Tis maar wat je lekker vindtquote:Op woensdag 24 december 2008 02:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is echt een lekker wijf.
[ afbeelding ]
Gelukkig vind niet iedereen hetzelfde lekkerquote:
Ik was eigenlijk vroeger ook iemand die een hardcore R&B- en rapfan was, maar na omstreeks 2005 dacht ik ook precies hetzelfde.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:42 schreef evert het volgende:
[..]
bah bah bah
zo weinig variatie. zo standaard. nooit iets waarvan je zegt 'goh, dat ken ik nog niet'.
tja, ik ben niet van de rap maar ik word ook helemaal blij van de nieuwe kanye west bijvoorbeeld
Dan doe ik het liever met Patty Brard dan met Rihanna.quote:
daarom vind ik 3fm nog steeds lekker. toch leuke nummers uit de jaren 80 en 90 (en soms '70, zeker het begin van mijn muzikale opvoeding) maar ook al de leuke nieuwe nummers.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk vroeger ook iemand die een hardcore R&B- en rapfan was, maar na omstreeks 2005 dacht ik ook precies hetzelfde.
IDDquote:Op woensdag 24 december 2008 02:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan doe ik het liever met Patty Brard dan met Rihanna.
* Ofyles2 schiet zichzelf nu wel heel lelijk in de voet.
Ik heb laatst zo gelachen om een 'vete' tussen Stephen Colbert en Kanye West.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:42 schreef evert het volgende:
tja, ik ben niet van de rap maar ik word ook helemaal blij van de nieuwe kanye west bijvoorbeeld
In je voet? In je kloten! Wat een verschrikkelijk mens. Heb nog steeds trauma's van die ene keer dat ik Patty in het echt zag. Ze kwam college gevenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Te laat, ik heb het al gequote.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oké, ik ontken alles wat ik hier had gezegd. Er was niets gebeurd, er is niets aan de hand.![]()
Trustequote:Op woensdag 24 december 2008 02:48 schreef Wexy het volgende:
* Wexy heeft oogjes nog maar een klein stukje open... mocht ik in slaap vallen dan weltrusten allemaal
alvast dus
Te laatquote:Op woensdag 24 december 2008 02:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oké, ik ontken alles wat ik hier had gezegd. Er was niets gebeurd, er is niets aan de hand.![]()
Oké, ik had toch veel liever Duffy.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
IDD, patty vergelijken met rihanna
![]()
. Wat een mafkees ben jij zeg
.
Thanks voor de tip, maar weet je wat het is... Ik ontdek deze platen door simpelweg zo veel mogelijk nieuwe platen te checken als ze uitkomen. Als ik radio luister wil ik gewoon gelul horen, want 9 van de 10 keer draaien ze toch kutplaten. In het geval van 'muziek ontdekken' is radio toch een beetje een achterhaald concept geworden. Vroeger was 3VOOR12/VPRO in de avonduren de perfecte uitkomst, maar sinds Luc Janssen daar op schandalige wijze aan de kant gezet is en ook Jaap Boots het zinkende schip verlaten heeft, luister ik daar echt nooit meer naar. Vind het altijd zo ergelijk als een single uitkomt, volledig genegeerd wordt door 3FM, en vervolgens máánden later als "nieuwe ontdekking" gepresenteerd wordt. De muziekpolitie mag wel wat scherper zijn, wat mij betreft.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Luister dan eens op vrijdagavond naar MoveYourAss. Dance Wiv Me is een van de platen die ik dankzij dat programma heb ontdekt. Kevin Moens is daarvan producer en hij is op dit moment bezig met het maken van de playlist. Ik weet zeker dat Dance Wiv Me en Books From Boxes niet waren langsgekomen vannacht als hij nu niet aan het werk was.
Die plofkop?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oké, ik had toch veel liever Duffy.
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In je voet? In je kloten! Wat een verschrikkelijk mens. Heb nog steeds trauma's van die ene keer dat ik Patty in het echt zag. Ze kwam college geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Dat mens is echt narcistisch en neemt zichzelf te serieus.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In je voet? In je kloten! Wat een verschrikkelijk mens. Heb nog steeds trauma's van die ene keer dat ik Patty in het echt zag. Ze kwam college geven
Ik liever Amyquote:Op woensdag 24 december 2008 02:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oké, ik had toch veel liever Duffy.
Katy Perry is zo tofquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:50 schreef Briggy het volgende:
Ofyles2 met Patty... DaMook met Rihanna... Jordy in mijn hoofd en George Baker![]()
Ik durf niet te gaan slapen zo... de dromen die ik ga hebben
Heb net Pia Douwes hard aangehad met 'Mijn leven is van mij" van Elisabeth...... dus ik slaap als een roos... als mn ogen helemaal dicht gaan vallen tenminste... wil nog niet lukken...quote:Op woensdag 24 december 2008 02:50 schreef Briggy het volgende:
Ofyles2 met Patty... DaMook met Rihanna... Jordy in mijn hoofd en George Baker![]()
Echt welquote:
Je kunt nog je beklag doen op pagina 316, onder het mom 'Wisknop'.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:50 schreef Briggy het volgende:
interessante discussie.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:49 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, maar weet je wat het is... Ik ontdek deze platen door simpelweg zo veel mogelijk nieuwe platen te checken als ze uitkomen. Als ik radio luister wil ik gewoon gelul horen, want 9 van de 10 keer draaien ze toch kutplaten. In het geval van 'muziek ontdekken' is radio toch een beetje een achterhaald concept geworden. Vroeger was 3VOOR12/VPRO in de avonduren de perfecte uitkomst, maar sinds Luc Janssen daar op schandalige wijze aan de kant gezet is en ook Jaap Boots het zinkende schip verlaten heeft, luister ik daar echt nooit meer naar. Vind het altijd zo ergelijk als een single uitkomt, volledig genegeerd wordt door 3FM, en vervolgens máánden later als "nieuwe ontdekking" gepresenteerd wordt. De muziekpolitie mag wel wat scherper zijn, wat mij betreft.
Inderdaad. Dat filmpje ook dat ze op het podium valtquote:Op woensdag 24 december 2008 02:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Echt wel. Jammer dat je die zo weinig hoort
.
Die rechtse neem ik aanquote:Op woensdag 24 december 2008 02:52 schreef peeet1 het volgende:
de vriendin van giel bij het glazenhuis
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]Nee, gelukkig ging dat niet zo. Ik studeerde nog Media en Cultuur en bij het hoorcollege Inleiding Televisie lieten ze op een gegeven moment elke week oud-studenten aanrukken om over de praktijk te vertellen. 1 van die oud-studenten werkte toen mee aan Patty's Posse en zei dat hij wel kon regelen dat Patty wat kwam vertellen. Met de hele camera-ploeg zijn ze toen naar de universiteit gekomen. De docent was een popie-jopie die maar wat graag op televisie kwam en begon meteen met duffe vragen over Luv e.d. Patty heeft hem uitgelachen en het hele college geen fatsoenlijk antwoord gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat meen je niet.... is zij het?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:52 schreef peeet1 het volgende:
de vriendin van giel bij het glazenhuis
[ afbeelding ]
Bespaar me de details.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar noem je een chick!![]()
Ik raak letterlijk opgewonden van haar.
Dat hoeven wij dan weer niet te wetenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar noem je een chick!![]()
Ik raak letterlijk opgewonden van haar.
MYA en de Freak11 zijn mijn belangrijkste bronnen voor het ontdekken van (nieuwe) muziek.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:53 schreef evert het volgende:
[..]
interessante discussie.
kijk: mijn mening is dat als je alleen dit soort platen draait, je echt voor de incrowd draait. het werkt alleen maar als je dit toch in een sandwich formule doet.
kijk, alle freak struinen toch internet af. maar voor het brede publiek moet je het 'inkleden'.
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig ging dat niet zo. Ik studeerde nog Media en Cultuur en bij het hoorcollege Inleiding Televisie lieten ze op een gegeven moment elke week oud-studenten aanrukken om over de praktijk te vertellen. 1 van die oud-studenten werkte toen mee aan Patty's Posse en zei dat hij wel kon regelen dat Patty wat kwam vertellen. Met de hele camera-ploeg zijn ze toen naar de universiteit gekomen. De docent was een popie-jopie die maar wat graag op televisie kwam en begon meteen met duffe vragen over Luv e.d. Patty heeft hem uitgelachen en het hele college geen fatsoenlijk antwoord gegeven.
Ik ben ermee gestopt en ben geschiedenis gaan studeren. Televisie en Nieuwe Media trok ik echt niet bij die studie. Film was wel leuk en dat heb ik als Minor gedaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Misschien zijn wij wel collega's, of vakgenoten.
Zijn plaatjes kan ik dan ook waarderen.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:57 schreef evert het volgende:
coen is echt een goede dj. misschien niet zo extravert maar heerljk om naar te luisteren
Niet enerverend maar wel de beste van de drie.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:57 schreef evert het volgende:
coen is echt een goede dj. misschien niet zo extravert maar heerljk om naar te luisteren
ik check vaak op zondagavond de nieuwe engelse top 40 en ga de nieuwe entry's opsporen op internet.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
MYA en de Freak11 zijn mijn belangrijkste bronnen voor het ontdekken van (nieuwe) muziek.
Coen is altijd behoorlijk ingetogen, maar heeft wel veel liefde voor muziek. Helaas vind ik veel wat hij goed vindt niet leuk, maar toch hebben onze smaken wel overeenkomsten.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:57 schreef evert het volgende:
Dus je studeert nog? Ik heb American Studies gedaan maar werk in de media.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben ermee gestopt en ben geschiedenis gaan studeren. Televisie en Nieuwe Media trok ik echt niet bij die studie. Film was wel leuk en dat heb ik als Minor gedaan.
Vooral Tomas de chagrijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Niet enerverend maar wel de beste van de drie.![]()
Ik vind de Belgische dj's leuker![]()
Hij zoekt zn platen niet zelf uit, op dit moment doet Kevin Moens dat.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zijn plaatjes kan ik dan ook waarderen.
welke media? (ik zit ook in de media namelijk)quote:Op woensdag 24 december 2008 02:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dus je studeert nog? Ik heb American Studies gedaan maar werk in de media.
Ben nu met mn master bezig. Hopelijk deze zomer klaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dus je studeert nog? Ik heb American Studies gedaan maar werk in de media.
Als Coen zelf plaatjes zou zoeken, zou dat dan een verschil maken?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij zoekt zn platen niet zelf uit, op dit moment doet Kevin Moens dat.
Dan was Dance Wiv Me denk ik niet langs gekomen. Gavin DeGraw wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als Coen zelf plaatjes zou zoeken, zou dat dan een verschil maken?
niet veel.... hij heeft wel in mijn opinie een goede smaakquote:Op woensdag 24 december 2008 03:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als Coen zelf plaatjes zou zoeken, zou dat dan een verschil maken?
Nu nog free-lance, ik solliciteer ondertussen. Daarvoor lokale omroep.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:00 schreef evert het volgende:
[..]
welke media? (ik zit ook in de media namelijk)
Doeg.quote:
Dus na 2:00 uur. Want Ciska lost altijd Sofie af.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Meestal als ik kijk is het Ciska.
ok journalist dus (ik mediabureau)quote:Op woensdag 24 december 2008 03:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nu nog free-lance, ik solliciteer ondertussen. Daarvoor lokale omroep.
Ik zoek zelf eigenlijk ook nog wel iets in de media. Met een major Geschiedenis, een minor Media en Cultuur en een keuzevak Vakdidactiek zouden er wel mogelijkheden moeten zijn. Ik moet alleen nog wat aanknopingspunten hebben.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nu nog free-lance, ik solliciteer ondertussen. Daarvoor lokale omroep.
Trusten... slaap lekkerquote:
Volgens mij ken ik ook iemand hier die nieuwsberichten voor NU.nl schrijft.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:03 schreef evert het volgende:
[..]
ok journalist dus (ik mediabureau)
Is dat net zoeits als een productiemaatschappijtje, of een nieuwsagentschap o.i.d.?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:03 schreef evert het volgende:
[..]
ok journalist dus (ik mediabureau)
economisch tij zit niet mee, maar probeer het eens bij een media bureauquote:Op woensdag 24 december 2008 03:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zoek zelf eigenlijk ook nog wel iets in de media. Met een major Geschiedenis, een minor Media en Cultuur en een keuzevak Vakdidactiek zouden er wel mogelijkheden moeten zijn. Ik moet alleen nog wat aanknopingspunten hebben.
Bis gleich! En vergeet die 'horrific foursome', ik zou ze ook willen vergeten met één druk op de knop.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:04 schreef Briggy het volgende:
[..]
Trusten... slaap lekker
Ik ga ook richting bed![]()
Tot morgen strax
nee. adviseren van grote adverteeerders over media inzet, inkoop zendtijd tv en radio en dagbladen en tijdschriftenquote:Op woensdag 24 december 2008 03:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is dat net zoeits als een productiemaatschappijtje, of een nieuwsagentschap o.i.d.?
Als je in een gemeente woont met een levendige lokale omroep is dat wel een mooie instap.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zoek zelf eigenlijk ook nog wel iets in de media. Met een major Geschiedenis, een minor Media en Cultuur en een keuzevak Vakdidactiek zouden er wel mogelijkheden moeten zijn. Ik moet alleen nog wat aanknopingspunten hebben.
quote:Op woensdag 24 december 2008 03:07 schreef Aisumasen het volgende:
<stenders-modus>
Een meneer in een rolstoel die elke nacht voor het Glazen Huis staat, is nooit grappig
</stenders-modus>
Geen productie van reclame, maar puur de marketing?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:07 schreef evert het volgende:
[..]
nee. adviseren van grote adverteeerders over media inzet, inkoop zendtijd tv en radio en dagbladen en tijdschriften
media advies. dus moet je op tv of op radio etc. en welke zenders en welke titels etc.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Geen productie van reclame, maar puur de marketing?
Ik zit te hopen dat ik weer bij de Nieuwjaarsreceptie ben van MetMichiel. Ik wil zijn baas Jurre Bosman wat tips vragen. Hij presenteert bij SchoolTV.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als je in een gemeente woont met een levendige lokale omroep is dat wel een mooie instap.
Laagdrempelig, dus met een beetje talent kun je daar relatief gemakkelijk groeien.
Mooi laten staan.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:10 schreef evert het volgende:
ruud bij de brievenbus....
Nee, die dwaas uit PIA 2 schreeuwt de longen uit zijn lijf.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:12 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben even overgestapt op youtube.![]()
Maar draaien ze nog steeds dance shizzle?
Dan heb je dus geen getalenteerde regisseurs nodig, jammer..quote:Op woensdag 24 december 2008 03:10 schreef evert het volgende:
[..]
media advies. dus moet je op tv of op radio etc. en welke zenders en welke titels etc.
Heb je wel koffie?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:13 schreef Marc63 het volgende:
Vla is op. Kom er nu wel achter dat ik mn sporttas nog niet had uitgepakt.
Die LUCHT!!!
Hij kan je denk wel meer dan ik vertellen over Hilversum, maar bij een lokale omroep kun je eventueel ook één dag in de week als vrijwilliger werken tijdens je studie.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zit te hopen dat ik weer bij de Nieuwjaarsreceptie ben van MetMichiel. Ik wil zijn baas Jurre Bosman wat tips vragen. Hij presenteert bij SchoolTV.
Moet je nog iets doen straks?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel, maar dan slaap ik zometeen niet.
PIA 2? Anyway ik luister mijn nummer af en ga te bed.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, die dwaas uit PIA 2 schreeuwt de longen uit zijn lijf.
heeft hem ook geraakt!quote:Op woensdag 24 december 2008 03:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Sander Lantinga nu voor de brievenbus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |