Snap ik, ik zag je lapo dus opende ik hem maar.quote:Op maandag 22 december 2008 13:46 schreef Marc63 het volgende:
Bedankt Christiaan!
Openen gaat nogal ruk met mn mobiel. En de OP wordt helemaal lastig.

Voer 'm dronken, geef 'm GHB en zegt dat 'ie alles aankan. Zelfs een trein terugkoppen . . .quote:Op maandag 22 december 2008 13:49 schreef Steephsel het volgende:
Er rijd hier wel een trein Leiden <> Den Haag CS

Doen !!quote:Op maandag 22 december 2008 13:50 schreef Marc63 het volgende:
Gerard nog steeds op Schiphol. Ben op weg naar Amsterdam, ben geneigd een omweg te maken.

quote:‘Verliefdheid’ is van origine een Italiaans nummer: ‘Paparo’ van de Italiaanse componist Mascheroni. Het nummer werd in 1958 door Roberto Letti opgenomen, waarmee hij op twaalfjarige leeftijd Italië aan zijn voeten kreeg.

.
 .

Gerard ouwehoert graag dus die lult er lekker op los.quote:Op maandag 22 december 2008 13:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het na 1000 nog leuk is hoor

Ik ben altijd voorzichtig op de laatste pagina. Toch niet de eerste keer dat het gebeurt.quote:Op maandag 22 december 2008 13:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Snap ik, ik zag je lapo dus opende ik hem maar.

Tholen is nou niet echt om de hoek van Breda , respect om via zeeland te reizenquote:Op maandag 22 december 2008 13:53 schreef Ambrosius het volgende:
De Gemeente Tholen komt ook nog eens 6.080 euro brengen.

. Toch prettig die updates
 . Toch prettig die updates  .
 .

Valt best mee.quote:Op maandag 22 december 2008 13:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tholen is nou niet echt om de hoek van Breda , respect om via zeeland te reizen

Na 5x heb ik de updates wel gezien eigenlijk....quote:Op maandag 22 december 2008 13:54 schreef DaMook het volgende:
Veiling tv met najib is ook cool zeg. Toch prettig die updates
.

Gouden handdruk. Namens alle FOK!-ers in dit topic.quote:Op maandag 22 december 2008 13:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doen !!
Zeg 'm wel effetjes dat het 3FM topic hem steunt

)... maar straks gaat het ook mij vast weer irrriteren
 )... maar straks gaat het ook mij vast weer irrriteren  

Ik had ze nog niet gezienquote:Op maandag 22 december 2008 13:55 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Na 5x heb ik de updates wel gezien eigenlijk....
 , normaal heb ik er ook een hekel aan
 , normaal heb ik er ook een hekel aan  .
 . .
 .

Dat kwam ik ook postenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |