Hij liever dan jijquote:
zeg Opa haal je gehoorapparaat even uit je orenquote:Op maandag 22 december 2008 13:33 schreef D.Rose het volgende:
Ik vind het allemaal wel grappig met die Jordy.
Da's de straf voor hen die bagger als Mars willen horen
Ik maak er mezelf ook schuldig aan, maar volgens mij is het meer zo van "Als we het maar hard genoeg hopen en roepen, zal het vast wel zo zijn."quote:
Dat is inderdaad ook driewerf niks. Laten we het er maar op houden dat er geen anthem is dit jaarquote:Op maandag 22 december 2008 13:33 schreef D.Rose het volgende:
Ik vind het allemaal wel grappig met die Jordy.
Da's de straf voor hen die bagger als Mars willen horen
Doet hij bij ons toch ookquote:Op maandag 22 december 2008 13:35 schreef Noortje. het volgende:
Jongens, loop Giel niet zo te pesten!
Giel heeft het zelf gezegd op dag 2, hij draaide Mars en zei "volgens mij hebben we het nummer" alleen omdat er te veel aandacht voor was hebben ze expres een ander gekozen.quote:Op maandag 22 december 2008 13:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik maak er mezelf ook schuldig aan, maar volgens mij is het meer zo van "Als we het maar hard genoeg hopen en roepen, zal het vast wel zo zijn.".
Dat lijkt me een juiste conclusiequote:Op maandag 22 december 2008 13:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook driewerf niks. Laten we het er maar op houden dat er geen anthem is dit jaar.
Ik heb het nummer gisteren ook helemaal niet gehoord.quote:Op maandag 22 december 2008 13:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Giel heeft het zelf gezegd op dag 2, hij draaide Mars en zei "volgens mij hebben we het nummer" alleen omdat er te veel aandacht voor was hebben ze expres een ander gekozen.
Zij betalen elke dag al een heftige tol om met dat kind opgescheept te zitten.quote:Op maandag 22 december 2008 13:34 schreef Felixa het volgende:
Ben benieuwd hoeveel zijn ouders/manager hiervoor betaald hebben...
ik vind het helemaal niks, dan luister ik nog liever naar jordiquote:Op maandag 22 december 2008 13:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is een van de weinige echt goeie nummers die ze draaien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |