Ja.quote:Op maandag 22 december 2008 14:26 schreef broer het volgende:
Ik luister nog niet zo heel lang, vandaag, maar ik heb nu al Jordy, Henny Huisman en de aankondiging van Jan Smit gehoord. Zijn alle fatsoenlijke gasten op, of zo?
Dank u!quote:Op maandag 22 december 2008 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat dit Oasis.
Jup... Schuld naar Giel...quote:Op maandag 22 december 2008 14:26 schreef broer het volgende:
Ik luister nog niet zo heel lang, vandaag, maar ik heb nu al Jordy, Henny Huisman en de aankondiging van Jan Smit gehoord. Zijn alle fatsoenlijke gasten op, of zo?
Hij neemt zijn slaap meer en wil niet overal meer bij zijn. Dat helptquote:Op maandag 22 december 2008 14:26 schreef evert het volgende:
heb het idee dat coen veel fitter is dan op dag 2
Neuh!quote:
Nog lang niet, maar niet iedereen kan Giel verdragen.quote:Op maandag 22 december 2008 14:26 schreef broer het volgende:
Armin !!!quote:Op maandag 22 december 2008 14:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup... Schuld naar Giel...
Vannacht als slaapgast Armin.
ik hoop t voor je...die van mij komt gewoon niet meer denk ikquote:Op maandag 22 december 2008 14:29 schreef DeeBee het volgende:
Zo, ook maar even een plaat aangevraagd.
Ian Brown - F.E.A.R.
Benieuwd of we hem nog zullen horen...
quote:
Ja dusquote:Op maandag 22 december 2008 14:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg me al af of dit Oasis
Excellent choice!quote:Op maandag 22 december 2008 14:29 schreef DeeBee het volgende:
Ian Brown - F.E.A.R.
quote:Op maandag 22 december 2008 14:29 schreef DeeBee het volgende:
Ian Brown - F.E.A.R.
Vorig jaar had ik de 2 na populairste aangevraagd ook maar, dus die kwam in ieder geval wel vaak zat langs.quote:Op maandag 22 december 2008 14:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik hoop t voor je...die van mij komt gewoon niet meer denk ik
he nootjequote:
Je hebt zo in zo Ilse gemist en Do kwam ook nog langs. Tot zover de highlights . . .quote:Op maandag 22 december 2008 14:26 schreef broer het volgende:
Die variant kende ik nog niet.quote:Op maandag 22 december 2008 14:31 schreef ThunderChild het volgende:
Je hebt zo in zo Ilse gemist en Do kwam ook nog langs. Tot zover de highlights . . .![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 14:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je hebt zo in zo Ilse gemist en Do kwam ook nog langs. Tot zover de highlights . . .![]()
papapapadapapaa papadapapapaquote:Op maandag 22 december 2008 14:32 schreef Qunix het volgende:
Padada pa paa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |