is dat trouwens zijn echte accent of probeert hij iemand na te doen?quote:
Moet een typo zijn..quote:Jordy van Loon is geboren op 16 juni 1983 in Voorburg.
Eh.quote:Op maandag 22 december 2008 13:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
http://www.janvis.nl/arti(...)_jordy_van_loon.html
Ik geloof het niet..
Dat meen je niet.quote:Jordy van Loon is geboren op 16 juni 1983 in Voorburg.
quote:Op maandag 22 december 2008 14:48 schreef On het volgende:
Dat kind wil ik echt heel erg graag pijn doen.
Zie de FAQ:quote:Op maandag 22 december 2008 15:28 schreef Schunckelstar het volgende:
waarom is mijn post verwijderd![]()
er stond toch niks kwetsends in? alleen dat ik zingende kinderen vervelend vind
quote:De huisregels van het MuziekforumDe algemene Fok! policy Laat mensen en hun muzieksmaak in hun waarde, hou er rekening mee dat meningen verschillen Gebruik argumenten, geen kotssmileys
- 180 kg.quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ken die gast totaal niet.
Maar afgaande van de massa is Jordy alweer een zoveelste Zanger Bob-adept.
echt waar?quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:11 schreef SunChaser het volgende:
3FM heeft t plaat van het Glazen Huis 2008 gemaakt
Hoeveel heeft Jordy daarvoor moeten 'doneren'?quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:11 schreef SunChaser het volgende:
Met dank aan Sander Lantinga.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:11 schreef SunChaser het volgende:
Net als Giel die 2 jaar terug Toppertje 2 uur lang achter elkaar draaide. Vind Jordy wel grappig, die gast voelt zich echt geweldigquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Met dank aan Sander Lantinga.
Hij is begonnen met het nummer zo'n beetje elke dag te draaien en Jordy elke dag te bellen. Coen vond het maar niks!
Ja, maar ik snap niet dat ie niet door had dat ie eigenlijk ontiegelijk afgekraakt werdquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Net als Giel die 2 jaar terug Toppertje 2 uur lang achter elkaar draaide. Vind Jordy wel grappig, die gast voelt zich echt geweldig
Bij paul de leeuw werd ie ook zo in de zeik genomen, had ie ook niet door.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap niet dat ie niet door had dat ie eigenlijk ontiegelijk afgekraakt werd.
En ook niet snugger.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Bij paul de leeuw werd ie ook zo in de zeik genomen, had ie ook niet door.
Jordy is veel maar niet symphatiek.
Jordy: Ik ben ontzettend blij dat ik dit album heb mogen makenquote:
Dat moet ie zeggen van zn moederquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jordy: Ik ben ontzettend blij dat ik dit album heb mogen maken![]()
Die zin zei hij ook al de hele tijd bij paul de leeuw
En geheel terecht.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Met dank aan Sander Lantinga.
Hij is begonnen met het nummer zo'n beetje elke dag te draaien en Jordy elke dag te bellen. Coen vond het maar niks!
je krijgt er dus een bruine boner vanquote:Op maandag 22 december 2008 15:27 schreef SunChaser het volgende:
Jordy van Loon maakt dezelfde gevoelens bij me los als Dakota Fanning
OMG, iddquote:Op zondag 28 december 2008 00:48 schreef sjefhoelenpapers het volgende:
Klinjkt als een cover van Lennard Landman "En overal lagen peuken" En dat was al een cover...
Die heeft ter compensatie nu een lekker wijf en een redelijk lekkere zus.quote:Op zondag 28 december 2008 10:10 schreef MikeyMo het volgende:
tja, nu lachen we er om net als Jantje Smit destijds. Maar ja, die kwam ook 8 jaar later weer helemaal terug in de picture
Muhahaha meen je dat nou echt?quote:Op zondag 28 december 2008 10:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die heeft ter compensatie een redelijk lekkere zus.
quote:Op zondag 28 december 2008 10:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die heeft ter compensatie nu een lekker wijf en een redelijk lekkere zus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |