Is dat nou net niet het punt van een anthem...dat je een buzz creëertquote:Op maandag 22 december 2008 13:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Giel heeft het zelf gezegd op dag 2, hij draaide Mars en zei "volgens mij hebben we het nummer" alleen omdat er te veel aandacht voor was hebben ze expres een ander gekozen.

Er is toch een anthem?quote:Op maandag 22 december 2008 13:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook driewerf niks. Laten we het er maar op houden dat er geen anthem is dit jaar.

Mars is 1x gedraaid, tijdens een SR update midden in het uurquote:Op maandag 22 december 2008 13:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb het nummer gisteren ook helemaal niet gehoord.

Ik heb zojuist besloten dattie wel op mijn fobo komt.quote:Op maandag 22 december 2008 13:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
Giel, rijdende treintjes zijn heel knuffelbaar.

Je hebt geen smaak. Jij houdt vast van die alternatieve neprock die Coen zo graag draaitquote:Op maandag 22 december 2008 13:37 schreef Meddo het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niks, dan luister ik nog liever naar jordi

Schandalig!quote:Op maandag 22 december 2008 13:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mars is 1x gedraaid, tijdens een SR update midden in het uur
Ik heb 'm ook aangevraagd.

Ik hou van Ilsequote:

Wij ook nietquote:
 .
 .

nee ook nietquote:Op maandag 22 december 2008 13:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt geen smaak. Jij houdt vast van die alternatieve neprock die Coen zo graag draait

Och jee, een Crane kloonquote:Op maandag 22 december 2008 13:38 schreef djkoelkast het volgende:
Je hebt geen smaak. Jij houdt vast van die alternatieve neprock die Coen zo graag draait
 .
.

Haha, tof!quote:Op maandag 22 december 2008 13:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb zojuist besloten dattie wel op mijn fobo komt.

quote:Op maandag 22 december 2008 13:36 schreef marcodej het volgende:
Dat Mars is helemaal verschrikkelijk, dus dan maar Jordy! Ik snap de humor wel.

quote:Op maandag 22 december 2008 13:39 schreef Echo99 het volgende:
'Ik ben nooit zo verliefd op een meisje geweest...' Right. Je bent nog nooit verliefd op een meisje geweest.

quote:Op maandag 22 december 2008 13:38 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb zojuist besloten dattie wel op mijn fobo komt.

Ik zit in de ontkenningsfasequote:

quote:Op maandag 22 december 2008 13:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Een briljante quote over Jordy!
[..]

Ik ben geen kloon hoorquote:

Coolquote:Op maandag 22 december 2008 13:40 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft net tijdens het optreden van Jordy even wat archiefbeelden opgezocht... van de nacht met Ilse DeLange! Binnenkort de rest ook nog maar even knippen dus.
 .
 .

Als jij Mars goed vindt heb jij geen recht van sprekenquote:Op maandag 22 december 2008 13:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |