Zeker eens. Hoewel ik het net wel even had gezien.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
De muziek is vandaag beter dan gisteren.
Mijn bijnaam voor het 'Big Brother'-huis in Almere.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
PIA 2? Anyway ik luister mijn nummer af en ga te bed.
van harte!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 december 2008 03:17 schreef Marc63 het volgende:Mr. Brightside
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mijn request!!!
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:17 schreef Marc63 het volgende:
Mr. Brightside
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mijn request!!!
Vooral Rihanna, die samples jat van anderen.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:18 schreef NumberNine het volgende:
Veel beter dan wat die gasten tegenwoordig maken.
Ik werd gisteren gewoon de hele tijd naar België 1 gejaagd, nu zapp ik alleen af en toe om te kijken uit plichtmatigheid.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zeker eens. Hoewel ik het net wel even had gezien.
Deze moet ik ook onthouden.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:19 schreef Marc63 het volgende:
Floortje geniet ook van deze geweldige plaat
[Rudy mode]
Wat 'n Track!!
Wat 'n Track!!
Wat 'n Track!!
Wat 'n Track!!
[/Rudy mode]
AHA!quote:Op woensdag 24 december 2008 03:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mijn bijnaam voor het 'Big Brother'-huis in Almere.
En er is toevallig ook een Penitentiaire Inrichting in Almere (moeilijk woord voor Huis van Bewaring).
In ieder geval veel en veel beter dan Human.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:20 schreef Aisumasen het volgende:
Ik ben echt de enige persoon ter wereld die dit nummer vre-se-lijk vind hè...
Ik aan het begin ook.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik werd gisteren gewoon de hele tijd naar België 1 gejaagd, nu zapp ik alleen af en toe om te kijken uit plichtmatigheid.
ik vrees het wel.....quote:Op woensdag 24 december 2008 03:20 schreef Aisumasen het volgende:
Ik ben echt de enige persoon ter wereld die dit nummer vre-se-lijk vind hè...
mijn leven is een knackebrot....quote:Op woensdag 24 december 2008 03:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar dan vraag je je nog steeds af wat de Zweden gedraaid zouden hebben.
held!quote:Op woensdag 24 december 2008 03:21 schreef moveyourass-kevin het volgende:
...die Mr Brightside heb ik net met veel plezier voor jullie ingepland
Ik moet me eigenlijk ook eens wat meer verdiepen in de lokale omroepen, maar mn "connecties" met Hilversum zijn wat beter.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij kan je denk wel meer dan ik vertellen over Hilversum, maar bij een lokale omroep kun je eventueel ook één dag in de week als vrijwilliger werken tijdens je studie.
Held!!quote:Op woensdag 24 december 2008 03:21 schreef moveyourass-kevin het volgende:
...die Mr Brightside heb ik net met veel plezier voor jullie ingepland
en fantastisch zat....quote:Op woensdag 24 december 2008 03:25 schreef broer het volgende:
Sander Lantinga was zonet weer even fantastisch.
Kun je haar niet luchten?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
"Floortje Dessing kenne wij niet in België"
HOUDEN ZO!!!!!!!!
Ja, goed hè.quote:
Hij had het zonder die mentos-reep moeten doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
sander stond net hier de regisseuse te swaffelen (wel met een mentos-reep uit zn broek)
quote:Op woensdag 24 december 2008 03:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
sander stond net hier de regisseuse te swaffelen (wel met een mentos-reep uit zn broek)
met beelden....quote:Op woensdag 24 december 2008 03:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij had het zonder die mentos-reep moeten doen.
Arme Maricha. Kun je ff eenquote:Op woensdag 24 december 2008 03:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Sorry daar begin ik niet aan.quote:
tja mentos.... zacht van buiten, hard van binnen....quote:Op woensdag 24 december 2008 03:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Arme Maricha. Kun je ff een [ afbeelding ] doorgeven?
Tja, als Sunchaser in het Glazen Huis komt, komt heel FOK! ff buurten. Dan ben je zo een paar topics verder.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:31 schreef broer het volgende:
Overigens ging ik gisternacht rond deze tijd slapen en postte ik voor het laatst in deel 1027. Ik vind 22 delen per dag wel wat overdreven, hoor.
nou, volgens mij is het geen record voor een dag.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja, als Sunchaser in het Glazen Huis komt, komt heel FOK! ff buurten. Dan ben je zo een paar topics verder.
Maar toen was Roel op dreef.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:34 schreef evert het volgende:
[..]
nou, volgens mij is het geen record voor een dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |