SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, Jennifer heeft slechte invloed.quote:Op maandag 22 december 2008 11:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Als ik 1 ding geleerd heb ik al mijn jaren moedertje spelenis wel dat alles fases zijn en dat de ene fase altijd wordt opgevolgd door de andere fase. Het komt en het gaat, zeg ik altijd maar
Saar kwam en ging vannacht bijvoorbeeld 3x
Negeren en af en toe even wegduiken als er een stuk brood jouw kant op komtquote:Op maandag 22 december 2008 13:15 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Het beleg zit nu aan de tafel geplakt en de stukken brood vliegen me om de oren.
Negeren he?![]()
Ik doe mijn best.
quote:Op maandag 22 december 2008 15:34 schreef Ticootje het volgende:
Leuk is dat guus! Jennifer zit al erg lang in maatje 74.
Moet je nagaan hoelang ze er al inzit! Zo lang heb ik nog nooit met kleertjes gedaan. Ik heb nu weer een kast vol met 80 en groter... Ik moet heel nodig haar kleren weer eens uitzoeken.quote:Op maandag 22 december 2008 15:55 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
. Jen is toch ook veel ouder joh
, scheelt twee maanden. De mijne is nog maar een baby hoor
.
En al komt het niet goed, sluit dan een goede verzekering af rond hun 12e. Gewoon beugelen. Ik moet zeggen Priscil dr tanden staan echt al prachtig!quote:Op maandag 22 december 2008 18:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn middelste had een soort van bouwval toen zijn tanden doorkwamen, echt heel erg scheef! Nu staat het zo netjes recht dat de tandarts er elke keer weer van zegt dat ht zonde zou zijn als hij gaat wisselen
Beps tandjes staan ook wat scheef, maar niet zo heel erg nog.
Kortom, komt ook gewoon helemaal goed
quote:Op maandag 22 december 2008 15:57 schreef Guuzewuus het volgende:
En Maarten, bijna 1 jaar.
Ik deed er echt héél ang over om de puzzel op te lossen "wat is er over twee dagen?"....
En of ik ga genietenquote:Op maandag 22 december 2008 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ow, dat is wel jammer dan Ardenlyn, dat er zo'n klein naar randje aan kleeft.
Maar gewoon lekker feest gaan vieren hoor!
Heb je al een taart geregeld?
Dat zou wel eens met elkaar te maken kunnen hebben. Maar ja ga ze dat maar eens uitleggenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
TerrorBep heeft een kort lontje vandaagEn slapen hó maar
Naar is dat he Guus, als ze `s nachts ineens zo over hun toeren zijn!
Freecell slaapt je ventje nog?
Ja, en ik erger me niet eens aan mijn dochter of aan de situatie. Ik vind het gewoon heel jammer als mensen Stella maar weinig zien en dan niet zien hoe leuk ze isquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:00 schreef Ticootje het volgende:
Guus, zo is dat gewoon met kleine kindjes. Ik waarschuw mensen ook als ik langskom waar ik niet vaak kom, dat het ook aan Jen is hoe lang ik blijf. Als ze niet te genieten is ga ik me niet zitten ergeren, maar pak ik gewoon mn spulletjes en ga ik lekker naar huis.
Thanksquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Live van uit Pieterburen groet ik u![]()
![]()
Stapze morgen guuzewuus
Nu snap ik het pasquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nee guuzewuus ik ben niet op vakantie..al zou ik nu best wel zin hebben in een tropische vakantie..even al die bacillen killen!
Pfft ze klinkt als een oude tuinder die 40 jaar zware shag heeft gerookt
Je bent in de buurtquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Live van uit Pieterburen groet ik u![]()
![]()
Is er niet met 8 dagen of zo de eerste regeldag (voor bv dan, maar fv kindjes zullen dan ook wel wat hebben)?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:52 schreef Fuente het volgende:
Hier een slecht drinkend kindje. De laatste 3 dagen drinkt ze gewoon net op het randje en vandaag gaat ze de minimum hoeveelheid (125 cc per kg toch?) maar net halen....
Verder is ze wel alert enzo, maar het drinken gaat gewoon rampzalig.. Zo snel als de flessen eerst leeg waren, zo langzaam is het nu...
Thijmen drinkt de laatste paar dagen overdag ook z'n flesjes niet meer op. (hij laat vaak 20 cc staan van de 100 cc) Ik wil morgen even precies noteren hoeveel cc hij drinkt per voeding. Maar wat is nou de rekensom ? 125 cc per kg zeg jij? Ik heb ook weleens 150 cc per kg gelezen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:52 schreef Fuente het volgende:
Hier een slecht drinkend kindje. De laatste 3 dagen drinkt ze gewoon net op het randje en vandaag gaat ze de minimum hoeveelheid (125 cc per kg toch?) maar net halen....
Verder is ze wel alert enzo, maar het drinken gaat gewoon rampzalig.. Zo snel als de flessen eerst leeg waren, zo langzaam is het nu...
'fijn' om te horen dat ook andere kindjes niet altijd zoveel drinken. Jesper heeft het 1e jaar ook nooit goed zijn fles gedronken. Mijn kinderen drinken gewoon echt no way de hoeveelheid zoals aangegeven op het pak. En om me heen lijkt het er altijd op dat alle kindjes dat wel doenquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:16 schreef Fuente het volgende:
Miffy, wij houden het ook nog steeds bij. Merel weegt 4,3 kilo ongeveer en drinkt soms maar 400 cc op een dag, soms 500. Meer eigenlijk niet. Ze laat veel staan. Gisteren ging het wat beter, maar net liet ze weer 60 cc staan.
De 30e moeten we wegen en dan kijk ik verder, ze is namelijk wel tevreden tussendoor, plast en poept goed en is alert, dus ik denk dat ze op haar manier toch genoeg krijgt...
Oké, dankjewel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:57 schreef Deepfreeze het volgende:
Guuz, hier hield het CB 500cc zuivel (opvolgmelk+toetje) aan, totdat ze rond het jaar overgaan naar 300cc gewone melk.
Normaal niet nodig, maar voor vandaag lijkt het me een planquote:Op zondag 28 december 2008 12:17 schreef mrien het volgende:
Beterschap voor Leander!
Wij leggen altijd de schone luier al onder de vuile klaar (opengevouwen en al), misschien dat dat nog wat was scheelt
Dit klinkt inderdaad wel als een goed planquote:Op zondag 28 december 2008 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Freecell, het criterium is of ze nog plasluiers hebben dacht ik. Maar dat is wat lastig checken met van die dunne poepluiers.
Ik zou het vandaag even aankijken en anders om een uur of 4 de HAP bellen. Aangeven dat je even wilt overleggen. Daar zijn ze vaak prima voor te vinden hoor. En dan weten ze ervan, maken ze een notitie enzo...
Ach joh, voordat we je vertrek goed en wel opgemerkt hebben ben je er alweer straksquote:Op zondag 28 december 2008 18:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil hier, op een van mijn laatste dagen in dit topic nog wel even lekker zwijmelen hoor.
Ja, een molton, ter bescherming van het matrasje.quote:Op zondag 28 december 2008 20:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik val even binnen. Hoe zit het ook alweer met bedje opmaken? Je hebt een hoeslaken uiteraard. Maar moet daar nog iets onder? Een molton bijvoorbeeld. Zeiltje niet, dat weet ik nog van Kim. Ik was van plan dit aan de kraamverzorgster te vragen, maar dat gaat dus niet door.
Wat Webkim zegtquote:Op zondag 28 december 2008 20:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik val even binnen. Hoe zit het ook alweer met bedje opmaken? Je hebt een hoeslaken uiteraard. Maar moet daar nog iets onder? Een molton bijvoorbeeld. Zeiltje niet, dat weet ik nog van Kim. Ik was van plan dit aan de kraamverzorgster te vragen, maar dat gaat dus niet door.
Is dat op ledikantformaat? Klinkt wel goed.quote:Op zondag 28 december 2008 22:20 schreef freecell het volgende:
Ik heb moltonzeiltjes van de Hema, voordelen van zowel de zeiltjes als de molton en niet de nadelen van een zeiltje
Dat is handig! Ik wil ook heliumflessenquote:Op zondag 28 december 2008 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
's Ochtends ga ik erwtensoep koken en F. gaat de taart halen bij de Hema.
En 's middags, vanaf 14.00 is de visite welkom. Dat zal een kwestie worden van drukte en taart en plakkerige limonade enzo.
Dan voor wie wil soep om een uur of 18.00 en daarna is iedereen vrij om te gaan waar ze willen en gaan wij met z'n drietjes een zeer rustige O&N tegemoet denk ik. Volgend jaar wil ik wel weer ergens heen, maar nu even niet.
En de verjaardag zelf dus ook niks geks. Slingers en balonnen met helium uit F. zijn duikflessen en daar blijft het dan zo ongeveer bij.
wat versta jij dan onder de nadelen van een zeiltje? volgens mij zijn die er namelijk wel degelijk bij die moltonzeiltjes (te weinig zuurstofdoorlatend), ik zou ze daarom nooit onder 't hoofd leggen. eventueel wel wat lager op de matras.quote:Op zondag 28 december 2008 22:20 schreef freecell het volgende:
Ik heb moltonzeiltjes van de Hema, voordelen van zowel de zeiltjes als de molton en niet de nadelen van een zeiltje
Ik leg hem dan ook absoluut niet onder het hoofdeindequote:Op zondag 28 december 2008 23:56 schreef bixister het volgende:
[..]
wat versta jij dan onder de nadelen van een zeiltje? volgens mij zijn die er namelijk wel degelijk bij die moltonzeiltjes (te weinig zuurstofdoorlatend), ik zou ze daarom nooit onder 't hoofd leggen. eventueel wel wat lager op de matras.
Mijn molton zat net even in de was toen Jen besloot haar bedje vol te spugenquote:Op maandag 29 december 2008 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben dat moltonzeiltje ook pas gaan gebruiken toen Sasha ouder was, toen ik zeker wist dat hij zijn koppie wel op kon richten enzo. Eerst nog halverwege het bed, nu over de hele lengte van het bed, en dat was precies op tijd voor het spugen vorige week.![]()
In het wiegje had ik een badstoffen hoes van het aankleedkussen als molton en dan een gewoon hoeslakentje. En dan lakentje en deken en hydrofielluier onder het koppie.
Ja ik zag m staan en ik moest meteen aan jou denken. Ik had m bijna meegenomen. Maar ja ik wist natuurlijk niet of je dat had gewild. Maar hij staat er echt!quote:
Lieve Avalonquote:Op maandag 29 december 2008 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
Wat gaat het hard he Owlet!
Even een vraagje over pasgeborenen, hoe zat het ook al weer met nageltjes knippen? Vanaf wanneer mag dat? In het begin moet je vijlen toch? Maar mag je ene kindje van een week of 4, met redelijk lange nageltjes, al knippen?
Dat ie dat al kan beslissen zelfquote:Op maandag 29 december 2008 19:28 schreef Webkim het volgende:
Stella, kleine hongerwolf.![]()
Thomas had vandaag spruitjes met spiraaltjespasta en een tomatensausje. Pasta ging erin alsof ie twee weken niet gegeten had en de spruiten gingen na de eerste en een van afschuw vertrokken bekkie alle kanten op.
Wat lief van dat autootjequote:Op maandag 29 december 2008 14:01 schreef Guuzewuus het volgende:
Oeps, ik heb helemaal niks onder Stella's hoeslakentje liggen. Gaan alle kinderen een keer spugen? Vast niet toch
.
Alleen als spugend babietje had ze zo'n luier onder haar hoofdje, die ik elke dag geelgespuugd meerdere malen kon vervangen. Maar voeding spugen doet ze tegenwoordig alleen nog maar op mij.
Vandaag bij het kruidvat foto's opgehaald, en toen zag ik een leuk opdraaibaar zelf rijdend autootje of iets dergelijks. Dus ik dacht: "leuk, we zijn weer toe aan wat nieuws". Maar het was geen succes. Ik had hem opgedraaid, liet hem rijden en Stella begon keihard te brullen en kroop als een gek naar mij toe, om helemaal in me te kruipen en vanuit daar stiekem toch naar het zelfrijdende autootje te kijken. Toch een héél groot succes dus, want ik vond dat eigenlijk zo lief![]()
waarom en van wie zou het niet mogen?quote:Op maandag 29 december 2008 20:21 schreef Marie79 het volgende:
'k Was net ff helemaal van slag van het nare nieuws van Maffemuts, het komt écht dubbel zo hard aan nu er zo'n lief jochie boven ligt te slapen...
Hier bijt ik nog Maarten zijn nageltjes, maar knippen mag dus nu ook wel?
Dat doe ik dus ookquote:Op maandag 29 december 2008 22:44 schreef Webkim het volgende:
Ik knip nageltjes tijdens het voeden. Dan ligt meneer tenminste even stil.
Hihi, vind ik juist leuk als het erste woordje iets heel anders is dan papa of mama. Hier gewoon mama, las eerste, en bah als tweede. En héél veel geklets nu, iets wat lijkt of deladladladela...quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:33 schreef Webkim het volgende:
Zouden de buren denken dat ik tegenwoordig een papagaai heb? Hele dagen loop ik voor te kauwen: "Ma-ma. Zeg dan mama? Zeg dan..? MA.... MA...! Zeg dan? Mamamamama. Ma-ma. Zeg maar mama!"![]()
Maar het enige dat hij zegt, als hij vol enthousiasme iets van zich afgooit is "Bmmm!" (Boem, maar de oe lukt niet.)
Met een glunder van oor tot oor en ook echt alleen als er iets valt / gegooid wordt of als een van ons het zegt. Geen toeval dus, maar wel een stom eerste woordje.![]()
Is BE zwanger? Of lees ik het verkeerdquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:39 schreef Guuzewuus het volgende:
Jaaaa, BE, ik moet je ook alvast veel plezier wensen morgen(morgenvroeg al weg, richting het zuiden des lands). Dat wordt vast een heerlijk emotionele dag inderdaad
. Woei, Sasha wordt één
en dan ook nog het besef van een babietje in de buik
.
Geniet ervan.
Ik wil ook een Sashaquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks meiden.
En idd ja Ardenlyn, ik ben weer zwanger, en dat helpt wel mee hoor, met die tranen. Gisteren nog niks, maar vandaag is het continu raak.
Hij is al zo groot, mijn kleine lieve stoere ventje.
Hij zit nu gewoon met een hele appel in zijn handjes, lekker te kluiven. Oh, en het is blijkbaar ook een goeie gesprekspartner.![]()
Ik had net al deze foto's in het foto-topic gepost:
Hij is nu gewoon 365 dagen oud!
[ afbeelding ]
En deze vond ik zo lief. Dromertje.
[ afbeelding ]
Oh Reinhilde, ik weet ook nog, hoe gek en soms ook lastig dat was. Aan de ene kant op verzoek willen voeden, maar aan de andere kant ook eigenlijk gewoon om de drie uur willen voeden. Ik heb daar ook geen antwoord op. Ik weet dat ik héél lang op 9 voedingen zat en daarna heel lang op 7. De 5 hebben we echt nooit gehaaldquote:Op woensdag 31 december 2008 09:03 schreef Reinhilde het volgende:
Ik voed Thomas trouwens nog steeds op verzoek, sommige dagen is dat elke 2 uur.
Vanaf wanneer zouden wij een ritme 'moeten' hebben?
Er moet niksquote:Op woensdag 31 december 2008 09:03 schreef Reinhilde het volgende:
Ik voed Thomas trouwens nog steeds op verzoek, sommige dagen is dat elke 2 uur.
Vanaf wanneer zouden wij een ritme 'moeten' hebben?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 10:07 schreef Dakota het volgende:
oeh..misschien kom ik er vandaag bij..de vk komt me om 1 uur strippen
Hehe, ja dat is bij Yara ook een 'trigger', zodra je dag zegt begint ze meteen te zwaaien. Tegenwoordig zwaait ze ook al als ze ziet dat je je jas aantrekt of als je de kamer verlaatquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:23 schreef Ticootje het volgende:
Mijn meisje zwaait ook. Als je dag zegt gaat ze zwaaien. (Leuk babies die truukjes kunnen)
Ingrid zal nu wel ff bellen...quote:
Nee, het kind heeft tenslotte reserves genoeg....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:56 schreef anne_Chris het volgende:
Ik denk dat Tyler heel moe is nu na alle opwinding en gedoe in het ziekenhuis en met de verhuizing. Direct paniek hoeft toch ook niet?
lama. 5 minuten voor jouw post zei ik al sorry.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, het kind heeft tenslotte reserves genoeg....
Goed dat je je bezorgdheid uitspreekt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:28 schreef Djeez het volgende:
Net weer terug. Gelukkig is het meegevallenDe arts, zelf nog een jongeman met kleine kinderen, reageerde uiterst begripvol. Je kunt beter tien keer voor niks komen, dan dat je het een keertje niet doet en het wel mis is.
Tyler werd helemaal uitgekleed en toen de dokter hem wilde onderzoeken, begon hij de hele behandeltafel onder te plassen. Een goed teken, want dat betekent dat hij toch voldoende heeft binnengekregen. Maar goed, gelukkig bleek dit loos alarm. Maar het was wel goed dat we gelijk aan de bel trokken, want hij heeft idd nog steeds geen reserves. Maar gelukkig is er nu dus niets aan de hand, dus we kunnen met een gerust hart gaan slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |