Dan heeft ie een nummer aangevraagd via hyvesquote:Op maandag 22 december 2008 14:00 schreef Ambrosius het volgende:
De Hyves-foto van Veenstra kwam net voorbij in beeld.
Goeiesmiddagsquote:
Hahahahaahhaa.... moet ti durven!quote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou Giel ook door het mixen van Armin durven te kloten ?
Giel zal wel van 18.00 tot 22.00 zijn, dus zoveel tijd heeft 'ie daar niet voor.quote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Geluksvogelquote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Verdomme, ik heb dat achterlijke toverbal nummer in mijn hoofd
quote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vroeg ik me ook al af. Lijkt me toch dat 'ie het niet doet want anders kon hij wel es een probleempje hebben . . .quote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hij heeft - hoe kan het ook anders - Pork and Beans aangevraagd.quote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan heeft ie een nummer aangevraagd via hyves, hij heeft ook de skinpimp op hyves die je dan krijgt
.
Het is een complot. Binnenkort lopen we allemaal met glazige oogjes in optocht door de straten te marcheren terwijl we dat gedrocht zingen. En dan heeft die kleuter wereldheerschappij.quote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Verdomme, ik heb dat achterlijke toverbal nummer in mijn hoofd
Dat weet je of dat "gok" je?quote:Op maandag 22 december 2008 14:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij heeft - hoe kan het ook anders - Pork and Beans aangevraagd.
Dat klopt.quote:Op maandag 22 december 2008 14:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Giel zal wel van 18.00 tot 22.00 zijn, dus zoveel tijd heeft 'ie daar niet voor.
Wat een gelul. Er zijn nog steeds minstens 4 straten die wel ongehinderd tot aan de Kerk lopenquote:BREDA - De kerstmanifestatie in de Grote Kerk heeft gistermiddag zo'n vijfduizend bezoekers getrokken, circa duizend minder dan voorgaande jaren.
Volgens Eric Westenburg van het organiserende Steunfonds Vrienden van de Grote Kerk had dit alles te maken met de aanwezigheid van het Glazen Huis pal voor de kerk. "De doorgang vanaf de Grote Markt is dicht en dat is echt belachelijk. Ik vind het uiteraard een goede actie van 3FM, maar het ontneemt een heleboel mensen de kans om hierheen te komen. Jammer dat hier niet beter over nagedacht is."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |