Ben nu met mn master bezig. Hopelijk deze zomer klaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dus je studeert nog? Ik heb American Studies gedaan maar werk in de media.
Als Coen zelf plaatjes zou zoeken, zou dat dan een verschil maken?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij zoekt zn platen niet zelf uit, op dit moment doet Kevin Moens dat.
Dan was Dance Wiv Me denk ik niet langs gekomen. Gavin DeGraw wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als Coen zelf plaatjes zou zoeken, zou dat dan een verschil maken?
niet veel.... hij heeft wel in mijn opinie een goede smaakquote:Op woensdag 24 december 2008 03:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als Coen zelf plaatjes zou zoeken, zou dat dan een verschil maken?
Nu nog free-lance, ik solliciteer ondertussen. Daarvoor lokale omroep.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:00 schreef evert het volgende:
[..]
welke media? (ik zit ook in de media namelijk)
Doeg.quote:
Dus na 2:00 uur. Want Ciska lost altijd Sofie af.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Meestal als ik kijk is het Ciska.
ok journalist dus (ik mediabureau)quote:Op woensdag 24 december 2008 03:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nu nog free-lance, ik solliciteer ondertussen. Daarvoor lokale omroep.
Ik zoek zelf eigenlijk ook nog wel iets in de media. Met een major Geschiedenis, een minor Media en Cultuur en een keuzevak Vakdidactiek zouden er wel mogelijkheden moeten zijn. Ik moet alleen nog wat aanknopingspunten hebben.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nu nog free-lance, ik solliciteer ondertussen. Daarvoor lokale omroep.
Trusten... slaap lekkerquote:
Volgens mij ken ik ook iemand hier die nieuwsberichten voor NU.nl schrijft.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:03 schreef evert het volgende:
[..]
ok journalist dus (ik mediabureau)
Is dat net zoeits als een productiemaatschappijtje, of een nieuwsagentschap o.i.d.?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:03 schreef evert het volgende:
[..]
ok journalist dus (ik mediabureau)
economisch tij zit niet mee, maar probeer het eens bij een media bureauquote:Op woensdag 24 december 2008 03:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zoek zelf eigenlijk ook nog wel iets in de media. Met een major Geschiedenis, een minor Media en Cultuur en een keuzevak Vakdidactiek zouden er wel mogelijkheden moeten zijn. Ik moet alleen nog wat aanknopingspunten hebben.
Bis gleich! En vergeet die 'horrific foursome', ik zou ze ook willen vergeten met één druk op de knop.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:04 schreef Briggy het volgende:
[..]
Trusten... slaap lekker
Ik ga ook richting bed![]()
Tot morgen strax
nee. adviseren van grote adverteeerders over media inzet, inkoop zendtijd tv en radio en dagbladen en tijdschriftenquote:Op woensdag 24 december 2008 03:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is dat net zoeits als een productiemaatschappijtje, of een nieuwsagentschap o.i.d.?
Als je in een gemeente woont met een levendige lokale omroep is dat wel een mooie instap.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zoek zelf eigenlijk ook nog wel iets in de media. Met een major Geschiedenis, een minor Media en Cultuur en een keuzevak Vakdidactiek zouden er wel mogelijkheden moeten zijn. Ik moet alleen nog wat aanknopingspunten hebben.
quote:Op woensdag 24 december 2008 03:07 schreef Aisumasen het volgende:
<stenders-modus>
Een meneer in een rolstoel die elke nacht voor het Glazen Huis staat, is nooit grappig
</stenders-modus>
Geen productie van reclame, maar puur de marketing?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:07 schreef evert het volgende:
[..]
nee. adviseren van grote adverteeerders over media inzet, inkoop zendtijd tv en radio en dagbladen en tijdschriften
media advies. dus moet je op tv of op radio etc. en welke zenders en welke titels etc.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Geen productie van reclame, maar puur de marketing?
Ik zit te hopen dat ik weer bij de Nieuwjaarsreceptie ben van MetMichiel. Ik wil zijn baas Jurre Bosman wat tips vragen. Hij presenteert bij SchoolTV.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als je in een gemeente woont met een levendige lokale omroep is dat wel een mooie instap.
Laagdrempelig, dus met een beetje talent kun je daar relatief gemakkelijk groeien.
Mooi laten staan.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:10 schreef evert het volgende:
ruud bij de brievenbus....
Nee, die dwaas uit PIA 2 schreeuwt de longen uit zijn lijf.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:12 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben even overgestapt op youtube.![]()
Maar draaien ze nog steeds dance shizzle?
Dan heb je dus geen getalenteerde regisseurs nodig, jammer..quote:Op woensdag 24 december 2008 03:10 schreef evert het volgende:
[..]
media advies. dus moet je op tv of op radio etc. en welke zenders en welke titels etc.
Heb je wel koffie?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:13 schreef Marc63 het volgende:
Vla is op. Kom er nu wel achter dat ik mn sporttas nog niet had uitgepakt.
Die LUCHT!!!
Hij kan je denk wel meer dan ik vertellen over Hilversum, maar bij een lokale omroep kun je eventueel ook één dag in de week als vrijwilliger werken tijdens je studie.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zit te hopen dat ik weer bij de Nieuwjaarsreceptie ben van MetMichiel. Ik wil zijn baas Jurre Bosman wat tips vragen. Hij presenteert bij SchoolTV.
Moet je nog iets doen straks?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel, maar dan slaap ik zometeen niet.
PIA 2? Anyway ik luister mijn nummer af en ga te bed.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, die dwaas uit PIA 2 schreeuwt de longen uit zijn lijf.
heeft hem ook geraakt!quote:Op woensdag 24 december 2008 03:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Sander Lantinga nu voor de brievenbus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |