Sinds 4 uur vanmiddag ongeveer...quote:Op woensdag 24 december 2008 03:40 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Hey![]()
Nee, ben al veel te lang wakker.Jij?
Maar laten we zeggen dat Piet een studie bedrijfskunde doet, en GasTurbine een studie in de Media. Dan heeft Piet toch een veel grotere kans om een baan te vinden.. (ervanuitgaande dat GasTurbine lokale omroepjes -kleiner dan L1 en TV Rijnmond etc- maar niks vindt)quote:Op woensdag 24 december 2008 03:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je kunt toch in elk vak "falen"?
Relaxt.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Sinds 4 uur vanmiddag ongeveer...
Waar ga je dan voor, als ik vragen mag.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een opleiding in de media, maar die mogelijkheden zijn er wel. Zit er nog over te denken of ik de lerarenopleiding zal gaan doen zodat ik wat heb om op terug te vallen.
Een plaat 'uitbrengen' of 'pluggen' is sowieso achterhaald in deze moderne tijd. Dus omdat Calvin Harris pas één radio-hit gehad heeft, werd deze instant zomerhit maar niet aan de man gebracht? Doesn't make sense to me. Maar goed, ik maak me er niet druk om. Mijn muziekkeuze reikt verder dan een radio-playlist.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Calvin Harris is in Nederland maar heel beperkt aangeslagen. Misschien dat de platenmaatschappij daarom besloten heeft om Dance Wiv Me hier niet eens uit te brengen.
Het aantal studenten bedrijfskunde is ook vele malen groter.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:43 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Maar laten we zeggen dat Piet een studie bedrijfskunde doet, en GasTurbine een studie in de Media. Dan heeft Piet toch een veel grotere kans om een baan te vinden.. (ervanuitgaande dat GasTurbine lokale omroepjes -kleiner dan L1 en TV Rijnmond etc- maar niks vindt)
Met bedrijfskunde kun je ook falen. Er zal maar een kredietcrisis uitbreken.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:43 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Maar laten we zeggen dat Piet een studie bedrijfskunde doet, en GasTurbine een studie in de Media. Dan heeft Piet toch een veel grotere kans om een baan te vinden.. (ervanuitgaande dat GasTurbine lokale omroepjes -kleiner dan L1 en TV Rijnmond etc- maar niks vindt)
Hier precies hetzelfde.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:44 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Relaxt.Ik vanaf 12 uur 's middags.
Voor het eerst dat ik nu niet ga zappen, ze draaien nu wel goede muziek.
Iets achter de schermen. Maakt mij niet eens zoveel uit wat. Als ik mn route uit zou moeten stippelen dan gebruik ik geschiedenis om aan de bak te komen en ervaring op te doen en op basis van die ervaring (en mn kwaliteiten) hoop ik dan verder te komen.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:44 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Waar ga je dan voor, als ik vragen mag.
quote:Op woensdag 24 december 2008 03:48 schreef FictionalFenna het volgende:
WHahahahahhaha Jordy is weer uit bed gebeld! Net goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:50 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft net verteld dat ie nog single is.![]()
Bij 3FM staat Florent Luyckx aan het roer. Die komt uit de commerciële wereld (volgens mij zelfs ook plugger geweest) en die commerciële trekjes heeft hij nog niet verleerd.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Een plaat 'uitbrengen' of 'pluggen' is sowieso achterhaald in deze moderne tijd. Dus omdat Calvin Harris pas één radio-hit gehad heeft, werd deze instant zomerhit maar niet aan de man gebracht? Doesn't make sense to me. Maar goed, ik maak me er niet druk om. Mijn muziekkeuze reikt verder dan een radio-playlist.
Mag ook op Youtube zijn, kan ik het meteen plaatsen.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:50 schreef GasTurbine het volgende:
Heeft iemand trouwens de Armin van Buren Remix toevallig op z'n pc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |