En Ray Lamontagne?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
straks komt nog 'a message to you, rudy' langs... hint
Och, Jezus. Is die idioot erin geweest? Blij dat ik dat gemist heb.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:33 schreef Marc63 het volgende:
Tja, als Sunchaser in het Glazen Huis komt, komt heel FOK! ff buurten. Dan ben je zo een paar topics verder.
veel onbekend gedoe denk ik....quote:Op woensdag 24 december 2008 03:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En nog langer houdbaar dan traditioneel brood.
Maar ik had het over de muzieksmaak van de Zweden.
Giel het shirt en geld overhandigen.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:35 schreef broer het volgende:
[..]
Och, Jezus. Is die idioot erin geweest? Blij dat ik dat gemist heb.
Kwam hij nog iets doen?
¤11.111,- doneren.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:35 schreef broer het volgende:
[..]
Och, Jezus. Is die idioot erin geweest? Blij dat ik dat gemist heb.
Kwam hij nog iets doen?
niet overvragen... mr brightside is al geweest...quote:
Van Dandy Livingstone?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Trusten evert.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:35 schreef evert het volgende:
nou, het is weer mooi geweest voor vandaag. maar ff pitten.
trusten allemaal.
en mensen bij 3fm: sleep coen door deze nacht heen!
kun je altijd nog als sunchaser door het leven gaanquote:Op woensdag 24 december 2008 03:36 schreef GasTurbine het volgende:
In de Media werken lijkt me echt geweldig op de een of andere maner. Maar een opleiding erin![]()
Wat nou als je hopeloos faalt?
Je kunt toch in elk vak "falen"?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:36 schreef GasTurbine het volgende:
In de Media werken lijkt me echt geweldig op de een of andere maner. Maar een opleiding erin![]()
Ik heb ook niet echt een opleiding in de media, maar die mogelijkheden zijn er wel. Zit er nog over te denken of ik de lerarenopleiding zal gaan doen zodat ik wat heb om op terug te vallen.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:36 schreef GasTurbine het volgende:
Nou ja, de plaat in kwestie is nu niet bepaald obscuur te noemen. 4 weken op nummer 1 in Engeland! Totaal overkeken door 3FM. Te laat om er uitgebreid op in te gaan, maar wat ik bedoel komt neer op dat 3FM véél meer aandacht kan besteden aan veel meer muziek, in plaats van bijvoorbeeld Coldplay voor de 2000ste keer in te starten. Maar goed, dat zal wel nooit veranderen. Dat de muziekkeuze tijdens Serious Request hoge ogen gooit zegt genoeg.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:53 schreef evert het volgende:
[..]
interessante discussie.
kijk: mijn mening is dat als je alleen dit soort platen draait, je echt voor de incrowd draait. het werkt alleen maar als je dit toch in een sandwich formule doet.
kijk, alle freak struinen toch internet af. maar voor het brede publiek moet je het 'inkleden'.
Ik ben wel benieuwd: wordt de hele playlist voorgeproduceerd? Of mag de dj zelf ook kiezen?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Calvin Harris is in Nederland maar heel beperkt aangeslagen. Misschien dat de platenmaatschappij daarom besloten heeft om Dance Wiv Me hier niet eens uit te brengen.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:39 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nou ja, de plaat in kwestie is nu niet bepaald obscuur te noemen. 4 weken op nummer 1 in Engeland! Totaal overkeken door 3FM. Te laat om er uitgebreid op in te gaan, maar wat ik bedoel komt neer op dat 3FM véél meer aandacht kan besteden aan veel meer muziek, in plaats van Coldplay voor de 2000ste keer in te starten. Dat de muziekkeuze tijdens Serious Request hoge ogen gooit zegt genoeg. Maar goed, dat zal wel nooit veranderen.
Ik moet trouwens zeggen dat ik door Gerard Ekdom elk jaar wel weer een paar leuke (meestal gedoemd om te floppen) singles ontdek, die ik anders misschien nooit zou hebben gehoord. Hij doet zijn best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |