abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 december 2008 @ 23:04:36 #101
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64363535
Oke, dan ga ik het morgen even precies uitrekenen. Waarschijnlijk zit hij daar wel op, maar als ik het zeker weet, hoef ik me geen zorgen te maken dat hij te weinig voeding krijgt.
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_64372408
Miffy, wij houden het ook nog steeds bij. Merel weegt 4,3 kilo ongeveer en drinkt soms maar 400 cc op een dag, soms 500. Meer eigenlijk niet. Ze laat veel staan. Gisteren ging het wat beter, maar net liet ze weer 60 cc staan.
De 30e moeten we wegen en dan kijk ik verder, ze is namelijk wel tevreden tussendoor, plast en poept goed en is alert, dus ik denk dat ze op haar manier toch genoeg krijgt...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64384838
ik heb vandaag een prachtig skipak gekocht. Gewoon 1die nu past. Ik verwacht niet dat ze in 8 weken een hele maat groeit. Mijn kind gaat in styl op de slee.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64388211
Lief is net terug met Bep van de HAP. Ze was toch wel erg benauwd en dat zagen erbij stelde me niet echt gerust. Ze is helemaal nagekeken en alles zag er gelukkig goed uit maar wat blaft dat meisje zeg, niet te zuinig!
Goed in de gaten houden en bij koorts of verergering van de klachten weer aan de bel trekken.
Heb nog kudo`s gehad dat ze nog borstvoeding krijgt, toch fijn om dat af en toe even te horen
Saartje
  vrijdag 26 december 2008 @ 23:41:08 #105
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64388387
Ach, arme Saar . Maar het zat dus nog niet vast enzo? Dat is dan wel weer een kleine meevaller .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64388559
Nee ze kon het nog makkelijk ophoesten (noem het maar makkelijk )
Dat ze al avonden lang tot middernacht wakker is en af en toe kotst van het hoesten is wel vervelend maar ook een typisch geval van jammer dan.
Ik zal blij zijn als het hele spul weer fit is!
Saartje
  zaterdag 27 december 2008 @ 01:23:45 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64391046
Aggos, wat sneu dat ze er zo'n last van heeft zeg.

Ik plukte net Sasha uit bed bij vrienden om naar huis te gaan en toen bleek dat zijn rechteroog helemaal dicht zat en links zat ook aardig vast. Snot uit zijn neus en er kwam een hele vieze (echt vies!) nare zure lucht uit zijn mondje.
Even getempt, maar gelukkig 37,5 dus alleen verhoging en na een fles tukte hij heerlijk weer verder, maar morgen wel even in de gaten houden, als ik het idee heb dat hij echt niet lekker is ga ik toch ook de hap maar even bellen. het ruikt echt naar iets dat vies ontstoken is.
En het zijn volgens mij niet zijn tandjes, ik zie 2 puntjes bij de boven hoektanden, maar wel mooi roze tandvlees verder.
  zaterdag 27 december 2008 @ 08:03:06 #108
197301 Miffy1984
pi_64394204
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 11:16 schreef Fuente het volgende:
Miffy, wij houden het ook nog steeds bij. Merel weegt 4,3 kilo ongeveer en drinkt soms maar 400 cc op een dag, soms 500. Meer eigenlijk niet. Ze laat veel staan. Gisteren ging het wat beter, maar net liet ze weer 60 cc staan.
De 30e moeten we wegen en dan kijk ik verder, ze is namelijk wel tevreden tussendoor, plast en poept goed en is alert, dus ik denk dat ze op haar manier toch genoeg krijgt...
'fijn' om te horen dat ook andere kindjes niet altijd zoveel drinken. Jesper heeft het 1e jaar ook nooit goed zijn fles gedronken. Mijn kinderen drinken gewoon echt no way de hoeveelheid zoals aangegeven op het pak. En om me heen lijkt het er altijd op dat alle kindjes dat wel doen

BE, mijn nichtje was laatst ook zo ziek, met ontzettend ontstoken ogen idd. Zaten 's nachts en 's ochtends helemaal dicht geplakt. Ging vanzelf weer over bij haar.
  zaterdag 27 december 2008 @ 10:23:16 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64394965
Ja, we hadden het vannacht ook al schoongemaakt met (afgekoeld) gekookt water en het was vanmorgen al een stuk beter.
De verhoging is ook weg en die vieze zure lucht is ook een heel stuk minder, dus vooralsnog heeft hij het er zelf weer uitgeslapen lijkt het.
pi_64395054
Bep werd zojuist om 10 uur wakker Ik vind het maar helemaal niks, slaap veel beter als ze zich keurig af en toe meldt
Het snot loopt er in stralen uit dus er is lekkere doorstroming. De pest is wel dat ze mij nu ook aan heeft gestoken
Saartje
pi_64396691
hehe, alweer een illusie armer. dacht ik toch de hele tijd dat selene 's nachts mooi doorslaapt, blijkt dus mooi niet. vanmorgen trof ik selene dus andersom (hoofdje richting voeteneind) aan in bedje, en een zooi speeltjes verspreid over het bedje.....

en we horen dus niks. geen kik. blijkbaar is het erg leuk in bed 's nachts
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_64397828
Whehe Simmu

Maneki: je went er vast vanzelf aan om langer te slapen
pi_64399400
Beterschap voor Bep en jou Maneki!
Wel lekker dat ze zo lang slaapt, even wennen inderdaad

Wij zijn afgelopen woensdag weer bij het CB geweest, 7750 gram en 68,5 cm!
Volgens mij heeft ze de afgelopen 2 weken een enorme groeispurt gehad, want we moeten nu toch binnenkort al op zoek gaan naar maat 74 Sommige dingen van maat 68 beginnen nu al te kort/klein/krap te worden
Verder was alles goed, rommeltje op het CB dus we hadden een andere WVK die even wat vragen beantwoord heeft.
Morgen is Lotte alweer 6 maanden oud, wat gaat het ontzettend snel!
Wij mogen de afgelopen dagen zelfs uitslapen, madame is ongeveer om kwart over 8 wakker (met poepbroek), schone luier, wat drinken en dan weer naar bed. Gisteren en vandaag mochten wij verder slapen tot half 12, heerlijk even bijtanken!
pi_64399451
Oeh lekker Mrien! Geniet er van!
pi_64403564
ik heb gister trouwens DE camouflage tas gezien in de winkel van ollily. Ik moest meteen aan Reinhilde denken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:44:44 #116
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_64408437
Vraagje. Hoeveel opvolgmelk moet een baby van 8,5 maand nog binnenkrijgen. Ze laat steeds meer staan, maar eet ook steeds meer vaste voeding. Is er een minimum wat we moeten halen?
pi_64408882
Guuz, hier hield het CB 500cc zuivel (opvolgmelk+toetje) aan, totdat ze rond het jaar overgaan naar 300cc gewone melk.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:57:56 #118
223453 Guuzewuus
pi_64408909
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:57 schreef Deepfreeze het volgende:
Guuz, hier hield het CB 500cc zuivel (opvolgmelk+toetje) aan, totdat ze rond het jaar overgaan naar 300cc gewone melk.
Oké, dankjewel. . Dan gaan we morgen maar eens bijhouden, kijken of het mee- of tegenvalt .
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:09:59 #119
223453 Guuzewuus
pi_64409353
Oh, en wij zijn vandaag wezen fietsen . Met Stella voorop . (We fietsten al maanden met Stella achterop in de maxi-cosi, dus helemaal nieuw was het niet maar toch ).

Alleen... had ze bij thuiskomst bevroren handjes . En ze had gewoon handschoentjes aan. . het is eigenlijk dus gewoon echt te koud nu.
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:15:48 #120
197301 Miffy1984
pi_64411768
Oe ja, fietsen met kindjes nu is ZO koud. brrr
  Lieve Belg zaterdag 27 december 2008 @ 21:23:03 #121
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_64412027
* Jump is oom geworden!

http://users.telenet.be/monkeytail/Nathan/

Nathan (om z'n vlaams uitspreken) is de naam
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_64414269
Gefeliciteerd Jump!

Ik was eergisteren heel verbaasd over wat Lotte opeens kon!
Ze heeft een plastic bal van Nijntje met een soort draaifiguur erin als je de bal een klein beetje aanraakt.
Deze dus:

Die kon ze opeens beethouden in d'r handje! En ook gelijk alle kanten op meenemen (dus met draaien enzo)
Ik vond het knap en ook erg leuk om te zien hoe die motoriek opeens kan veranderen!

Owja, tijdje geleden vroeg ik nog tips m.b.t. de sok uit trek acties. Ik heb nu bij de H&M leuke slofjes gevonden die goed blijven zitten en maar 4,99 kosten

zaterdag 27 december 2008 @ 22:40:21 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64414328
Gefeliciteerd Jump!

En Stella op de fiets, ook al zo gaaf!
pi_64414465
Gefeliciteerd Jump!
En Maarten ook nog gefeliciteerd!
Leuke slofjes Mrien!

Dana is ook alweer een half jaar. En hier merk je ook heel goed dat de motoriek ineens veel beter is geworden. Ze grijpt naar hele kleine dingetjes en kan die ook zonder al te veel problemen goed vasthouden...sta er echt van te kijken hoe goed dit allemaal gaat

En ik ben helemaal super trots op dr dat ze de kerst zo goed is doorgekomen! Een hoop heen en weer gesleep met mijn kleine meid, iedereen die dr vast wou houden en dr aandacht gaf en ze heeft geen kik gegeven en is alle2 de dagen supervrolijk geweest en ook vandaag moesten we ergens zijn...ze ligt dus nu ook helemaal uitgeteld in dr eigen bedje
pi_64422596
Wat een leuke slofjes Mrien!!

Wat leuk, die veranderingen in motoriek, dan worden ze ineens toch wel veel groter he

Hier een meiske dat haar laatste fles om 22:30 kreeg, en toen doorsliep tot 5:30!!!! Ik schrok m wild toen ik de wekker zag (ze sliep wel pas tegen 1 uur ivm beetje krampjes).
Maar goed, hele schema naar z;n mallemoer dus. Om half 6 wou ze maar een half flesje, en toen sliep ze door tot 9 uur, net maar 40 cc op. Nu probeer ik haar maar weer op 11 uur te krijgen, of 12 uur, dan zitten we weer redelijk in 'schema'
Maat sinds gisteren drinkt ze wel een stuk beter, ik heb haar speengat wat groter gemaakt, dat scheelt echt!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')