Ah, die weg.quote:Op maandag 22 december 2008 14:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat ik Lucky Man gewoon één van de mooiste nummers vind die er ooit zijn gemaakt. Puur persoonlijk natuurlijk. The drugs don't work is ook prachtig, maar doet me minder.
Bij Giel zou ik ook gaan slapen.quote:Op maandag 22 december 2008 14:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
van 06:00-09:00, toen werd hij door Giel en Denis wakker gemaakt.
We zijn reet brandt, moet op de blaren zittenquote:
Giel leest geen Fok!quote:Op maandag 22 december 2008 14:22 schreef evert het volgende:
[..]
vind je het gek... .wat jij allemaal loopt te schelden hier
quote:Op maandag 22 december 2008 14:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nou ja, normaal moet je bieden om met een BN'er (Najib dus in dit geval) te mogen ontbijten, dat had zij dus ook gedaan, maar Najib deed zelf een tegenbod.(Geloof ik)
Ik ookquote:Op maandag 22 december 2008 14:23 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb even een sms bericht verstuurt naar 3333
Nou nou wat een gekkenhuisquote:Op maandag 22 december 2008 14:20 schreef -Hans- het volgende:
Wat een sfeertje nu al op de Grote Markt te Grunn
http://www.exceptionit.net/webcam/
Moet je me nou herhalenquote:Op maandag 22 december 2008 14:23 schreef JDude het volgende:
Henny Glazenhuisman!
Ik vind het niet erg hoorquote:Op maandag 22 december 2008 14:24 schreef sezten het volgende:
[..]
We zijn reet brandt, moet op de blaren zitten
Ja.quote:Op maandag 22 december 2008 14:26 schreef broer het volgende:
Ik luister nog niet zo heel lang, vandaag, maar ik heb nu al Jordy, Henny Huisman en de aankondiging van Jan Smit gehoord. Zijn alle fatsoenlijke gasten op, of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |