.
 .

Jordy zet je ook wel ff online he?quote:Op maandag 22 december 2008 13:40 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft net tijdens het optreden van Jordy even wat archiefbeelden opgezocht... van de nacht met Ilse DeLange! Binnenkort de rest ook nog maar even knippen dus.

Misschien moet je even opzoeken wat smaak betekent.quote:Op maandag 22 december 2008 13:41 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben geen kloon hoor
Er zijn gewoon meer mensen met mij eens dat jij geen smaak hebt en dat die alternatieve pokkeherrie niet klinkt.

Ilsequote:
 +  Hakkuhnacht
  +  Hakkuhnacht   -  Giel
  -  Giel   
   =
  =   

.
 .

Tis huurquote:Op maandag 22 december 2008 13:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das kud voor de waarde van je huis.

quote:

quote:Op maandag 22 december 2008 13:47 schreef Ambrosius het volgende:
De Gemeente komt met ruim 16K aanzetten.

.
.

.
 .

Echt welquote:
 .
 .

Meer geld voor het goede doelquote:Op maandag 22 december 2008 13:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
new topic lijst zat flink bij mij te cashen zag geen nieuw topic

Doe geen moeite, hij gaat richting Hillywoodquote:Op maandag 22 december 2008 13:50 schreef Marc63 het volgende:
Gerard nog steeds op Schiphol. Ben op weg naar Amsterdam, ben geneigd een omweg te maken.

Snap ik, ik zag je lapo dus opende ik hem maar.quote:Op maandag 22 december 2008 13:46 schreef Marc63 het volgende:
Bedankt Christiaan!
Openen gaat nogal ruk met mn mobiel. En de OP wordt helemaal lastig.

Voer 'm dronken, geef 'm GHB en zegt dat 'ie alles aankan. Zelfs een trein terugkoppen . . .quote:Op maandag 22 december 2008 13:49 schreef Steephsel het volgende:
Er rijd hier wel een trein Leiden <> Den Haag CS

Doen !!quote:Op maandag 22 december 2008 13:50 schreef Marc63 het volgende:
Gerard nog steeds op Schiphol. Ben op weg naar Amsterdam, ben geneigd een omweg te maken.

quote:‘Verliefdheid’ is van origine een Italiaans nummer: ‘Paparo’ van de Italiaanse componist Mascheroni. Het nummer werd in 1958 door Roberto Letti opgenomen, waarmee hij op twaalfjarige leeftijd Italië aan zijn voeten kreeg.

.
 .

Gerard ouwehoert graag dus die lult er lekker op los.quote:Op maandag 22 december 2008 13:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het na 1000 nog leuk is hoor

Ik ben altijd voorzichtig op de laatste pagina. Toch niet de eerste keer dat het gebeurt.quote:Op maandag 22 december 2008 13:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Snap ik, ik zag je lapo dus opende ik hem maar.

Tholen is nou niet echt om de hoek van Breda , respect om via zeeland te reizenquote:Op maandag 22 december 2008 13:53 schreef Ambrosius het volgende:
De Gemeente Tholen komt ook nog eens 6.080 euro brengen.

. Toch prettig die updates
 . Toch prettig die updates  .
 .

Valt best mee.quote:Op maandag 22 december 2008 13:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tholen is nou niet echt om de hoek van Breda , respect om via zeeland te reizen

Na 5x heb ik de updates wel gezien eigenlijk....quote:Op maandag 22 december 2008 13:54 schreef DaMook het volgende:
Veiling tv met najib is ook cool zeg. Toch prettig die updates
.

Gouden handdruk. Namens alle FOK!-ers in dit topic.quote:Op maandag 22 december 2008 13:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doen !!
Zeg 'm wel effetjes dat het 3FM topic hem steunt

)... maar straks gaat het ook mij vast weer irrriteren
 )... maar straks gaat het ook mij vast weer irrriteren  

Ik had ze nog niet gezienquote:Op maandag 22 december 2008 13:55 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Na 5x heb ik de updates wel gezien eigenlijk....
 , normaal heb ik er ook een hekel aan
 , normaal heb ik er ook een hekel aan  .
 . .
 .

Dat kwam ik ook postenquote:

Dan heeft ie een nummer aangevraagd via hyvesquote:Op maandag 22 december 2008 14:00 schreef Ambrosius het volgende:
De Hyves-foto van Veenstra kwam net voorbij in beeld.
 , hij heeft ook de skinpimp op hyves die je dan krijgt
 , hij heeft ook de skinpimp op hyves die je dan krijgt  .
 .

Goeiesmiddagsquote:

Hahahahaahhaa.... moet ti durven!quote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou Giel ook door het mixen van Armin durven te kloten ?

.
 . .
 .

Giel zal wel van 18.00 tot 22.00 zijn, dus zoveel tijd heeft 'ie daar niet voor.quote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef morpheus_at_work het volgende:

Geluksvogelquote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Verdomme, ik heb dat achterlijke toverbal nummer in mijn hoofd
 . Ik ben alweer totaal vergeten hoe het gaat
 . Ik ben alweer totaal vergeten hoe het gaat  .
 .

quote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef morpheus_at_work het volgende:

Vroeg ik me ook al af. Lijkt me toch dat 'ie het niet doet want anders kon hij wel es een probleempje hebben . . .quote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef morpheus_at_work het volgende:

.
.

Hij heeft - hoe kan het ook anders - Pork and Beans aangevraagd.quote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan heeft ie een nummer aangevraagd via hyves, hij heeft ook de skinpimp op hyves die je dan krijgt
.

Het is een complot. Binnenkort lopen we allemaal met glazige oogjes in optocht door de straten te marcheren terwijl we dat gedrocht zingen. En dan heeft die kleuter wereldheerschappij.quote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Verdomme, ik heb dat achterlijke toverbal nummer in mijn hoofd

Dat weet je of dat "gok" je?quote:Op maandag 22 december 2008 14:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij heeft - hoe kan het ook anders - Pork and Beans aangevraagd.

Dat klopt.quote:Op maandag 22 december 2008 14:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Giel zal wel van 18.00 tot 22.00 zijn, dus zoveel tijd heeft 'ie daar niet voor.

Wat een gelul. Er zijn nog steeds minstens 4 straten die wel ongehinderd tot aan de Kerk lopenquote:BREDA - De kerstmanifestatie in de Grote Kerk heeft gistermiddag zo'n vijfduizend bezoekers getrokken, circa duizend minder dan voorgaande jaren.
Volgens Eric Westenburg van het organiserende Steunfonds Vrienden van de Grote Kerk had dit alles te maken met de aanwezigheid van het Glazen Huis pal voor de kerk. "De doorgang vanaf de Grote Markt is dicht en dat is echt belachelijk. Ik vind het uiteraard een goede actie van 3FM, maar het ontneemt een heleboel mensen de kans om hierheen te komen. Jammer dat hier niet beter over nagedacht is."
 .
.

idd, daar kon je gewoon komen hoorquote:Op maandag 22 december 2008 14:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat een gelul. Er zijn nog steeds minstens 4 straten die wel ongehinderd tot aan de Kerk lopen.

Je kan beter vragen wat ze is: Best lekker namelijk.quote:

Het lijkt me juist dat zo'n glazen huis meer mensen trekt.quote:Op maandag 22 december 2008 14:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat een gelul. Er zijn nog steeds minstens 4 straten die wel ongehinderd tot aan de Kerk lopen.

Die heb ik live gezien met dat nummer op rockwerchter !quote:Op maandag 22 december 2008 14:14 schreef TheArt het volgende:
Net even Lucky man van The Verve aangevraagd

Zozo, mag je daar al helemaal alleen naartoe van je ouders?quote:Op maandag 22 december 2008 14:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heb ik live gezien met dat nummer op rockwerchter !

nee, met mijn ouders duhhquote:Op maandag 22 december 2008 14:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zozo, mag je daar al helemaal alleen naartoe van je ouders?

Zal vast via een youtubefilmpje zijn geweestquote:Op maandag 22 december 2008 14:17 schreef marcodej het volgende:
[..]

Misschien was hij met zijn ouders...quote:Op maandag 22 december 2008 14:17 schreef marcodej het volgende:
[..]

quote:Op maandag 22 december 2008 14:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wat ze is: Best lekker namelijk.
Najib heeft 100,- betaald om met haar te mogen ontbijten.
 . Volledig terecht als ik 't zo zie
. Volledig terecht als ik 't zo zie  . Waar had ie die vandaan getoverd? Die zat daar toevallig met haar tafel?
. Waar had ie die vandaan getoverd? Die zat daar toevallig met haar tafel?  

quote:Op maandag 22 december 2008 14:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Misschien was hij met zijn ouders...

Heb ik liever The Drugs don't work van The Verve.

Hoeft het geen 16.00 uur voor te zijn. Misschien dat er dan mensen niet blij zijn als je dat doet, maar toch.....quote:Op maandag 22 december 2008 14:19 schreef Dichterbijer het volgende:
Wanneer is het 16:00 uur? K'wil naar huis

[..]
Misschien was hij met zijn ouders...
Ik ben traag vandaag, antwoorden zijn er eerder dan mijn reactie...

Leuke sig man...quote:Op maandag 22 december 2008 14:20 schreef sezten het volgende:
Dus hier zitten de spammerts

Omdat ik Lucky Man gewoon één van de mooiste nummers vind die er ooit zijn gemaakt. Puur persoonlijk natuurlijk. The drugs don't work is ook prachtig, maar doet me minder.quote:

Nou ja, normaal moet je bieden om met een BN'er (Najib dus in dit geval) te mogen ontbijten, dat had zij dus ook gedaan, maar Najib deed zelf een tegenbod.quote:Op maandag 22 december 2008 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Volledig terecht als ik 't zo zie
. Waar had ie die vandaan getoverd? Die zat daar toevallig met haar tafel?
 (Geloof ik)
 (Geloof ik)

Was wel de bedoelingquote:Op maandag 22 december 2008 14:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gaat u daar naar toe?
Das toch niet ver weg van je vandaan?

vind je het gek... .wat jij allemaal loopt te schelden hierquote:Op maandag 22 december 2008 14:12 schreef TheVulture het volgende:
Hoop Bosschenaren die worden vermeld... en mij slaan ze over

Voel je niet aangevallenquote:

Ah, die weg.quote:Op maandag 22 december 2008 14:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat ik Lucky Man gewoon één van de mooiste nummers vind die er ooit zijn gemaakt. Puur persoonlijk natuurlijk. The drugs don't work is ook prachtig, maar doet me minder.

Bij Giel zou ik ook gaan slapen.quote:Op maandag 22 december 2008 14:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
van 06:00-09:00, toen werd hij door Giel en Denis wakker gemaakt.

We zijn reet brandt, moet op de blaren zittenquote:

Giel leest geen Fok!quote:Op maandag 22 december 2008 14:22 schreef evert het volgende:
[..]
vind je het gek... .wat jij allemaal loopt te schelden hier

quote:Op maandag 22 december 2008 14:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nou ja, normaal moet je bieden om met een BN'er (Najib dus in dit geval) te mogen ontbijten, dat had zij dus ook gedaan, maar Najib deed zelf een tegenbod.(Geloof ik)

. Strakke actie
. Strakke actie  .
.

Ik ookquote:Op maandag 22 december 2008 14:23 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb even een sms bericht verstuurt naar 3333

Nou nou wat een gekkenhuisquote:Op maandag 22 december 2008 14:20 schreef -Hans- het volgende:
Wat een sfeertje nu al op de Grote Markt te Grunn
http://www.exceptionit.net/webcam/

Moet je me nou herhalenquote:Op maandag 22 december 2008 14:23 schreef JDude het volgende:
Henny Glazenhuisman!

Ik vind het niet erg hoorquote:Op maandag 22 december 2008 14:24 schreef sezten het volgende:
[..]
We zijn reet brandt, moet op de blaren zitten

Ja.quote:Op maandag 22 december 2008 14:26 schreef broer het volgende:
Ik luister nog niet zo heel lang, vandaag, maar ik heb nu al Jordy, Henny Huisman en de aankondiging van Jan Smit gehoord. Zijn alle fatsoenlijke gasten op, of zo?

Dank u!quote:Op maandag 22 december 2008 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat dit Oasis.

Jup... Schuld naar Giel...quote:Op maandag 22 december 2008 14:26 schreef broer het volgende:
Ik luister nog niet zo heel lang, vandaag, maar ik heb nu al Jordy, Henny Huisman en de aankondiging van Jan Smit gehoord. Zijn alle fatsoenlijke gasten op, of zo?

Hij neemt zijn slaap meer en wil niet overal meer bij zijn. Dat helptquote:Op maandag 22 december 2008 14:26 schreef evert het volgende:
heb het idee dat coen veel fitter is dan op dag 2

Neuh!quote:

Nog lang niet, maar niet iedereen kan Giel verdragen.quote:Op maandag 22 december 2008 14:26 schreef broer het volgende:

Armin !!!quote:Op maandag 22 december 2008 14:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup... Schuld naar Giel...
Vannacht als slaapgast Armin.

ik hoop t voor je...die van mij komt gewoon niet meer denk ikquote:Op maandag 22 december 2008 14:29 schreef DeeBee het volgende:
Zo, ook maar even een plaat aangevraagd.
Ian Brown - F.E.A.R.
Benieuwd of we hem nog zullen horen...

quote:

Ja dusquote:Op maandag 22 december 2008 14:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg me al af of dit Oasis
 .
.

Excellent choice!quote:Op maandag 22 december 2008 14:29 schreef DeeBee het volgende:
Ian Brown - F.E.A.R.

quote:Op maandag 22 december 2008 14:29 schreef DeeBee het volgende:
Ian Brown - F.E.A.R.
 Goed bezig
 Goed bezig  

Vorig jaar had ik de 2 na populairste aangevraagd ook maar, dus die kwam in ieder geval wel vaak zat langs.quote:Op maandag 22 december 2008 14:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik hoop t voor je...die van mij komt gewoon niet meer denk ik

he nootjequote:

Je hebt zo in zo Ilse gemist en Do kwam ook nog langs. Tot zover de highlights . . .quote:Op maandag 22 december 2008 14:26 schreef broer het volgende:

Die variant kende ik nog niet.quote:Op maandag 22 december 2008 14:31 schreef ThunderChild het volgende:
Je hebt zo in zo Ilse gemist en Do kwam ook nog langs. Tot zover de highlights . . .

quote:Op maandag 22 december 2008 14:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je hebt zo in zo Ilse gemist en Do kwam ook nog langs. Tot zover de highlights . . .

Beter laat dan nooit. De OP van dat topic  was wel mooi.
  Beter laat dan nooit. De OP van dat topic  was wel mooi. 

groetjes aan FOK.
 groetjes aan FOK.  

papapapadapapaa papadapapapaquote:Op maandag 22 december 2008 14:32 schreef Qunix het volgende:
Padada pa paa

Nog voor 150e via-via kunnen regelen voor een optreden vorig jaar tijdens introweek...quote:

Kijk maar uit, straks heb je 48 uur aan je broek je dat gespam van je . . .quote:

quote:
Goedemorgen! Jullie hebben wat gemistquote:

Nou heb ik wel eens gehoord dat FOK! kers geen leven hebben, en ik vermoed dat op dit soort momenten Roel_Jewel daar een goed voorbeeld van isquote:Op maandag 22 december 2008 14:32 schreef MarijeH het volgende:
Las ik het nou goed dat Roel gister 1212 berichten had gepost. Ik vond mijn 35 posts al veel.

Dan heb je wel verdomd veel geluk gehad want die gasten zijn nu wat minder betaalbaar.quote:Op maandag 22 december 2008 14:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nog voor 150e via-via kunnen regelen voor een optreden vorig jaar tijdens introweek...
Vlak erna braken ze écht door.

Was van ene Biggy ofzo?!quote:Op maandag 22 december 2008 14:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
was t de mijne? stond mn naam er nog bij?

wat hebben we gemist dan ?quote:Op maandag 22 december 2008 14:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen! Jullie hebben wat gemist

Exit Antiroos . . .quote:

Sjaa, kan er niks anders van maken.quote:

#1000quote:Op maandag 22 december 2008 14:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat hebben we gemist dan ?

Klopt, iemand kende wat bandleden en half jaar van tevoren hadden we al een contract voor dat bedrag.quote:Op maandag 22 december 2008 14:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan heb je wel verdomd veel geluk gehad want die gasten zijn nu wat minder betaalbaar.

.
.

Ohhh, die kennen we wel. Komt hier wel es langs . . .quote:

quote:Op maandag 22 december 2008 14:36 schreef TheVulture het volgende:
Weet je wat... fuck it... ik geef me over:
Jordy

Ja dacht ik al!quote:Op maandag 22 december 2008 14:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ohhh, die kennen we wel. Komt hier wel es langs . . .

ik was erbij hoorquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |