[/Rudy mode]
AHA!quote:Op woensdag 24 december 2008 03:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mijn bijnaam voor het 'Big Brother'-huis in Almere.
En er is toevallig ook een Penitentiaire Inrichting in Almere (moeilijk woord voor Huis van Bewaring).
In ieder geval veel en veel beter dan Human.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:20 schreef Aisumasen het volgende:
Ik ben echt de enige persoon ter wereld die dit nummer vre-se-lijk vind hè...
Ik aan het begin ook.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik werd gisteren gewoon de hele tijd naar België 1 gejaagd, nu zapp ik alleen af en toe om te kijken uit plichtmatigheid.
ik vrees het wel.....quote:Op woensdag 24 december 2008 03:20 schreef Aisumasen het volgende:
Ik ben echt de enige persoon ter wereld die dit nummer vre-se-lijk vind hè...
mijn leven is een knackebrot....quote:Op woensdag 24 december 2008 03:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar dan vraag je je nog steeds af wat de Zweden gedraaid zouden hebben.
held!quote:Op woensdag 24 december 2008 03:21 schreef moveyourass-kevin het volgende:
...die Mr Brightside heb ik net met veel plezier voor jullie ingepland
Ik moet me eigenlijk ook eens wat meer verdiepen in de lokale omroepen, maar mn "connecties" met Hilversum zijn wat beter.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij kan je denk wel meer dan ik vertellen over Hilversum, maar bij een lokale omroep kun je eventueel ook één dag in de week als vrijwilliger werken tijdens je studie.
Held!!quote:Op woensdag 24 december 2008 03:21 schreef moveyourass-kevin het volgende:
...die Mr Brightside heb ik net met veel plezier voor jullie ingepland
en fantastisch zat....quote:Op woensdag 24 december 2008 03:25 schreef broer het volgende:
Sander Lantinga was zonet weer even fantastisch.
Kun je haar niet luchten?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
"Floortje Dessing kenne wij niet in België"
HOUDEN ZO!!!!!!!!
Ja, goed hè.quote:
Hij had het zonder die mentos-reep moeten doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
sander stond net hier de regisseuse te swaffelen (wel met een mentos-reep uit zn broek)
quote:Op woensdag 24 december 2008 03:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
sander stond net hier de regisseuse te swaffelen (wel met een mentos-reep uit zn broek)
met beelden....quote:Op woensdag 24 december 2008 03:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij had het zonder die mentos-reep moeten doen.
Arme Maricha. Kun je ff eenquote:Op woensdag 24 december 2008 03:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Sorry daar begin ik niet aan.quote:
tja mentos.... zacht van buiten, hard van binnen....quote:Op woensdag 24 december 2008 03:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Arme Maricha. Kun je ff een [ afbeelding ] doorgeven?
Tja, als Sunchaser in het Glazen Huis komt, komt heel FOK! ff buurten. Dan ben je zo een paar topics verder.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:31 schreef broer het volgende:
Overigens ging ik gisternacht rond deze tijd slapen en postte ik voor het laatst in deel 1027. Ik vind 22 delen per dag wel wat overdreven, hoor.
nou, volgens mij is het geen record voor een dag.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja, als Sunchaser in het Glazen Huis komt, komt heel FOK! ff buurten. Dan ben je zo een paar topics verder.
Maar toen was Roel op dreef.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:34 schreef evert het volgende:
[..]
nou, volgens mij is het geen record voor een dag.
En nog langer houdbaar dan traditioneel brood.quote:
En Ray Lamontagne?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
straks komt nog 'a message to you, rudy' langs... hint
Och, Jezus. Is die idioot erin geweest? Blij dat ik dat gemist heb.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:33 schreef Marc63 het volgende:
Tja, als Sunchaser in het Glazen Huis komt, komt heel FOK! ff buurten. Dan ben je zo een paar topics verder.
veel onbekend gedoe denk ik....quote:Op woensdag 24 december 2008 03:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En nog langer houdbaar dan traditioneel brood.
Maar ik had het over de muzieksmaak van de Zweden.
Giel het shirt en geld overhandigen.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:35 schreef broer het volgende:
[..]
Och, Jezus. Is die idioot erin geweest? Blij dat ik dat gemist heb.
Kwam hij nog iets doen?
¤11.111,- doneren.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:35 schreef broer het volgende:
[..]
Och, Jezus. Is die idioot erin geweest? Blij dat ik dat gemist heb.
Kwam hij nog iets doen?
niet overvragen... mr brightside is al geweest...quote:
Van Dandy Livingstone?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Trusten evert.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:35 schreef evert het volgende:
nou, het is weer mooi geweest voor vandaag. maar ff pitten.
trusten allemaal.
en mensen bij 3fm: sleep coen door deze nacht heen!
kun je altijd nog als sunchaser door het leven gaanquote:Op woensdag 24 december 2008 03:36 schreef GasTurbine het volgende:
In de Media werken lijkt me echt geweldig op de een of andere maner. Maar een opleiding erin![]()
Wat nou als je hopeloos faalt?
Je kunt toch in elk vak "falen"?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:36 schreef GasTurbine het volgende:
In de Media werken lijkt me echt geweldig op de een of andere maner. Maar een opleiding erin![]()
Ik heb ook niet echt een opleiding in de media, maar die mogelijkheden zijn er wel. Zit er nog over te denken of ik de lerarenopleiding zal gaan doen zodat ik wat heb om op terug te vallen.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:36 schreef GasTurbine het volgende:
Nou ja, de plaat in kwestie is nu niet bepaald obscuur te noemen. 4 weken op nummer 1 in Engeland! Totaal overkeken door 3FM. Te laat om er uitgebreid op in te gaan, maar wat ik bedoel komt neer op dat 3FM véél meer aandacht kan besteden aan veel meer muziek, in plaats van bijvoorbeeld Coldplay voor de 2000ste keer in te starten. Maar goed, dat zal wel nooit veranderen. Dat de muziekkeuze tijdens Serious Request hoge ogen gooit zegt genoeg.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:53 schreef evert het volgende:
[..]
interessante discussie.
kijk: mijn mening is dat als je alleen dit soort platen draait, je echt voor de incrowd draait. het werkt alleen maar als je dit toch in een sandwich formule doet.
kijk, alle freak struinen toch internet af. maar voor het brede publiek moet je het 'inkleden'.
Ik ben wel benieuwd: wordt de hele playlist voorgeproduceerd? Of mag de dj zelf ook kiezen?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Calvin Harris is in Nederland maar heel beperkt aangeslagen. Misschien dat de platenmaatschappij daarom besloten heeft om Dance Wiv Me hier niet eens uit te brengen.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:39 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nou ja, de plaat in kwestie is nu niet bepaald obscuur te noemen. 4 weken op nummer 1 in Engeland! Totaal overkeken door 3FM. Te laat om er uitgebreid op in te gaan, maar wat ik bedoel komt neer op dat 3FM véél meer aandacht kan besteden aan veel meer muziek, in plaats van Coldplay voor de 2000ste keer in te starten. Dat de muziekkeuze tijdens Serious Request hoge ogen gooit zegt genoeg. Maar goed, dat zal wel nooit veranderen.
Ik moet trouwens zeggen dat ik door Gerard Ekdom elk jaar wel weer een paar leuke (meestal gedoemd om te floppen) singles ontdek, die ik anders misschien nooit zou hebben gehoord. Hij doet zijn best.
Sinds 4 uur vanmiddag ongeveer...quote:Op woensdag 24 december 2008 03:40 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Hey![]()
Nee, ben al veel te lang wakker.Jij?
Maar laten we zeggen dat Piet een studie bedrijfskunde doet, en GasTurbine een studie in de Media. Dan heeft Piet toch een veel grotere kans om een baan te vinden.. (ervanuitgaande dat GasTurbine lokale omroepjes -kleiner dan L1 en TV Rijnmond etc- maar niks vindt)quote:Op woensdag 24 december 2008 03:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je kunt toch in elk vak "falen"?
Relaxt.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Sinds 4 uur vanmiddag ongeveer...
Waar ga je dan voor, als ik vragen mag.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een opleiding in de media, maar die mogelijkheden zijn er wel. Zit er nog over te denken of ik de lerarenopleiding zal gaan doen zodat ik wat heb om op terug te vallen.
Een plaat 'uitbrengen' of 'pluggen' is sowieso achterhaald in deze moderne tijd. Dus omdat Calvin Harris pas één radio-hit gehad heeft, werd deze instant zomerhit maar niet aan de man gebracht? Doesn't make sense to me. Maar goed, ik maak me er niet druk om. Mijn muziekkeuze reikt verder dan een radio-playlist.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Calvin Harris is in Nederland maar heel beperkt aangeslagen. Misschien dat de platenmaatschappij daarom besloten heeft om Dance Wiv Me hier niet eens uit te brengen.
Het aantal studenten bedrijfskunde is ook vele malen groter.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:43 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Maar laten we zeggen dat Piet een studie bedrijfskunde doet, en GasTurbine een studie in de Media. Dan heeft Piet toch een veel grotere kans om een baan te vinden.. (ervanuitgaande dat GasTurbine lokale omroepjes -kleiner dan L1 en TV Rijnmond etc- maar niks vindt)
Met bedrijfskunde kun je ook falen. Er zal maar een kredietcrisis uitbreken.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:43 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Maar laten we zeggen dat Piet een studie bedrijfskunde doet, en GasTurbine een studie in de Media. Dan heeft Piet toch een veel grotere kans om een baan te vinden.. (ervanuitgaande dat GasTurbine lokale omroepjes -kleiner dan L1 en TV Rijnmond etc- maar niks vindt)
Hier precies hetzelfde.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:44 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Relaxt.Ik vanaf 12 uur 's middags.
Voor het eerst dat ik nu niet ga zappen, ze draaien nu wel goede muziek.
Iets achter de schermen. Maakt mij niet eens zoveel uit wat. Als ik mn route uit zou moeten stippelen dan gebruik ik geschiedenis om aan de bak te komen en ervaring op te doen en op basis van die ervaring (en mn kwaliteiten) hoop ik dan verder te komen.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:44 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Waar ga je dan voor, als ik vragen mag.
quote:Op woensdag 24 december 2008 03:48 schreef FictionalFenna het volgende:
WHahahahahhaha Jordy is weer uit bed gebeld! Net goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:50 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft net verteld dat ie nog single is.![]()
Bij 3FM staat Florent Luyckx aan het roer. Die komt uit de commerciële wereld (volgens mij zelfs ook plugger geweest) en die commerciële trekjes heeft hij nog niet verleerd.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Een plaat 'uitbrengen' of 'pluggen' is sowieso achterhaald in deze moderne tijd. Dus omdat Calvin Harris pas één radio-hit gehad heeft, werd deze instant zomerhit maar niet aan de man gebracht? Doesn't make sense to me. Maar goed, ik maak me er niet druk om. Mijn muziekkeuze reikt verder dan een radio-playlist.
Mag ook op Youtube zijn, kan ik het meteen plaatsen.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:50 schreef GasTurbine het volgende:
Heeft iemand trouwens de Armin van Buren Remix toevallig op z'n pc?
Geweldig. Had zelf ook zoiets in gedachte. Maar dan vóór de camera.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Iets achter de schermen. Maakt mij niet eens zoveel uit wat. Als ik mn route uit zou moeten stippelen dan gebruik ik geschiedenis om aan de bak te komen en ervaring op te doen en op basis van die ervaring (en mn kwaliteiten) hoop ik dan verder te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |