HELL NOquote:
Weet ik nog niet.quote:
Recentelijk kwam hier LFL01 nog over, terwijl we eigenlijk LFL02 hebben, maar die was al bezet.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vooral valkenswaard (waar ik woon is idd vrij rustig.
Dat zijn de momenten die je later aan je kleinkinderen verteltquote:Op woensdag 24 december 2008 02:28 schreef Marc63 het volgende:
Half 3 's nachts en ik zit op de klanken van Killing in the Name of nog een pak vla leeg te maken
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:29 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat zijn de momenten die je later aan je kleinkinderen vertelt
Trustenquote:
Wilde ik net plaatsen, maar dan mocht ik de laatste zes dagen van 2008 niet meer meeposten.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:28 schreef Briggy het volgende:
Fuck you, I won't do what you tell me!
Proost!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:29 schreef DaMook het volgende:
Ik moet echt gaan slapen, maar nog 1 flesje voor ik ga
.
Das veel te eng voor ze. Dan durven ze niet te slapen.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:29 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat zijn de momenten die je later aan je kleinkinderen vertelt
Doeiquote:
Morgen ?quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das veel te eng voor ze. Dan durven ze niet te slapen.
De combinatie van factoren maak ik niet dagelijks mee.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Doei![]()
@ Marc: wat is er mis met vla op dit tijdstip? Ik zit hier met een pak Mona Goedemorgen.
Misschien ben ik dan nog onderweg.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Morgen ?
Ik ben er vandaag wel weer hoor om het einde mee te maken
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb het mijn 30.000e post geplaatst![]()
![]()
En Floortje
Dat weer wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:31 schreef Ambrosius het volgende:
Floortje is wel een goede ambassadrice
Toe opa... vertel nog 1 keer over dat pak vlaquote:Op woensdag 24 december 2008 02:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das veel te eng voor ze. Dan durven ze niet te slapen.
Newbiequote:Op woensdag 24 december 2008 02:31 schreef Paaskonijn het volgende:
![]()
Ik maakte er droge grappen over.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Doei![]()
@ Marc: wat is er mis met vla op dit tijdstip? Ik zit hier met een pak Mona Goedemorgen.
Dank jequote:
Ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:31 schreef Briggy het volgende:
[..]
Toe opa... vertel nog 1 keer over dat pak vla
Ik denk dat mijn toekomstige kinderen dat ook zullen aanleren, nachtbraken.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:31 schreef Briggy het volgende:
[..]
Toe opa... vertel nog 1 keer over dat pak vla
Enjoy it while it lasts...quote:Op woensdag 24 december 2008 02:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De combinatie van factoren maak ik niet dagelijks mee.
2000 blije eienquote:Op woensdag 24 december 2008 02:31 schreef Ambrosius het volgende:
Floortje is wel een goede ambassadrice
Je bent me vandaag dus dik voorbij gegaanquote:Op woensdag 24 december 2008 02:31 schreef Paaskonijn het volgende:
![]()
En Floortje
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je bent me vandaag dus dik voorbij gegaan![]()
Feli
.
Zit je in de AA-groep?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Handig zeg, 500 biertjes wegzetten. Beter spaar je dat geld gewoon.
Mn vader kan er wat van, maar ik overtref em al behoorlijk. Ik vrees voor mn nageslacht.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn toekomstige kinderen dat ook zullen aanleren, nachtbraken.
Over zinloosheid gesproken.![]()
Mij is hij allang voorbij geracet.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je bent me vandaag dus dik voorbij gegaan![]()
Feli
.
Idd, al ben ik pas een keer achter een melding aangegaanquote:Op woensdag 24 december 2008 02:28 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Recentelijk kwam hier LFL01 nog over, terwijl we eigenlijk LFL02 hebben, maar die was al bezet.
Drukker dan dat kan je t niet hebben denkik
Ik zit vlakbij een 2-tal posten ook, Haagse Hout en Voorburg-Leidschendam.
Is best verslavend dat P2000 enzo.
Ik 1quote:
Ach. De volgende keer weer een andere vage combinatie van factoren. Die nachtfactor hou ik er wel graag in.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Enjoy it while it lasts...![]()
(Jammer dat dit de laatste nacht is...)
Dan moet je toch hier komen wonenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd, al ben ik pas een keer achter een melding aangegaan. Binnenkort nog maar een keer doe
, moet het wel een doede zijn
.
Trustenquote:
Als ik moet kiezen tussen Beyoncé en Mika, dan heb ik veel liever Mika.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Mika.ga je niet menen, leuke muziek bitte
Neh bevalt me goed hierquote:Op woensdag 24 december 2008 02:35 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Dan moet je toch hier komen wonen
Bedoel je met doede... goede of dodequote:Op woensdag 24 december 2008 02:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd, al ben ik pas een keer achter een melding aangegaan. Binnenkort nog maar een keer doe
, moet het wel een doede zijn
.
Vla etenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:36 schreef evert het volgende:
god, wat zou ik morgen om 02.36 doen....
Slapen?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:36 schreef evert het volgende:
Slapen misschien?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:36 schreef evert het volgende:
Beyonce vind ik anders wel lekkerquote:Op woensdag 24 december 2008 02:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen Beyoncé en Mika, dan heb ik veel liever Mika.
Maar je hoeft niet tussen Beyoncé en Mika te kiezen. Dit moeten ze opzetten:quote:Op woensdag 24 december 2008 02:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen Beyoncé en Mika, dan heb ik veel liever Mika.
Goedequote:Op woensdag 24 december 2008 02:36 schreef Briggy het volgende:
[..]
Bedoel je met doede... goede of dode
Als ze maar niet gaat zingen.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Beyonce vind ik anders wel lekker, mag gerust komen logeren
.
Tis hier op t moment ook niet zo druk, dat komt wel met O&N denkikquote:Op woensdag 24 december 2008 02:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neh bevalt me goed hier, en liever wat minder meldingen
, minder leed
.
Mag ze ook nog doen danquote:
Ik vond haar trouwens ook te dominant in Destiny's Child. Ik moet nog die ene parodie van 'Emotions' zoeken op YouTube.quote:
denk het wel... of sta nog te stressen voor het kerstdiner....quote:
Toffe sig..quote:Op woensdag 24 december 2008 02:38 schreef Aisumasen het volgende:
Damn, wat heeft Nederland een zomerhit gemist aan dit nummer.
Nederland wel ja. Ik gelukkig nietquote:Op woensdag 24 december 2008 02:38 schreef Aisumasen het volgende:
Damn, wat heeft Nederland een zomerhit gemist aan dit nummer.
nee, sorry.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voor overmorgen: Radio 2 opzetten.
Helpt ook om de nacht door te komen.
Diemag komen en zingen en komen en zingen en komenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Liever niet.
Rihanna sowieso niet.
Radio Veronica dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:40 schreef evert het volgende:
[..]
nee, sorry.
ondanks mijn leeftijd vind ik dat te duf....
Beetje een sig zonder uitzicht atmquote:
Nee, precies. De reden waarom ik normaal geen radio luisterquote:Op woensdag 24 december 2008 02:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nederland wel ja. Ik gelukkig niet
En elk jaar hetzelfde.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:40 schreef evert het volgende:
[..]
nee, sorry.
ondanks mijn leeftijd vind ik dat te duf....
die beelden heb ik liever niet in mijn hoofdquote:Op woensdag 24 december 2008 02:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Diemag komen en zingen en komen en zingen en komen![]()
![]()
![]()
.
bah bah bahquote:Op woensdag 24 december 2008 02:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Radio Veronica dan?
Die lijst heb ik helaas gemist.
Dit is eigenlijk pas mijn tweede keer. Ben vorig jaar begonnen op aanraden van een collega.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En elk jaar hetzelfde.![]()
In 2000 was het leuk, maar zoiets is één keer per vijf jaar meer dan genoeg.![]()
Jij slaapt kortquote:
Hoe vaak denk je dat nog te zingen?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:42 schreef Briggy het volgende:
[..]
die beelden heb ik liever niet in mijn hoofd![]()
* Briggy zingt nog maar een keer Una Paloma Blancaaaaaaaaa
Luister dan eens op vrijdagavond naar MoveYourAss. Dance Wiv Me is een van de platen die ik dankzij dat programma heb ontdekt. Kevin Moens is daarvan producer en hij is op dit moment bezig met het maken van de playlist. Ik weet zeker dat Dance Wiv Me en Books From Boxes niet waren langsgekomen vannacht als hij nu niet aan het werk was.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:41 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Beetje een sig zonder uitzicht atm.
[..]
Nee, precies. De reden waarom ik normaal geen radio luister.
Is echt een lekker wijfquote:Op woensdag 24 december 2008 02:42 schreef Briggy het volgende:
[..]
FAIRYTALE OF NEW YORK!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:42 schreef Briggy het volgende:
[..]
Khad gezegd 24 uurquote:Op woensdag 24 december 2008 02:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe vaak denk je dat nog te zingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |