Ja.quote:Op maandag 22 december 2008 14:26 schreef broer het volgende:
Ik luister nog niet zo heel lang, vandaag, maar ik heb nu al Jordy, Henny Huisman en de aankondiging van Jan Smit gehoord. Zijn alle fatsoenlijke gasten op, of zo?
Dank u!quote:Op maandag 22 december 2008 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat dit Oasis.
Jup... Schuld naar Giel...quote:Op maandag 22 december 2008 14:26 schreef broer het volgende:
Ik luister nog niet zo heel lang, vandaag, maar ik heb nu al Jordy, Henny Huisman en de aankondiging van Jan Smit gehoord. Zijn alle fatsoenlijke gasten op, of zo?
Hij neemt zijn slaap meer en wil niet overal meer bij zijn. Dat helptquote:Op maandag 22 december 2008 14:26 schreef evert het volgende:
heb het idee dat coen veel fitter is dan op dag 2
Neuh!quote:
Nog lang niet, maar niet iedereen kan Giel verdragen.quote:Op maandag 22 december 2008 14:26 schreef broer het volgende:
Armin !!!quote:Op maandag 22 december 2008 14:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup... Schuld naar Giel...
Vannacht als slaapgast Armin.
ik hoop t voor je...die van mij komt gewoon niet meer denk ikquote:Op maandag 22 december 2008 14:29 schreef DeeBee het volgende:
Zo, ook maar even een plaat aangevraagd.
Ian Brown - F.E.A.R.
Benieuwd of we hem nog zullen horen...
quote:
Ja dusquote:Op maandag 22 december 2008 14:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg me al af of dit Oasis
Excellent choice!quote:Op maandag 22 december 2008 14:29 schreef DeeBee het volgende:
Ian Brown - F.E.A.R.
quote:Op maandag 22 december 2008 14:29 schreef DeeBee het volgende:
Ian Brown - F.E.A.R.
Vorig jaar had ik de 2 na populairste aangevraagd ook maar, dus die kwam in ieder geval wel vaak zat langs.quote:Op maandag 22 december 2008 14:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik hoop t voor je...die van mij komt gewoon niet meer denk ik
he nootjequote:
Je hebt zo in zo Ilse gemist en Do kwam ook nog langs. Tot zover de highlights . . .quote:Op maandag 22 december 2008 14:26 schreef broer het volgende:
Die variant kende ik nog niet.quote:Op maandag 22 december 2008 14:31 schreef ThunderChild het volgende:
Je hebt zo in zo Ilse gemist en Do kwam ook nog langs. Tot zover de highlights . . .![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 14:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je hebt zo in zo Ilse gemist en Do kwam ook nog langs. Tot zover de highlights . . .![]()
papapapadapapaa papadapapapaquote:Op maandag 22 december 2008 14:32 schreef Qunix het volgende:
Padada pa paa
Nog voor 150e via-via kunnen regelen voor een optreden vorig jaar tijdens introweek...quote:
Kijk maar uit, straks heb je 48 uur aan je broek je dat gespam van je . . .quote:
quote:
Goedemorgen! Jullie hebben wat gemistquote:
Nou heb ik wel eens gehoord dat FOK! kers geen leven hebben, en ik vermoed dat op dit soort momenten Roel_Jewel daar een goed voorbeeld van isquote:Op maandag 22 december 2008 14:32 schreef MarijeH het volgende:
Las ik het nou goed dat Roel gister 1212 berichten had gepost. Ik vond mijn 35 posts al veel.
Dan heb je wel verdomd veel geluk gehad want die gasten zijn nu wat minder betaalbaar.quote:Op maandag 22 december 2008 14:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nog voor 150e via-via kunnen regelen voor een optreden vorig jaar tijdens introweek...
Vlak erna braken ze écht door.
Was van ene Biggy ofzo?!quote:Op maandag 22 december 2008 14:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
was t de mijne? stond mn naam er nog bij?
wat hebben we gemist dan ?quote:Op maandag 22 december 2008 14:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen! Jullie hebben wat gemist
Exit Antiroos . . .quote:
Sjaa, kan er niks anders van maken.quote:
#1000quote:Op maandag 22 december 2008 14:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat hebben we gemist dan ?
Klopt, iemand kende wat bandleden en half jaar van tevoren hadden we al een contract voor dat bedrag.quote:Op maandag 22 december 2008 14:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan heb je wel verdomd veel geluk gehad want die gasten zijn nu wat minder betaalbaar.
Ohhh, die kennen we wel. Komt hier wel es langs . . .quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 14:36 schreef TheVulture het volgende:
Weet je wat... fuck it... ik geef me over:
Jordy![]()
![]()
![]()
Ja dacht ik al!quote:Op maandag 22 december 2008 14:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ohhh, die kennen we wel. Komt hier wel es langs . . .![]()
ik was erbij hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |